Echt de hele dag honger

15-11-2016 02:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben nu 10 weken zwanger maar heb veel last van zwangerschapskwaaltjes. Afgelopen weekend nog migraine, dit vond ik erg heftig. Ik heb al weken lang extreme honger, als ik niet eet word ik erg ziek... hierdoor slaap ik weer heel slecht. Vooral snachts is de misselijkheid het ergste. Vandaag voor het eerst op het punt dat eten niet lijkt te helpen. Ik vroeg me af of die honger komt doordat je extra energie nodig hebt? En of ik nu aan de piek zit qua hormonen? Wanneer wordt het beter :(
quote:lux. schreef op 15 november 2016 @ 20:51:

[...]

Ik zit al in het tweede trimester MN al in haar derde

nee?!

Echt ?

Ben ik voor niks aan het aftellen.
quote:ardni schreef op 15 november 2016 @ 20:48:

[...]

Ja maar het is ook super en speciaal. Ik voel me we bijzonder(ellendig,geintje) .

Het hartje voor de eerste keer evenals de eerste beweging op de echo. Wij leven echt een beetje in een waas, het is zo iets bizars en bijzonders tegelijk.

Ik vind het echt onvoorstelbaar en onwerkelijk.

Dat dit allemaal gebeurd in mijn lijf, ik heb er geen woorden voor.

Maar dat maakt niet dat het geen keerzijde heeft, het is niet alleen fantastisch en amazing.Dat mag best gezegd worden.

Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Misschien stom maar extreem bijzonder vind ik het feit dat ik zwanger ben niet. Kan zijn dat dat komt omdat we er geen moeite voor moesten doen, maar juist compleet door verrast werden.

Ik ben er te nuchter voor om het onvoorstelbaar, onwerkelijk en extreem bijzonder te vinden. Bizar dat er een kind in mijn buik groeit wel.
quote:matroesjka_ schreef op 15 november 2016 @ 20:53:

[...]

(sorry TO, ik heb geen ervaring en ook geen tips, maar moest ff hupsen omdat lux van de misselijkheid af is)Thanks! Nu heb ik banden- en bekkenpijn, maar dat vind ik tot nu toe beter
quote:ardni schreef op 15 november 2016 @ 20:48:

[...]

Ja maar het is ook super en speciaal. Ik voel me we bijzonder(ellendig,geintje) .

Het hartje voor de eerste keer evenals de eerste beweging op de echo. Wij leven echt een beetje in een waas, het is zo iets bizars en bijzonders tegelijk.

Ik vind het echt onvoorstelbaar en onwerkelijk.

Dat dit allemaal gebeurd in mijn lijf, ik heb er geen woorden voor.

Maar dat maakt niet dat het geen keerzijde heeft, het is niet alleen fantastisch en amazing.Dat mag best gezegd worden.Mwoah, ik vind het geluid van het hartje van mijn kind op de doppler het mooiste geluid ter wereld en ben echt ontzettend blij dat ik zwanger ben (heb er 2 jaar + een IVF over gedaan), maar ik heb juist meer zoiets van: hehe eindelijk doet mijn lichaam wat elk vrouwenlichaam kan
quote:lux. schreef op 15 november 2016 @ 21:13:

[...]

Thanks! Nu heb ik banden- en bekkenpijn, maar dat vind ik tot nu toe beter Klinkt idd een stuk prettiger dan constant misselijk zijn.
quote:matroesjka_ schreef op 15 november 2016 @ 21:15:

[...]

Klinkt idd een stuk prettiger dan constant misselijk zijn.Ja is het echt. Tenzij je BI hebt ofzo natuurlijk. Maar dit voel je niet zo zodra je gaat zitten ohja heel lui word ik ook van zwangerschap
quote:lux. schreef op 15 november 2016 @ 21:17:

[...]

Ja is het echt. Tenzij je BI hebt ofzo natuurlijk. Maar dit voel je niet zo zodra je gaat zitten ohja heel lui word ik ook van zwangerschap Nja er is dus iig een mogelijkheid om te ontsnappen aan de kwaal. Itt wanneer je misselijk bent
quote:matroesjka_ schreef op 15 november 2016 @ 21:18:

[...]

