Genderreveal burnout
vrijdag 30 augustus 2019 om 18:57
Ik ben altijd echt benieuwd wat het geslacht of de naam van de baby is als wie dan ook in mijn omgeving zwanger is. Ik ga dan zelfs namen bedenken
. Vind ik gewoon leuk. Maar ook ik vind zo'n gender reveal niks. Ik hoor het het liefste pas na de geboorte.
Ik denk trouwens dat TO niet serieus is.......
Ik weet het trouwens wel zeker.
vrijdag 30 augustus 2019 om 18:59
SilverShadow schreef: ↑30-08-2019 18:36Cadeautjes als je verteld dat je zwanger bent, cadeautjes bij de gender reveal, cadeautjes als het kind er is.
Hou eens op zeg, jij wil een kind en die hele poppenkast er omheen. Cadeautje als het wondertje er is, verder geef ik er geen cent aan uit. Ben niet van het fonds.
Inderdaad. En van die achterlijke babyshowers waar je domme spelletjes moet gaan doen, daar dank ik ook voor!
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:00
watdachtjehiervan schreef: ↑30-08-2019 18:57Ik denk trouwens dat TO niet serieus is.......
Let's hope so!
Maar we horen niks meer van TO...
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:30
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:34
Wat achterlijk. De vader heeft een voornaam en een achternaam, moeder is alleen maar ‘zijn vrouw’ met uitsluitend een voornaam.
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:57
Zo doen wij het ook. Ik merk wel dat familie en vrienden het lastig vinden dat ze het niet mogen weten.Pergamon schreef: ↑30-08-2019 14:16Waarom, in godsnaam, zou je de "gender reveal" doen via een burn out? Omdat het leuke foto's oplevert?! Dit is overigens een serieuze vraag. Ik snap er werkelijk niks van.
PS: hier 26 weken zwanger en de 'gender reveal' wordt bij ons de geboorte. Man en ik weten al wat het wordt, de rest van de wereld (minus Botanietje van dit forum - want die weet het ook al) krijgen een telefoontje, appje of kaartje met 'Hoera, [naam kind] is geboren!'. En dan zien ze aan de naam vanzelf of het Coen of een Clazien is geworden.
We’re all mad here
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:11
Cheshire-cat schreef: ↑30-08-2019 19:57Zo doen wij het ook. Ik merk wel dat familie en vrienden het lastig vinden dat ze het niet mogen weten.
Bij ons weet dus niemand dat wij het weten.
"weet je wat het wordt?"
-"we houden het een verrassing"
[reactie die of is "oh wat leuk" of "vind je dat niet jammer?"]
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:15
SjaanRoeispaan schreef: ↑30-08-2019 19:30Gender reveal krokodil idioterie.
https://www.facebook.com/melody.klieber ... 734019683/
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:18
De meeste mensen zijn gewoon ontzettend nieuwsgierig. Ze begrijpen gewoon niet dat sommige mensen iets niet gelijk willen weten of iets niet gelijk willen laten weten. Heel bijzonder altijd.Cheshire-cat schreef: ↑30-08-2019 19:57Zo doen wij het ook. Ik merk wel dat familie en vrienden het lastig vinden dat ze het niet mogen weten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 30 augustus 2019 om 20:48
Echt? Met auto's met poeder?
Je moet na zo'n reveal met poeder natuurlijk wel onder een shower om het er weer af te krijgen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 21:35
watdachtjehiervan schreef: ↑30-08-2019 18:57
Ik denk dat hier gewoon iemand achter zit die zijn eigen producten wil promoten. Want ook al roepen er hier 100 dat ze het onzin vinden, er zijn een paar die het wel leuk vinden en gaan googlen en dat uiteindelijk aanschaffen. Zonder dit topic hadden we niet geweten dat er zoiets bestond.
vrijdag 30 augustus 2019 om 21:47
Zou die man zwanger zijn, mijn God wat een buik!SjaanRoeispaan schreef: ↑30-08-2019 19:30Gender reveal krokodil idioterie.
Rianne Dorst was ook ooit bij z’n feestje, van een BNN programma die ze maakte, dat was hilarisch. Gelukkig ben ik nog nooit uitgenodigd voor z’n ‘party’. Babyshowers sla ik ook over.
zaterdag 31 augustus 2019 om 13:28
Ik snap dat het er leuk uit ziet en een keer wat anders is, maar toch zou ik het niet doen.
Ik vind dit erg aso over komen en niet ongevaarlijk! En waarom zoveel ‘ophef’ alleen voor het bekend maken van het geslacht? Poeh zeg!! Waarom kan dat niet met een taart/foto of gewoon een app’je? De mensen weten wat het wordt en zullen echt net zo blij zijn als wanneer je zo’n burn out doet.
Daarbij reageren mensen natuurlijk altijd enthousiast. Of het nu een jongen of een meisje is. Dus eigenlijk is het allemaal zo onzinnig!!
Voor jullie als ouders is het misschien handig om te weten zodat je de kamer of de kleertjes kunt aanpassen, maar verder....echt niet interessant!!
Maar goed...ik ben nog zo’n type die bij eigen kinderen ook niet voor de bevalling wil weten wat het wordt. Die verrassing zo leuk! En het maakt me werkelijk niet uit wat het geslacht is!!
Ik vind dit erg aso over komen en niet ongevaarlijk! En waarom zoveel ‘ophef’ alleen voor het bekend maken van het geslacht? Poeh zeg!! Waarom kan dat niet met een taart/foto of gewoon een app’je? De mensen weten wat het wordt en zullen echt net zo blij zijn als wanneer je zo’n burn out doet.
Daarbij reageren mensen natuurlijk altijd enthousiast. Of het nu een jongen of een meisje is. Dus eigenlijk is het allemaal zo onzinnig!!
Voor jullie als ouders is het misschien handig om te weten zodat je de kamer of de kleertjes kunt aanpassen, maar verder....echt niet interessant!!
Maar goed...ik ben nog zo’n type die bij eigen kinderen ook niet voor de bevalling wil weten wat het wordt. Die verrassing zo leuk! En het maakt me werkelijk niet uit wat het geslacht is!!
zaterdag 31 augustus 2019 om 16:36
Ja, wat verwachten de aanstaande ouders nou helemaal van hun gasten? Er zijn in principe twee mogelijkheden: een jongen of een meisje. De kans op het één of het ander is zo'n beetje 50%. Niet heel spannend dus. Als ze zeggen dat het een jongen wordt, wordt je geacht te juichen, net zo goed als ze aangeven dat ze een meisje verwachten. Het zou toch ongepast zijn als je een heel teleurgesteld ahhhhhh, jammer zou laten horen bij de reveal.Arcticfox1 schreef: ↑30-08-2019 13:41Ik ken echt niemand die het leuk vind om naar een gender reveal party te gaan
zaterdag 31 augustus 2019 om 22:12
SjaanRoeispaan schreef: ↑30-08-2019 19:30Gender reveal krokodil idioterie.
Toch jammer van het mislopen van de Darwin Award