Geslachtsbepaling echo
maandag 28 januari 2019 om 13:57
Hoii,
Wij hebben afgelopen zaterdag een geslachtsbepaling laten doen. Ik was toen 14.4 dagen. Wij 100% van overtuigd dat meisje werd ook doordat dinsdag de verloskundige had gekeken en dit zei krijgen we toch weer een jongen
Maar nu mijn vraag kan dit bij de 20 weken echo nog meisje worden? Mijn gevoel zegt nog steeds een meisje en zie overal ook alleen maar meisje kleding voorbij enzo.
Er was overduidelijk wat te zien tussen de beentjes maar lijkt al zo groot vergeleken toen bij mijn andere zoontje en toen was ik 1 week verder toe we echo kregen
Probeer een foto toe te voegen maar heb geen idee hoe
Wij hebben afgelopen zaterdag een geslachtsbepaling laten doen. Ik was toen 14.4 dagen. Wij 100% van overtuigd dat meisje werd ook doordat dinsdag de verloskundige had gekeken en dit zei krijgen we toch weer een jongen
Maar nu mijn vraag kan dit bij de 20 weken echo nog meisje worden? Mijn gevoel zegt nog steeds een meisje en zie overal ook alleen maar meisje kleding voorbij enzo.
Er was overduidelijk wat te zien tussen de beentjes maar lijkt al zo groot vergeleken toen bij mijn andere zoontje en toen was ik 1 week verder toe we echo kregen
Probeer een foto toe te voegen maar heb geen idee hoe
maandag 28 januari 2019 om 14:02
Het kan geen meisje meer worden, maar dat bedoel je vast niet.
Zo'n vroege geslachtsbepaling kan zeker wel de verkeerde uitslag geven, maar de vraag is hoe duidelijk was het te zien. Hoe zeker was de echoscopist?
Het zal sowieso altijd afwachten zijn.
Ik herken wel je sterke gevoel over het geslacht. Bij klopte het alleen alledrie de keren, steeds bij 17 weken gezien (geen pretecho maar medische echo).
Zo'n vroege geslachtsbepaling kan zeker wel de verkeerde uitslag geven, maar de vraag is hoe duidelijk was het te zien. Hoe zeker was de echoscopist?
Het zal sowieso altijd afwachten zijn.
Ik herken wel je sterke gevoel over het geslacht. Bij klopte het alleen alledrie de keren, steeds bij 17 weken gezien (geen pretecho maar medische echo).
maandag 28 januari 2019 om 14:10
Hahaha het maalt voor de rest ook niet uit hoor. Heb straks gewoon 2 sloperds in huis
Maar heb wel is van iemand gehoord en toevallig ook gelezen dat er eerst vol overtuiging gezegd werd het is een jongen en paar echos later nee het is toch een meisje.
Jaa weer lekker shoppen
weer heeel hebberig worden van al die kleine kleertjes
Maar heb wel is van iemand gehoord en toevallig ook gelezen dat er eerst vol overtuiging gezegd werd het is een jongen en paar echos later nee het is toch een meisje.
Jaa weer lekker shoppen
maandag 28 januari 2019 om 14:39
Wat een onzin. Je hebt net zo goed hele rustige jongens en hele ondernemende, sloperige meisjes. Dat wordt niet door je geslacht bepaalt maar door je karakter. Heb hier twee slopers, 1 jongen en en 1 meisje.
maandag 28 januari 2019 om 14:46
GlitterCupcake schreef: ↑28-01-2019 14:41Je kan nog kiezen bij de 20 weken echo. Gewoon naar vragen!
maandag 28 januari 2019 om 15:47
Bedjeindezon ik weet heel goed dat dat niet bepaald wordt door geslacht.
Maar heb er nu 1 die totaal niet rustig en vindt het heerlijk. Dus straks als zn broertje der is weet ik zeker dat hij zn broertje gaat opstoken. Zo is mijn lieve schat namelijk wel
Het was ook geen serieus antwoord op dat het verschrikkelijk is ofzo. Meer als grapje, iets wat me hele familie al gezegd heeft.
Maar heb er nu 1 die totaal niet rustig en vindt het heerlijk. Dus straks als zn broertje der is weet ik zeker dat hij zn broertje gaat opstoken. Zo is mijn lieve schat namelijk wel
Het was ook geen serieus antwoord op dat het verschrikkelijk is ofzo. Meer als grapje, iets wat me hele familie al gezegd heeft.
anoniem_379290 wijzigde dit bericht op 28-01-2019 16:17
68.70% gewijzigd
maandag 28 januari 2019 om 16:56
maandag 28 januari 2019 om 17:12
14.4 is best vroeg voor een geslachtsbepaling. In het begin lijken de geslachtsdelen meisje/jongen erg op elkaar. Het zijn in beide gevallen twee streepjes tussen de benen. In de beginweken kunnen de streepjes bij meisjes echt nog wel aangezien worden als een piemel. Het zou dus best kunnen zijn dat het bij de 20-weken echo een meisje blijkt.
Voor de 15 weken heb je wel meer kans op foutjes in het zien van het juiste geslacht.
Voor de 15 weken heb je wel meer kans op foutjes in het zien van het juiste geslacht.
dinsdag 29 januari 2019 om 09:14
Iedere geslachtsbepaling voor ca 16 weken is 'onbetrouwbaar'. Een goede echoscopist(e) kan soms wel verschil zien, maar soms ook niet. En iedereen die iets anders zegt heeft het fout.
Zelfs als je bij die termijn het kindje in handen zou hebben zou je vaak nog niet kunnen zeggen wat het geslacht is, gewoon omdat dat bij die termijn nog niet volledig ontwikkeld is.
Zelfs als je bij die termijn het kindje in handen zou hebben zou je vaak nog niet kunnen zeggen wat het geslacht is, gewoon omdat dat bij die termijn nog niet volledig ontwikkeld is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning