Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Spannend snowy! Hou ons op de hoogte!



Ik heb nog steeds helemaal nergens last van/ tekenen van...
Nou dames helaas weer neg wat ik wel verwacht had.

Alweer dag 139 vandaag..

Over ong 3 weken nog een x testen en dan maar op naar de HA.
Alle reacties Link kopieren
Balen hoor meis! Blijf het toch altijd een teleurstelling vinden, ondanks dat we nog geen ms hebben.



Ik had vandaag tijdens het vegen licht roze bloed. Heeft tot nu toe niet doorgezet, maar het beweegt
Blijft idd een teleurstelling ook al verwacht je een neg test.

Hopen dat het bij jou nu op gang komt Melli! Kan een teken van ms of zwangerschap zijn.

Voel je al iets anders wat duid op een ms?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. .. Heb nog steeds dezelfde klachten als voorheen. Dus we wachten het maar weer af. Als het niet doorzet, dan ga ik volgende week testen
Blijft dus ff spannend nu!

Is het vandaag doorgezet?
Alle reacties Link kopieren
Nee tot op heden niet. Had alleen nog een klein beetje last van bruine afscheiding. Maar dat was echt minimaal.



Zou het liefst nu een test doen, maar dat heeft geen zin... Goh, je zou maar geen geduld hebben
Jammer dat het nog niet door is gezet.

Ik zou ook nog ff wachten je had vorige week pas getest toch?

Ik heb in het begin na ong 1 en na ong 2 mnd ook gehad dat ik wat bloed in mijn ondergoed had en met afvegen. Ook buikkrampen erbij dat ik dacht eindelijk.. maar dat bleef bij dat kleine beetje. Daarna nooit meer bloedverlies gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oooh dat hoop ik niet ...



Ik heb na het stoppen met de pil na ong. 1 maand een aantal dagen bruine afscheiding gehad met een vleugje bloed lol.

Daarna ook niets meer. Dus ik hoop dat het dit keer wel echt doorzet.

Heb dit keer ook een zeurende buikpijn. Geen kramp.



Hoe is het nu met jou? Nog steeds last van je rug en buik?
Mijn rug is gelukkig over. Sinds gisteravond voel ik me weer zo raar pff.. zo'n rare buikpijn en waar je wat misselijk van word. Vanochtend heb ik ook het idee dat ik een enorm volle buik heb heb net alleen een beetje kwark op omdat ik echt geen honger heb. Word er gek van! haha.



Heb jij nu alleen last van die zeurende buikpijn? Na gisteren ook geen bloed meer gehad?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt een beetje als of we in het zelfde schuitje zitten. ...

Nee geen druppel meer gezien. Hoe jij je buik omschrijft is bij mij precies hetzelfde. Een zeurende buik, amper eetlust maar heb continue het gevoel dat ik vol zit. Gisteravond heel de avond misselijk geweest. En mijn rugpijn komt en gaat. Ik ben ook sinds gisteren verkouden ...



Ben heel erg benieuwd wat er met ons gaande is. Toen ik voor het eerst ongesteld werd als tiener toen zei mijn moeder ooh dat betekent Tompoucen! Dus mocht het bij ons nu ook zover zijn dan stuur ik een Toumpouce naar je
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Mag ik ook aansluiten? Zit op dag 100 of zo na de pil.... de rest is bekend denk ik:(

Ben 2 maanden terug bij de gyn geweest toen was alles ok ( was er voor iets anders)

Nu al 2 dagen roze bij t afvegen en van die typische buikkrampen. Hoop dat het doorzet!



Jullie ook succes
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het clubje "geduld is een schone zaak" ....



Wat een vervelend situatie spinnekop! Heb je nog meer klachten of alleen buikkramp?
Wat vervelend dat je nu ook nog verkouden word! Heb jij ook vooral in de ochtend en de avonden last? In de loop van de dag voel ik me meestal wel oke.

Kom maar op met die tompouce haha! Bij onze eerste ms vieren wij een feestje



Vanmiddag kreeg ik ineens van die steekjes rechts onderin mijn buik! Nog nooit gehad.. Heeft wel een paar uur geduurd. Nu voel ik nog heel af en toe een steekje. Weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Is zo'n beetje ter hoogte van de eierstok waar de huisarts toen voelde.



Welkom spinnekop!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heel de dag. Vanavond ben ook meteen na het eten naar bed gegaan en heb twee uurtjes geslapen. Was kapot.



Heb ik ook last van. Alleen af en toe. Ook vaak steekjes in mijn lies wat dan doortrekt naar mijn bovenbeen. Voelde toen ik op mijn zij lag ook een druk in mijn onder rug. Dat was echt nieuw voor mij.



Dus jij bent alleen in de ochtend en avond misselijk? Is je eetlust weer terug? Ik heb vanavond een warme maaltijd overgeslagen en alleen brood gegeten. Geur van vlees vind ik echt vies na het stoppen met de pil!
Alle reacties Link kopieren
Feestje klinkt trouwens beter dan een Toumpouce ha ha ha
Meestal alleen in de ochtenden en avonden dat ik het meeste last heb van buikkrampen en misselijk. Soms ook weleens dagen nergens last van.

Honger heb ik vanavond ook niet gehad, wel normaal kunnen eten, toevallig ook een brood avondje gehad. Heb sowieso al maanden weinig honger en zit snel vol. Afgelopen week 2x gehad dat ik echt honger kreeg eind van de middag.

Gelukkig heb ik geen last van dingen die ineens niet lekker ruiken.

Die steekjes in mijn buik zijn voor mij nu echt voor het eerst. Maar die kunnen ook vanalles betekenen als ik het zo lees..

Jij had nu weer een andere druk in je onderrug als normaal? Gelukkig heb ik geen last van mijn rug op die paar dagen terug na dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist meer snaaizin sinds ik gestopt ben. Ik was goed op weg met gezonder eten maar sinds het stoppen lijkt ik soms dagen te hebben dat ik alles eet was los en vast zit. Qua kilo's eigenlijk nauwelijks iets erbij gekomen maar mijn buikje is nu wel wat dikker/ meer opgeblazen. Herkent iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren
JONGENS IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!!! 10minuten geleden. Ging even snel een plasje doen voor ik boodschappen ging doen en daar was het! Nooit gedacht dat ik er zo blij mee zou zijn, heb inderdaad het gevoel alsof een feestje gepast is.. dag 107, jeetje.
Mijn gewicht blijft ook vrij stabiel. Probeer er zelf juist wat kilo's af te krijgen. Deze week weer aan het sporten gegaan dus ben benieuwd of het er nu makkelijk af gaat. Heb zelf ook het idee dat mijn buik wat dikker is geworden.. ik had sowieso altijd voordat ik een ms kreeg een dikker/opgeblazen buikje.
Oh echt Rowiee! dat word een feestje haha!

Had je geen klachten vanmorgen dan?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Rowiee .. Wat een heerlijk gevoel en ik snap je gevoel voor een feestje helemaal ... Top meid! Nu hopen dat er weer regelmaat in komt.



Een vreetbui had ik volgens mij net nadat ik gestopt was met de pil. Dus dat is alweer 4.5 maand geleden. Daarna is mijn eetlust afgenomen. Vooral een warme maaltijd gaat er moeilijk in.



Ik probeer ook een paar kilo's kwijt te raken. Weet niet waarom, maar het geeft mij een gevoel dat dan alles sneller gaat
Alle reacties Link kopieren
Hoe voel je jezelf vandaag Snowy?
Alle reacties Link kopieren
Ik had echt 0 klachten behalve lichte hoofd- en rugpijn, maar dat heb ik de afgelopen maanden eigenlijk iedere dag wel gehad. Geen buikkramp, helemaal niks. Begrijp nu alleen wel waarom ik gisteren overdreven emotioneel was toen zich iets voordeed waar ik het niet mee eens was. Kan het haast niet geloven, zo vreemd... hopen dat het bij jullie ook snel gebeurd of natuurlijk nog beter: een zwangerschap! Ik ga even genieten van mijn rode (!) Aarbeienvlaaitje haha.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn rowiee!! Gefeliciteerd!! Jaloers haha!!

Nu maar hopen dat je sneller zwanger raakt dan ongesteld 😉



@mellie die vreetbui had ik ook vlak nadat ik gestopt was met de pil. Nu eigenlijk niet meer.

Ik ben al sinds januari rustig aan t proberen af te vallen. wil straks graag een fotoserie van m'n buik maken en dan moet ik niet op de eerste foto al 3 maanden zwanger lijken 😂😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven