Endometriose
maandag 2 september 2019 om 16:54
Een goede kennis van mij is na een jaar klussen zwanger. Zij heeft endometriose graad 4. Haar linker eierstok is fors verdikt en de rechter eierstok zit een endometriose cyste.
Het ziekenhuis is heel bang voor een buiterbaarmoederlijke zwangerschap, zij zelf ook.
Toch heeft ze een knal positieve test. Op de echo was nog niks te zien, mogelijk te vroeg. Zijn er hier mensen die ook in zulke situatie zaten?
Ik hoop zo dat het goed gaat voor haar, maar ze heeft echt ernstige endometriose en het ziekenhuis is erg voorzichtig te geloven dat dit goed gaat.
Het ziekenhuis is heel bang voor een buiterbaarmoederlijke zwangerschap, zij zelf ook.
Toch heeft ze een knal positieve test. Op de echo was nog niks te zien, mogelijk te vroeg. Zijn er hier mensen die ook in zulke situatie zaten?
Ik hoop zo dat het goed gaat voor haar, maar ze heeft echt ernstige endometriose en het ziekenhuis is erg voorzichtig te geloven dat dit goed gaat.
maandag 2 september 2019 om 17:35
Ze kwamen er pas nu achter dat ze dit heeftMarloesjuh51 schreef: ↑02-09-2019 17:32Waarom proberen ze al een jaar zelfstandig zwanger te worden als deze kans zo groot is?
Kon het ziekenhuis niet begeleiden in de zwangerschapswens ?
maandag 2 september 2019 om 18:43
Ik neem aan dat er al een rede was dat ze dan nu wel echo’s krijgt in het ziekenhuis. Vaak ga je na een positieve test naar de verloskundige.
Ik denk dat ze op het oordeel van het ziekenhuis moet vertrouwen, ze zullen haar wel goed in de gaten houden.