geen menstruatie

29-11-2014 13:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik moest rond de 21ste mijn menstruatie krijgen, maar een week later is deze er nog steeds niet. Ik heb een zeer regelmatige cyclus en eerder te vroeg dan te laat. Ik heb ook alleen maar veilig seks gehad met condoom.

Ik denk ook dat de kans ik zwanger ben erg klein is, maar ik vraag me af wat andere redenen kunnen zijn en jullie hier misschien ook al eerder mee te maken hebben gehad?

Ik heb een maand in Amerika geweest en misschien duurt het nu langer omdat ik weer aan een ander ritme moet wennen? Ik kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellen. Ik ben ook jong en ik zit niet in mn overgang ;)

Alvast bedankt
Soms sla je gewoon een keertje over. Shit happens. Niks aan de hand. Als je twijfelt moet je een test doen en anders gewoon relaxt op je volgende cyclus wachten.
Zoals een bekende forumster zou zeggen: testen kosten 1,49 (of 2,49?) bij de Action.

Dat is het enige advies. Je bent een week 'overtijd' dus testen kan. Het kan ook stress zijn, of je kan gewoon een menstruatie overslaan. Maar dat weet je pas als je test.
Met alleen condoom gebruiken is een zwangerschap mogelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je altijd netjes een condoom hebt gebruikt is de kans op zwangerschap niet zo groot. Maar het is voor jezelf wel fijn om het zeker te weten dus als ik jou was zou ik voor 1.49 even twee testen halen bij de action en een test doen.
Voor de zekerheid kan je testen, dat weet je meteen of het wel of niet een zwangerschap is.

Verder kan het ook stress zijn of idd dat je een keertje overslaat. Dat gebeurd bijna iedereen wel eens. Niets geks aan
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven