Ervaringen 3D echo 24 weken?

22-01-2017 15:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik heb over 2 weken met 24 weken een 3D echo gepland zijn er hier dames die dit ook met dit aantal weken hebben gedaan en wat vonden jullie ervan?

Dit wordt ons derde kindje en 2 maal is het niet gelukt dochter was met 29 weken en het lukte gewoon niet ook niet 1 week later. Zoontje was met 28 weken en mijn placenta zat achter dus zijn gezichtje lag daar lekker in nu weer placenta achter en bang voor hetzelfde liedje dus dacht als ik met 24 weken ga heb ik meer kans of is dat verkeerd gedacht?
Volgens mij heb je gewoon pech gehad. Misschien eens bij een ander proberen?
Ja deze mevrouw vlakbij onze woonplaats doet het al 27 jaar en heel veel goede recensies van bekenden dus daar ligt het niet aan het lag echt aan hoe de kindjes lagen ik mocht ook gewoon op haar kosten terugkomen maar helaas..
Helaas ligt het echt aan de baby... Hoe goed de persoon ook is, als de baby niet in de juiste positie ligt kun je er jammer genoeg niets aan doen. Behalve later terugkomen en opnieuw proberen.
Let’s go Brandon!
Klopt havermout. Ik ga gewoon een gokje wagen met 24 weken en we zien wel :-)
Ik heb mijn ukkie met 24 weken in 3D gezien en dat was heel mooi. Maar het is inderdaad wel dat je gewoon geluk moet hebben met hoe je baby ligt.. wat veder helpt in de 24 uur voor de echo genoeg water drinken en een half uurtje voor de echo nog wat zoets te eten zodat je baby misschien wat drukker is. Deze tips kreeg ik vooraf van mijn echo bureau
Bij mij lukte het ook niet de eerste keer. Ze raadde aan om 15 min van tevoren caffeine te drinken en tweede keer gelukt!
Twee keer gedaan en twee keer heel blij met hoe het eruit zag. Bij dochter* was het wel een stuk duidelijker dan bij zoon.
Dank voor jullie reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven