Hallo allemaal
woensdag 5 juli 2017 om 15:32
De woensdag ervoor bedoel je? Dat is niet erg. De ene keer is je cyclus korter of langer dan de andere keer. Die bultjes op je tepels komen door hormonen. Waarschijnlijk door progesteron, dat maakt je lichaam na de eisprong aan. Dat is om je lichaam klaar te maken voor een zwangerschap. Dat doe je lichaam namelijk elke cyclus, als je geen hormonale anticonceptie gebruikt.
Als je denkt dat je zwanger bent, kom je er alleen achter door een zwangerschapstest te doen.
Als je denkt dat je zwanger bent, kom je er alleen achter door een zwangerschapstest te doen.
woensdag 5 juli 2017 om 15:34
nessemeisje schreef: ↑05-07-2017 15:26Ik denk dat het rare onderbuikgevoel de baby is die al schopt. Want je bent zwanger van een tweeling. Kan ik zo zien door mijn scherm namelijk.![]()
Als het rare gevoel links zit kan het ook nog een drieling zijn.
woensdag 5 juli 2017 om 15:36
Ik snap jullie reacties nidt zo goed, ik probeer hier een serieuze vraag te stellen, mischien breng ik het een beetje raar of zit ik niet op de goede site maar ik kwam op deze site uit..
Wij zijn bezig met een kindje, ben vorig jaar november gestopt met de pil, me cyclus is geregeld en de laatste keer was het anders als anders! Ik heb nu ook veel hoofdpijn
Wij zijn bezig met een kindje, ben vorig jaar november gestopt met de pil, me cyclus is geregeld en de laatste keer was het anders als anders! Ik heb nu ook veel hoofdpijn
woensdag 5 juli 2017 om 15:56
woensdag 5 juli 2017 om 15:57
woensdag 5 juli 2017 om 19:56
woensdag 5 juli 2017 om 21:40
Ashley94 schreef: ↑05-07-2017 19:56Nou ik zal jullie zeggen, heb meteen een test gehaald van clear blue en positief....ik had het anders moeten ver woorden naar jullie toe maar vond het niet echt leuk hoe er gereageerd werd!!! Kan iemand mij nu vertellen hoe ik dit hier weg krijg of me pagina verwijderd?
Voor de zoveelste keer ik heb een aantal keer op je gereageerd en je negeert het. Dus nee ik ga je nu ook niets vertellen. Gefeliciteerd.