Nja er is dus iig een mogelijkheid om te ontsnappen aan de kwaal. Itt wanneer je misselijk bent Juist. Nu nog regelen dat de katten me kunnen bedienen. Dat lukt nog niet erg. Tot nu toe bedienen ze zichzelf vooral van mijn eten als ze de kans krijgen
Zoooo bizar... Ik blijf eten.. op zich niet zo erg maar die nachten!! Slapeloze nachten hierdoor :( wat vult nou echt en wat ook nog lekker is.. Geen volkorenbrood, en een ei vult niet bij mij terwijl dat op internet staat dat het goed zou moeten vullen. Help!!
quote:[message=24996505,noline]MN-- schreef op 15 november 2016 @

Ik ben er te nuchter voor om het onvoorstelbaar, onwerkelijk en extreem bijzonder te vinden. Bizar dat er een kind in mijn buik groeit wel.Amen ! Dat heb ik nu ook.. had het specialer verwacht toen ik het bij andere zag.. ik vind het een eng idee dat het kleintje er ook nog uit moet. Volgens de vk is een vrouw gewoon de gastvrouw waar het kind op teert... haha
quote:Danny1989 schreef op 15 november 2016 @ 22:45:

Zoooo bizar... Ik blijf eten.. op zich niet zo erg maar die nachten!! Slapeloze nachten hierdoor :( wat vult nou echt en wat ook nog lekker is.. Geen volkorenbrood, en een ei vult niet bij mij terwijl dat op internet staat dat het goed zou moeten vullen. Help!!Ik hield kroketten, kaassoufflés en broodjes Surinaamse pittige kip goed binnen en dat vulde ook lekker
quote:Danny1989 schreef op 15 november 2016 @ 22:45:

Zoooo bizar... Ik blijf eten.. op zich niet zo erg maar die nachten!! Slapeloze nachten hierdoor :( wat vult nou echt en wat ook nog lekker is.. Geen volkorenbrood, en een ei vult niet bij mij terwijl dat op internet staat dat het goed zou moeten vullen. Help!!In het begin at ik vooral noodles. Nu ik wat meer kan hebben eet ik vooral bananen, avocado en yoghurt met vanillevla en muesli om de honger te stillen.
Thanks voor de tips! Alleen die noodles brrr de geur alleen al hihi!
quote:Danny1989 schreef op 16 november 2016 @ 07:21:

Thanks voor de tips! Alleen die noodles brrr de geur alleen al hihi!Haha. Ik at ze zelfs als ontbijt omdat ik weinig anderskon hebben.
quote:MN-- schreef op 15 november 2016 @ 21:12:

[...]

Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Misschien stom maar extreem bijzonder vind ik het feit dat ik zwanger ben niet. Kan zijn dat dat komt omdat we er geen moeite voor moesten doen, maar juist compleet door verrast werden.

Ik ben er te nuchter voor om het onvoorstelbaar, onwerkelijk en extreem bijzonder te vinden. Bizar dat er een kind in mijn buik groeit wel.

Nou ja in een wereld waarin het zo vaak moeilijk gaat.

Ik vind het dus wel extreem bijzonder, niet op een kirrende manier.

Moeilijk uit te leggen, gewoon wat er met mijn lijf gebeurd en dat er dan, wat inzit dat zo veel invloed op mij heeft.

Ik ben zelf altijd van het doorgaan, niet te laf, niet zeuren en uitrusten doe ik als ik dood ben.

Nooit problemen gehad met lange werkdagen en moeheid kan ik gewoon van mij afzetten.

Tot nu dus.

Net als hongerklop, mijn man kan niet tegen honger, dus als we een dag wandelen en hij heeft honger dan moet hij binnen een half uur eten. Ik begreep dat nooit, want in echt arme landen hebben ze honger een een uurtje volhouden moet toch wel lukken.

Moet je me nu zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven