Ervaring met Prolutoninjecties

03-10-2018 21:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg sinds 4 weken proluton injecties en ik krijg er vreetbuien van. Heeft iemand anders dit ook en wat kan er tegen doen. Ik ben 20.1 dagen zwanger, en de komende 16 weken krijg ik nog injecties.
Hoezo denk je dat je er vreetbuien van krijgt? Ik heb het drie zwangerschappen gehad, maar ik denk toch eerder dat de vreetbuien typische zwangerschaps kwaaltjes zijn waar sommige vrouwen last van hebben.
Zelfde als bovenstaande. Ook zonder injecties had ik eetbuien (in mijn ogen). Wat vind jij een eetbui?
Owlette schreef:
03-10-2018 21:49
Hoezo denk je dat je er vreetbuien van krijgt? Ik heb het drie zwangerschappen gehad, maar ik denk toch eerder dat de vreetbuien typische zwangerschaps kwaaltjes zijn waar sommige vrouwen last van hebben.
Tot de injecties had ik helemaal geen honger, en mn hele vorige zwangerschap ook niet.
1-Aapje schreef:
03-10-2018 21:53
Zelfde als bovenstaande. Ook zonder injecties had ik eetbuien (in mijn ogen). Wat vind jij een eetbui?
Vandaag had ik 1 eetbui, 1 zak chips, 3 turkse pizzas, 3 wortelcake stukjes, en een bak stratecialli yoghurt. En ik wil meer, mar ik voel me al ellendig.

En dit is als ik me probeer in te houden.
Ik heb ook prolutoninjecties gehad. Ik vond ze niet prettig maar verder nergens last van. Ik zou de vreetbuien daar ook niet mee associëren.
Dat je tijdens je vorige zwangerschap daar geen last van had zegt ook niet zoveel.
Frederika-Jael schreef:
03-10-2018 21:53
Tot de injecties had ik helemaal geen honger, en mn hele vorige zwangerschap ook niet.
Voor je injecties was je niet zwanger dus dat is niet te vergelijken. Net als dat iedere zwangerschap anders is. Ik ben nu ook zwanger van tweede en waar ik bij eerste 7 weken lang heb overgegeven, is dat nu bij 19 weken pas 1 keer geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven