Geslachtsecho

24-09-2017 12:06 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Het is een beetje maf om te plaatsen maar toch doe ik het.
Ik ben nu 17+3 weken zwanger en gister heb ik een vroege geslachtsecho gehad.
Ze was vrij zeker dat het een meisje word omdat er duidelijk een 'hamburger' te zien is.
Op de 1 of andere manier zit er zo in mijn hoofd dat ik een jongen krijg. Voor de duidelijkheid, het maakt mij echt niks uit! Maar ik vond juist op deze foto alsof het lijkt alsof het buiten de beentjes hangt.
Ik moet in principe gewoon naar de verloskundige luisteren maar ik ben zo lekker koppig haha.
Wat zien jullie op de echo?

"http://i64.tinypic.com/2iw0o74.jpg"
.
Duidelijk een meisje.
Ik vind dit altijd zo knap van sommigen, ik zie er echt helemaal niks in.
Niemand is onmisbaar
Heeeeeeeeeeeeel duidelijk een meid!
Vage vlekken
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Meisje!
Ja hoor, een meisje.
Meisje
Een meisje.
Maar denk je echt dat wij het beter weten dan de echoscopist?
Een hamburger???
Ik moet helemaal niks!
Nicky_L schreef:
24-09-2017 12:35
Een hamburger???

Schaamlippen.

Duidelijk een meisje TO!
Oké jullie denken dus ook een meisje. 100% zekerheid heb ik natuurlijk pas over een paar maandjes.
Echo's zijn voor mij ook zeker niet altijd duidelijk maar nu weet ik wel waar ik moet ik kijken.

Ik denk niet dat jullie het beter weten dan een echoscopiste maar ik vroeg mij gewoon af of jullie ook vinden of het zo ver buiten de beentjes zit en daarom het misschien een jongen kon zijn. Maar ik ben dus de enige die dat ziet.
Bij de eerste wisten we helemaal niet wat het werd dus er ook verder nooit op gelet.

Wel bedankt voor de moeite dat jullie willen kijken!
.
Ik begrijp je gevoel wel hoor. Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was van een meisje. Toen het een jongen bleek te zijn kon ik dat niet geloven. Tot aan mijn bevalling heb ik getwijfeld, nochtans was het zeer duidelijk op de echo's. Het klopte gewoon niet met mijn gevoel.
Pas toen hij werd geboren was ik zeker (en dolblij met mijn mannetje).
Ik weet niet waar dat gevoel vandaan kwam en waarom het zo hardnekkig bleef hangen. Het maakte me immers niet uit welk geslacht mijn kindje zou hebben. Die gekke hormonen misschien?
bloempje19 schreef:
24-09-2017 12:45
Ik denk niet dat jullie het beter weten dan een echoscopiste maar ik vroeg mij gewoon af of jullie ook vinden of het zo ver buiten de beentjes zit en daarom het misschien een jongen kon zijn. Maar ik ben dus de enige die dat ziet.
Ik zie geen beentjes.
Heel duidelijk een meisje. Zoek maar eens op google hoe echo foto's van jongens eruit zien.
Overduidelijk een meid!
Haha het zullen zeker de hormonen zijn. En dat terwijl ik bij de eerste nog het idee had dat het een meisje werd, dat veranderde wel in de laatste maand. Het is toch echt een jongen.
En alles qua zwangerschap is zo hetzelfde dus vandaar denk ik de overtuiging dat dit een jongen zou worden. Maar met een meid ben ik net zo gelukkig!

@ijskoffie het is een beetje lastig om dat uit te leggen op de foto. Maar het lijkt net een U vorm haha. Je kijkt tegen de billen en geslacht aan. Dat is zeg maar de onderkant van de U en het overige de benen.
Rare vergelijking maar misschien zie je het dan?
.
bloempje19 schreef:
24-09-2017 12:45
Oké jullie denken dus ook een meisje. 100% zekerheid heb ik natuurlijk pas over een paar maandjes.
Echo's zijn voor mij ook zeker niet altijd duidelijk maar nu weet ik wel waar ik moet ik kijken.

Bij de eerste wisten we helemaal niet wat het werd dus er ook verder nooit op gelet.

Wel bedankt voor de moeite dat jullie willen kijken!
Ik denk dat je nu echt al wel heel zeker kunt zeggen dat het een meisje is? Je bent al ver in je zwangerschap. Bij ons was het met 13(!) weken al 99% zeker een jongen. En er was echt duidelijk een piemeltje te zien, zonder twijfel. Je krijgt een meisje :)
Hebben jullie allemaal een loi-cursus echo-interpretatie gedaan? Het zijn vage betekenisloze vlekken! Kan iemand een pijltje zetten bij de hamburger?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Google idd even op echo geslacht jongen, dan zie je hoe een piemeltje en balzak er op de echo uitziet :mrgreen:
tonkje schreef:
24-09-2017 12:58
Hebben jullie allemaal een loi-cursus echo-interpretatie gedaan? Het zijn vage betekenisloze vlekken! Kan iemand een pijltje zetten bij de hamburger?

Haha :)
Ervaring met echos denk ik ;-)
Bebis. Goede tip inderdaad, even gedaan! En inderdaad.. je ziet duidelijk een verschil haha.
.
Nu heb ik zin in een hamburger... bedankt ;-)
tonkje schreef:
24-09-2017 12:58
Ik kan het je wel vertellen, misschien dat je het dan ziet? Je ziet links de baarmoeder, het zwarte is dan het vruchtwater.. dan zie je billen en benen naar rechts toe gericht. Daar tussen die U zie je twee witte streepjes (het 'hamburgertje'). Bij een jongen zie je een ronde balzak en een uitsteekseltje wat het piemeltje is.
Superduidelijk een dame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven