Gebroken vliezen of ... ?

12-01-2015 21:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een genant probleem.

Vanavond heb ik een stroom vocht verloren, dit was na masturbatie.

Ik heb weleens eerder 'gesquirt' , maar twijfel nu ineens of het ook niet kan duiden op het breken van de vliezen. Iemand een idee hoe je het verschil kan zien?

Ik ben ruim 33 weken zwanger en heb verder nergens last van!
Als je nu op je hand blaast, dus druk zet, lek je dan van ondere?
Dat kun je ruiken, beetje zoetig
quote:gordijn87 schreef op 12 januari 2015 @ 21:48:

Als je nu op je hand blaast, dus druk zet, lek je dan van ondere?Handig om te weten! Thanks
Ja, inderdaad, ruikt zoetig. En als je enigzins twijfelt; bel je verloskundige!
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Gewoon de VK bellen. Die kijken nergens van op. Even overleggen. Better safe than sorry.
Bel je verloskundige, laat het verhaal van het masturberen weg, vertel dat je veel vocht verloren hebt en dat je twijfelt of het vruchtwater is.
Toen mijn vliezen braken bleef het maar aan de gang. Eerst heel veel, maar elke keer als ik op stond kwam er weer. Maar ik zou sowiezo bellen, ik denk eigenlijk zelfs wel meteen (dus niet morgen), omdat je nog te vroeg bent als het vliezen zijn.
Bellen. En als je nog iets van het vloeistof hebt: in een zakje meenemen. Klinkt ranzig, maar dan is wel vast te stellen of het vruchtwater is of niet.

Welke kleur heeft/had het? Belangrijk om de kleur door te geven. Bepaalde kleuren zijn goed, andere kleuren reden tot (acute) zorg. Maar dat hoor je aan de telefoon. Je mag het spoednummer hiervoor bellen, als je dit niet al hebt gedaan.
Bedank voor de reacties.

Ik heb overleg gehad met de vk en ze gaat er vanuit dat het onschuldig is.

Indien ik toch meer ga 'lekken' (er komt nu niks meer) of kramp krijg moet ik direct weer bellen.
Fijn. Hopelijk was het alleen maar gênant !
Ik heb gelijk zelf even een vraagje (sorry TO) maar wil niet een topic openen hiervoor.

Ik had vanochtend een straal melk wit langs mijm benen lopen. Maar was dat vliezen of gewoon afscheiding? Heb het daarna niet meer gehad.
Afscheiding, misschien een deel van je slijmprop. Als je water breekt, is het echt water en volledig niet te verwarren met afscheiding.
quote:Doreia schreef op 12 januari 2015 @ 22:31:

Afscheiding, misschien een deel van je slijmprop. Als je water breekt, is het echt water en volledig niet te verwarren met afscheiding.Slijmprop zal best kunnen, ben vorige week ook een beetje verloren. Dankje voor de reactie
quote:lilalinda schreef op 12 januari 2015 @ 21:48:

Dat kun je ruiken, beetje zoetig

pfoee ik denk dat het heel lastig is om het verschil qua vloeistof te merken hoor!

Vrouwelijk ejaculatie (of ja, hoe je dat ook moet noemen) smaakt ook zoetig.

Goed dat je de verloskundige hebt gebeld!
Genant was het zeker, maar als ik dan bel vertel ik wel het echte verhaal.

Het heeft me wel de nodige rust gegeven voor de nacht en gelukkig is er niets meer gebeurd.

Zoals al gezegd werd; better safe than sorry met deze termijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven