Geen PMS klachten

23-09-2016 12:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Al jaren heb ik iedere maand vlak na de eisprong last van pijnlijke borsten, deze keer heb ik nergens last van.

Herkent iemand dit? En was een zwangerschap de reden voor het uitblijven van de klachten? Of ben je daarna alsnog ongesteld geworden?

Groetjes,

Lily
.
anoniem_282933 wijzigde dit bericht op 23-09-2016 12:42
Reden: OP niet goed gelezen
% gewijzigd
Appels kun je eten, peren wel
oh wacht...je wilt weten of je zwanger zou kunnen zijn?
Appels kun je eten, peren wel
Ik heb het wel eens gehad en ben daarna altijd gewoon ongesteld geworden.
Ja heb ik ook weleens gehad en werd dan toch ongesteld, heerlijk zonder pms.

Alle andere keren had ik wel pms en 2x is die pms de nodige weken gebleven, toen ik zwanger was.
Wanneer je zwanger bent kun je idd geen pms krijgen Einstein.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:funnymiss schreef op 23 september 2016 @ 12:53:

en 2x is die pms de nodige weken gebleven, toen ik zwanger was.
Zou kunnen

Of niet

...
Ja hoor, best wel eens volledig PMS-loos door het leven gegaan en toch ongesteld geworden.

Toen ik zwanger was had ik juist kramp in mijn buik en onderrug zoals ik altijd bij mijn menstruatie heb, met als enige verschil dat ik niet ongesteld werd. Maar in mijn geval - zwanger met IVF - dacht ik dat dat aan de progesteron lag die ik nam, aangezien het precies op de dag dat ik normaal gesproken ongesteld werd begon, dus ik dacht: vast einde verhaal. En toen een positieve test in handen.

Achteraf gezien is het enige dat ik heb gemerkt dat ik vanaf al iets minder dan een week voor mijn test ik koffie steeds minder lekker vond. Na 4 dagen na 1 slok de koffie weggegooid te hebben zette ik het niet meer voor mezelf, vanaf de dag voor mijn test ging ik bijna over mijn nek van de lucht ervan, en nu nog steeds.

Maar ik dacht: zal wel weer niks zijn, want heb ook wel eens eerder koffie niet gelust en gedacht dat ik zwanger was, alleen toen bleek ik ziek te zijn

Maar nee, ik denk dus niet dat het iets zegt. Het enige dat iets zegt is een test straks, als je overtijd bent.
Ik had het altijd maar níet de maand dat ik zwanger was.... Maar dat is voor jou geen garantie natuurlijk
BAM hoe is t met jou meis? Al goed nieuws?!
Nee helaas, Gate... Ga weer richting de vruchtbare dagen ronde 8.

Hoe gaat het bij jou? Zal niet lang meer duren of wel?
Ik dacht bij beide zwangerschappen juist dat ik ongesteld werd, had precies die klachten die je beschrijft. Had alweer grootverpakkingen tampons gekocht, alle tassen bijgevuld.. heb 8 maanden lang alle dames om me heen kunnen 'redden' die onverwachts ongesteld werden, terwijl ik met m'n dikke buik de laatste was aan wie ze het vroegen
Later is nu
Bedankt voor alle reacties! Er is dus geen peil op te trekken, dan maar tien dagen afwachten.

Meestal is dat voor mij het signaal dat het niet gelukt is.
quote:bam1984 schreef op 23 september 2016 @ 15:14:

Nee helaas, Gate... Ga weer richting de vruchtbare dagen ronde 8.

Hoe gaat het bij jou? Zal niet lang meer duren of wel?Nog 10 weken, het einde nadert alweer.
Geen pijnlijke borsten deze cyclus, maar wel constant buikpijn gehad tot aan mijn menstruatie! Lekker afwisselend (not!).
Sinds september heb ik geen PMS klachten meer gehad. Meestal wist ik dat ik ik mijn vruchtbare dagen zat oa door de pijnlijke borsten. Nu twijfel ik of ik wel een eisprong heb...word nog wel elke 26 dagen ongesteld.
Zoals reeds aangegeven zijn dit soort klachtjes geen graadmeter voor wel of geen eisprong. Als je regelmatig menstrueert is er geen reden om aan te nemen dat je geen eisprong hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven