Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan Melli?
Ik ben ook benieuwd wat ze bij jou hebben gezegd Melli!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd Melli!
Alle reacties Link kopieren
Weinig nieuws meiden. Zit niets anders op dan afwachten. Hij zei als je geen haast hebt dan adviseer ik je om te wachten totdat je lichaam er klaar voor is ipv iets ervoor te nemen.



Ik alles gevraagd van een pil om je eisprong te stimuleren tot cyste. Maar omdat ik wel de klachten heb dat het eraan zit te komen, (lage rugpijn, buikkrampen, afscheiding, ) en wij geen haast hebben adviseerde hij toch om het nog even af te wachten.

Dus ik neem weer plaats op het wachtbankje
Eigenlijk beetje hetzelfde als hier dus. Moet jij nu gewoon wachten op een menstruatie of zwangerschap? Of ook terug komen bij 6 maand? Voor een verwijzing naar de gynaecoloog?
Alle reacties Link kopieren
Kan beide! Maar zou het liefst toch eerst ongesteld worden. Mocht ik opeens zwanger zijn, dan heb ik echt geen idee wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.



Dat ligt een beetje aan mezelf. Hij gaf aan dat ik of geduld moet hebben of anders een afspraak moet maken. Maar ik heb nog geen zin om de medische molen in te gaan. Dus voorlopig wacht ik nog even af.



Maar jij gaat wel naar de gynaecoloog binnenkort?
Als er in september geen menstruatie komt wil ik wel weer terug naar de HA zoals ik met haar had afgesproken. Ben toch benieuwd of er iets aan de hand is misschien. Vind 6 maanden toch lang genoeg gewacht hihi. Voordat je een afspraak in het ziekenhuis hebt zal het ook wel een maand verder zijn denk ik zo.



Hoelang ben je van plan af te wachten of het vanzelf komt? Heeft hij het toevallig ook over pcos gehad?
Alle reacties Link kopieren
Kan ik heel goed begrijpen. Ik vind 4 maanden al lang ... Dus ik kan me voorstellen dat je na 6 maanden een afspraak wilt maken.

En als de gynaecoloog zegt dat alles goed is en dat je toch echt moet wachten? Ga je dan wel pillen ervoor gebruiken of iets anders?



Mijn HA zei ook dat het soms een jaar kan duren omdat je zolang aan de pil hebt gezeten. Daar hoop ik ook niet op!!



Ik ga ervoor nu geen tijd aanhangen. Zodra ik het zat ben, hang ik weer aan de bel.



Pcos hebben we het over gehad, maar als ik dat wil uitsluiten dan moet ik de medische molen in. Maar hij gaf aan, ivm de klachten, dat het eraan zit te komen. Dus voorlopig wacht ik nog even af.



Willen jullie allemaal zsm een baby of laten jullie het op zijn beloop?
Hoop dat het natuurlijk aankomende maand vanzelf komt! Zo niet dan naar HA en kijken of zij me meteen doorstuurt zoals ze had gezegd.

Als alles goed is en het gewoon aan het ontpillen ligt dan blijven we natuurlijk afwachten. Hoe frusterend het soms ook is, en dan maar hopen dat je daarna een korte cyclus hebt en niet weer zo'n lange.

Het is niet dat ik zsm een baby wil, hoop toch stiekem wel dit jaar nog zwanger te worden. Maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen. Ik ben pas 26 dus ik heb nog wel even de tijd.

Paar maanden geleden had je verwacht nu al zwanger te kunnen zijn.



Het is iig fijn dat ik niet de enige ben met het 'probleem' en we er met elkaar over kunnen praten hier!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat hoop ik ook ... Je zou maar weer maanden moeten wachten voordat je ongesteld wordt. Kan natuurlijk, maar ik hoop het echt voor niemand!



Nou wat je zegt Snowy! Ik dacht dat ik zo zwanger zou zijn. We zijn daarom ook pas later begonnen! Super naïef! Maar goed, mijn eigen fout want dan had ik mezelf maar wat beter moeten inlezen...



Ik hoop ook dat ik dit jaar nog zwanger word, maar ik heb me er ook een beetje bij neergelegd dat het niet gaat gebeuren dit jaar.



Het is inderdaad fijn dat wij er met elkaar erover kunnen praten! Blijft een grote frustratie punt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, ook geen tekenen daarnaar... Terwijl ik na het stoppen met de pil na 2 en na 4 weken echt wel krampen had, maar sindsdien niks meer.

Ik wist wel dat je soms lang nodig hebt om te ontpillen maar had stiekem een beetje gehoopt dat ik dat niet zou hebben (hoe naïef).

Vanaf het moment dat ik gestopt ben, wilde ik zwanger worden. We hadden niet de intentie eerst een paar maanden met condoom te vrijen. Het zou inderdaad mooi zijn als ik dit jaar nog zwanger raak maar ben er bang voor 😔. Nou maar hopen dat als ik eenmaal ongesteld ben geweest, ik (en alle anderen hier natuurlijk) niet nog eens maanden moet wachten voor het lukt...
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal maar lang wachten he! Ik ben vandaag vermoedelijk tussen de 9-11dpo en heb vanmiddag een paar uur kramp gehad. Niet heel pijnlijk, maar wel voelbaar. Zo'n menstruatiedruk op je onderbuik zeg maar. Hoop op een innesteling maar waarschijnlijk was het niks of word ik ongesteld. Ben benieuwd..
Melli: hetzelfde hier ik stelde het stoppen met de pil ook maar steeds uit omdat ik dacht je cyclus is vrijwel meteen normaal las ook niets op internet dat het zolang kon uitblijven..



Ipke: hoelang ben jij nou gestopt met de pil? Heb jij echt helemaal geen klachten meer gehad naar de eerste weken?



Rowiee: nog ff afwachten dus! Spannend! Hoop voor je dat het een innesteling of toch een menstruatie is.

Ik heb helaas ook regelmatig van die erge krampen zo'n paar uur per dag :( maar tot nu toe echt nog geen zwangerschap of menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Rowie wat is dpo? Ovulatie?

Ben benieuwd wat er allemaal zit te rommelen bij je ...



Buikkrampen en lage rugpijn zijn bij mij de klachten die zich continu herhalen, maar helaas tot nu toe ook zonder enige resultaat. Af en toe wat steken in lies en borst. Maar dat is maar 1x per maand ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
@snowy, ik heb 17 juni mijn laatste pil geslikt (strip afgemaakt) en ben 22 juni ongesteld geworden. Nu dus al 10 weken niks. Ik heb wel precies 4 weken na die menstruatie wat gevoeld rond die dagen, beetje kramp/ buikpijn/ paar dagen moe/ vreetbuien gehad/ geweest. Maar dat was allemaal maar een paar uurtjes (of nog korter) iedere keer. Sindsdien niks meer, geen klachten. Verder ook geen ontpil klachten gehad. Heb wel het idee dat mijn borsten iets kleiner zijn. Voel/ merk nu eigenlijk ook al weken niks aan mijn lichaam. Natuurlijk wel al 3x getest na 4/5 en 8,5 week maar alle keren negatief.
Alle reacties Link kopieren
Dpo is days past ovulation inderdaad. Zou morgen of overmorgen ongesteld moeten worden als mijn vermoedens kloppen.. maar heb helemaal nergens last van. Alleen heeeel veel afscheiding en af en toe een krampje/steekje hier en daar, dus gok dat het weer vals alarm was haha.. ik vind het maar niks zo, maar heb morgen wel een mijlpaal, 100 dagen gestopt met de pil, ha-ha.
Alle reacties Link kopieren
Tot op heden nog steeds niets.. twijfel of ik contact op ga nemen met mijn dokter of dat ik weer naar huis gestuurd zal worden met het advies 'maar geduld te hebben'.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al getest Rowie?
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel klachten Rowie?



Hier nog steeds lage rugpijn en gister een vreetbui!



Vrijdag getest maar negatief en nog steeds geen spoor van Ms. .. Gezeur allemaal!
Huisarts zal je waarschijnlijk laten wachten. De meeste doen pas iets bij 6 maanden. Hoelang geleden ben je er nu geweest?

Pff die laatste maand wachten lijkt bij mij nu zooo lang te duren. Wil zo graag weten wat er aan de hand is.

Ik heb nu ook een paar dagen last van misselijk gevoel als ik wakker word, ook ineens honger wat ik heel lang niet meer heb gehad. Maar kan nog steeds niet veel eten. Ook hier sinds het weekend rug pijn. Heb er wel minder last van als ik bezig ben komt vooral opzetten als ik stil zit of in de ochtend.

Misschien deze week toch nog maar een test doen..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Snowy! Vooral dat misselijk zijn in de morgen. Heb ik ook wel eens last van.



Ik test ook om de zoveel tijd. Ik koop meestal die van de action. 2 voor ¤ 1.49



Mocht ik ooit in mijn leven een vaag streepje zien, dan kunnen we nog altijd naar die van CB gaan



Ben benieuwd wat er bij jou gaat uitkomen. Stiekem duimen voor een positieve test
Heeft de action ook testen ja? Haha dat wist ik niet wel heel goedkoop! Ik pak vaak die van kruidvat 2 v 5 of via internet van testjezelf zijn ook goedkoop.

Ik zou zelf denk ik ook als ik een vaag streepje zie een ander merk test halen om het zeker te weten!

Ik hoop het ook maar het zal vast wel niet haha

Heb jij veel last van je onderrug? Je hebt het al een hele tijd toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja die ken ik ook! Heb die van sensi ook getest, maar die vind ik persoonlijk niet zo handig.



Heb ze inmiddels allemaal getest volgens mij ...



Ja dat blijft maar aanhouden helaas.. Denk dat het nu 2 weken speelt ofzo?!

Net als bij jou heb ik er het meest last van als ik zit.

Heb je ook steken in je lies?
Hoop dat de pijn in je rug snel over gaat! Hoop dat de mijne zo weer over gaat ene moment lijkt het weg te zijn en dan is het weer erg vooral als je stil zit of hebt geslapen.

Ik heb nog nooit steken in mijn lies gehad.

Vanmorgen wel ineens een hele pijnlijke kramp in mijn buik dit was maar heel even.. Nu begin ik weer wat misselijk te worden pff.

Denk toch morgen vroeg ma een testje wilde eigenlijk nog paar dagen afwachten. Laatste was op 23 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, spannend hoor meis. Ik hoop het zo voor je. De symptonen zijn er nu nog de positieve test ...



Ik Weet dat ze misleidend kunnen zijn, maar ik hoop toch dat er iets gaat gebeuren.

Deze onzekerheid is ook niets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven