ervaringen kinderwagen Bugaboo frog

04-02-2015 15:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!!

Ik ben druk op zoek naar een leuke, makkelijke kinderwagen. Na wat onderzoek is de quinny al afgevallen vanwege de 3 wielen. Het zou makkelijk uit balans gaan als je bijvoorbeeld de stoep af rijdt en het kindje wat zwaarder word.

Hij prenetal hadden ze me geadviseerd dat een Bugaboo van zich zelf allemaal fijne wagens zijn.

Nu heb ik een Bugaboo Frog op het oog en vroeg me af of iemand ervaring met deze kinderwagen heeft??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Makkelijk uit balans... wat een onzin.

De bugaboo vonden wij een onding door de kleine voorwielen.
Frog is geloof ik niet meer in de collectie. Dat heet nu de Cameleon (geloof ik). Wij hebben de Bugaboo Buffalo met 4 grote wielen. Ideaal! En een grote bak voor de boodschappen.
Hier een frog gehad, en heel tevreden geweest altijd. Wij hadden hem tweedehands en er hebben uiteindelijk 5 kindjes in gelegen. Hij is wat minder fancy dan de nieuwere modellen maar voldeed prima. Wel moet je denk ik niet te lang zijn.

Kleine voorwielen vond ik geen probleem. Het fijnste is de wendbaarheid, je kunt hem met een vinger besturen. Handig in winkels etc. En hij is plat opvouwbaar, makkelijk in de auto.

Nadeel is de bagagemand, die is moeilijk bereikbaar.
De bugaboo frost is inderdaad niet nieuw te koop, ik wil hem dan ook op marktplaats halen.

Zowiezo geen nieuwe kinderwagen voor mij vind ze veelste duur en zo ver we nu nog denken willen we het bij 1 kind houden.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik was in ieder geval héél tevreden over de opvolger van de Frog, de Cameleon. Maar eigenlijk zijn de meeste wagens wel prima, het is net wat je wilt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Wij hebben op mp een bugaboo cameleon gekocht, wat een heerlijke wagen zeg! Hiervoor heb ik 2 keer een x adventure gehad, wat ben ik iedere dag blij met deze wagen. Ik zou er absoluut 1aanschaffen to.
kijk ook eens naar een easy walker. 3 wielen maar die krijg je niet zomaar op zijn zij.

loopt heerlijk soepel plus extra grote wieg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven