Fijne positiekleding (broeken)
donderdag 24 oktober 2019 om 14:30
Er passen steeds minder broeken, ben op zoek gegaan naar fijne kleding. Vind alleen die broeken met banden niet heel erg lekker zitten, geeft me heel benauwd gevoel.
Iemand tips voor fijne en betaalbare broeken of misschien jurken? Mogen ook gewone broeken zijn met stretch, voorlopig passen die ook wel
Iemand tips voor fijne en betaalbare broeken of misschien jurken? Mogen ook gewone broeken zijn met stretch, voorlopig passen die ook wel
donderdag 24 oktober 2019 om 15:30
Ze bestaanCOtweepuntnul schreef: ↑24-10-2019 15:26Een skinnyjeans-tuinbroek? Dat is me nog eens een combinatie
https://www.asos.com/nl/new-look-tall/n ... gLMOfD_BwE
vrijdag 25 oktober 2019 om 00:07
Esprit heeft in de noppies collectie een fijne spijkerbroek met lage band, zonder knoop.
H&m heeft ook een jegging (wel met hogere band) die ik erg fijn vind zitten.
Lidl vind ik wat minder, qua kwaliteit - ik trok na een paar dagen het bovenste buik gedeelte al los van de broek omdat ik de broek iets te hard omhoog trok, en qua pasvorm - waarom die knoop nou op zo'n broek moet zitten op zo'n rot plek is me niet geheel duidelijk..
H&m heeft ook een jegging (wel met hogere band) die ik erg fijn vind zitten.
Lidl vind ik wat minder, qua kwaliteit - ik trok na een paar dagen het bovenste buik gedeelte al los van de broek omdat ik de broek iets te hard omhoog trok, en qua pasvorm - waarom die knoop nou op zo'n broek moet zitten op zo'n rot plek is me niet geheel duidelijk..
vrijdag 25 oktober 2019 om 00:10
vrijdag 25 oktober 2019 om 07:32