Eind januari 2018 uitgerekend

14-05-2017 17:00 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben😊. Eerste ronde "raak" en dat met jaren het slikken van de pil en het feit dat ik 36 jaar ben! Heel fijn dus en nog wat onwerkelijk!
Er zijn veel topics, maar veel zijn al langere tijd aan het schrijven. Iemand zin om zijn ervaringen te delen? Lijkt mij erg leuk!
Dankjewel Phlee. Ben nu hyper gefocussed op mn lichaam en denk dat ik dit minder moet doen. Heb de hele tijd het idee dat ik buikpijn ga krijgen oid terwijl dit (tot nu toe) helemaal niet heb. Ik mocht langskomen bij de vk voor een controle echo alleen toen ik net in de wachtkamer aankwam belde ze mij dat ze weg moest voot een bevalling. Ondanks dat ik t volledog begrijp wel erg vervelend voor mij. Nu dus maar de nacht afwachten en morgen voor de echo.
Dat is schrikken Januari. Maar oud bloed is 'beter' dan helderrood bloed. Hopelijk morgen geruststelling na de echo.

Tabel kan alleen de topicstarter in de openingspost toevoegen.

Morgen de eerste echo's geloof ik he?! Spannend!

Ik tel ook af naar vrijdag.
Ja klopt! Morgenochtend ben ik aan de beurt voor de tweede echo. Vorige week de eerste gehad en 16 juni de 3 bij de vk.

Vanmiddag moest ik even hoesten en toen kreeg ik een hele sterke steek/kramp in mn buik. Dat voelde echt niet fijn, dus nu durf ik niet te hoesten o_o

@januari. Ja jeetje ik kan me voorstellen dat je schrikt en het liefst gelijk onderzocht wordt.
Ik weet wel uit ervaring dat het heel eng is als je bloedt en krampen hebt.
Nog niet teveel zorgen malen al is dat misschien makkelijk gezegd.
Die steken in mn buik heb ik ook als ik hard hoest. Ik denk dat het hoort :)
Lieve dames, helaas ga ik dit forum verlaten. Het bloedverlies werd heftiger en heb dus de vk weer gebelt en mocht voor een echo komen. Daar bleek dat ik geen miskraam had maar een lege vruchtzak. Dus zonder vruchtje. Dit betekend dat er helaas nooit iets levensvatbaars in heeft gezeten. Het is al gestorven voor het groter was dan een balletje cellen. Ben doorverwezen naar de gynaecoloog voor een eventuele curettage. Ik mag echter ook afwachten mijn lichaam het vanzelf op lost, maar hier gaat mijn voorkeur niet naar uit.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en geluk met je zwangerschap en dat jullie in januari allemaal maar mogen bevallen van een mooi gezond kindje.

Liefs, januari.
:hug:
:hug: sterkte!
Ik ben zwanger van de tweede :lol:
Sorry januari, zie je berichtje nu pas. Sterkte hopelijk heeeel snel goed nieuws. :hug:
Verdrietig nieuws Januari. Sterkte!

Spannend Flower! Tweede echo vandaag. En er was nog iemand dacht ik die vandaag mocht. Sorry mijn geheugen laat me even in de steek O_o
Succes allebei en hopelijk twee mooie echo's!

Hebben jullie dat ook? Dat je tranen he hoog zitten? Man, man, man. Ik merkte het gisteren opneens en vanochtend was het ook al prijs. En het ging nergens over :nope:
Ik kan om van alles huilen.
Vorige week bijv. even behangen, een klein hoekje plakte niet. Dus de behangspatel vloog door de kamer en ik was in tranen :facepalm:
Wat naar Januari! Sterkte!

Tabel zou ik ook leuk vinden, maar volgens mij kan alleen Amelie die aan maken. Weet ook niet of ze daar zin in heeft?

Ik merk met vlagen dat ik kan huilen om niks. En vaak moet ik dan nog meer huilen omdat ik mezelf zo suf vind. :facepalm:
Sterkte januari :hug:

Hier sinds twee dagen sochtends heel trillerig en duizelig.... niet fijn opstaan.
Nog 12 nachtjes tot de echo... duurt lang ;-)

Dames die vandaag al mogen; succes! En ik duim voor allemaal mooie kloppende hartjes! :heart:
Gefeliciteerd allemaal! Ik lees ook mee! 6 weken nu, ik schat zelf op 21 januari, maar de eerste echo komt pas op 14 juni. Het wordt mn tweede overigens. De eerste is bijna 22 maanden. Ik heb geen misselijkheid (nog), maar ben echt gigantisch moe, val na het eten zo op de bank in slaap. Ben vandaag op m'n vrije dag er ook niet vanaf te slaan, m'n kleine vindt het vast niet erg om zoveel tv te mogen kijken XD
Oh januari wat verdrietig. Knuffel voor jou!!
Nou, de tweede echo is een feit!
Ik ben nu ongeveer 6 week en 2 dagen.
Er was een kloppend hartje te zien en alles zag er goed uit.
Fijn flower! Hoe voel je je inmiddels over zwanger-zijn?
Gefeliciteerd Flower!

Vreselijk januari! Hopelijk kan je het snel achter je laten en opnieuw zwanger worden!

Hier helaas ook slecht nieuws. Vanochtend de echo gehad en ook hier alleen een vruchtzak (blighted ovum). De zak werd gemeten op 7 weken dus dan zou er echt wel een embryootje zichtbaar hebben moeten zijn. Ik kies er wel voor om af te wachten of mijn lichaam het zelf gaat afstoten. Over twee weken een nieuwe afspraak en als het dan niet 'opgelost' is bespreken we dan of we voor pillen/curetage gaan.
Gefeliciteerd Flower! Wat heerlijk :cheer:

Januari.. wat erg.. sterkte!

Maar Flower, dat jij al 2 echo's hebt gehad! Met 6 weken? Dat zou ik ook wel willen haha.. Ik ben volgende week aan de beurt voor mn eerste echo, dinsdagavond. Ik zit echt de dagen te tellen. Hoop zo op een kloppend hartje!

Bij mij zijn de 'klachten' overigens afgenomen.. weet niet of dat goed of slecht is? Ik heb minder pijnlijke borsten (smeer ze wel 3x per dag in met olie dus misschien dat het daardoor beter gaat). En ben ook niet meer zo moe. Maar ik heb mijn dagritme ook wat aangepast. Doe in de ochtend nu de meeste dingen en eind vd middag na werk ga ik even een uurtje plat. Helpt echt!

Ik ben trouwens wel onwijs vergeetachtig :facepalm: elke dag vergeet ik wel minimaal 2x mijn telefoon. Gister moest ik zelfs omkeren, was al onderweg naar werk.. heel irritant!! Hebben jullie dat ook?
Ooh boontje, wat verdrietig. Ook een dikke knuffel voor jou!!
@wahaki
Het is nu wel heel erg echt geworden! Het leeft gewoon, kloppend hartje en wel, heel bijzonder.
We zijn er nu erg blij mee

@Boontje
Ah wat klote zeg! 😳
Sterkte! :hug:

@Noor
Ja dit is omdat ik dwars door de pil heen zwanger ben geworden, een paar paginas terug heb ik een uitleg geschreven.
En bovendien zeiden gynaecologen dat het bijna onmogelijk zou zijn om in verwachting te raken.
Dit is dus wel gebeurd, dwars door de pil.
Vandaar dat ik 2x moest komen.
Ook omdat ik niet zo zeker was of ik het wel wou houden en ze moeten goed na kunnen gaan hoe ver ik ongeveer zou zijn
Pfff heftig allemaal..... knuffel voor jullie!

Ik had gisterenavond bloedverlies, helemaal in paniek! Konden om 1u vandaag terecht voor een echo... en gelukkig een kloppend hartje, van niet 1 maar 2 kindjes... :heart: :heart:
So far so good!
Ach wat een tegenstrijdige berichten! Boontje wat een teleurstelling! Daar zijn we allemaal bang voor! Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk komt het uit zichzelf.

Flower wat fijn! Een kloppend hartje met 6 weken dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!
Boontje en januari: wat vervelend zeg.. sterkte!!

Flower en jufjenn: fijn nieuws! Proficiat!!
Jufjenn had je ook vroeg/snel een knaltest? Zeggen ze wel vaak met tweeling. Wel een verrassing hoor! Super.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Het is zeker geweldig als je erachter komt in verwachtimg te zijn, echt een wonder en zeer onwerkelijk. Ik ben nu ruim 7 maanden zwanger en voor mij voelt het alsnog als onwerkelijk. Wel grappig want de grote buik en het getrappel erin veraadt dat er toch echt een baby op komst is ;-) Bij mij heeft het echt jaren geduurd voordat ik zwanger was, dus misschien is dat het wel wat het zo onwerkelijk maakt. Ik denk dat ik echt pas rust heb als ik de baby huilend in mijn armen heb.

Ik snap dat het hebben van een bloeding erg schrikken is, maar het hoeft niet altijd te betekenen dat er iets ernstigs aan de hand is. Ik heb de eerste maanden echt best lang bloedingen gehad. Het was vreselijk want ik was ook bang dat er wat mis was, maar uiteindelijk stopte het toen ik ongeveer 4 maanden zwanger was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven