Hallo allemaal

05-07-2017 15:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-07-2017 17:59
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
99.50% gewijzigd
En dat vraag je dan op de pijler zwangerschap.. O ja er zijn alweer scholieren vrij he. Neem een vakantiebaantje, heb je ook wat te doen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik denk dat het rare onderbuikgevoel de baby is die al schopt. Want je bent zwanger van een tweeling. Kan ik zo zien door mijn scherm namelijk. :fortune:
onbeschermde seks gehad??
De woensdag ervoor bedoel je? Dat is niet erg. De ene keer is je cyclus korter of langer dan de andere keer. Die bultjes op je tepels komen door hormonen. Waarschijnlijk door progesteron, dat maakt je lichaam na de eisprong aan. Dat is om je lichaam klaar te maken voor een zwangerschap. Dat doe je lichaam namelijk elke cyclus, als je geen hormonale anticonceptie gebruikt.

Als je denkt dat je zwanger bent, kom je er alleen achter door een zwangerschapstest te doen.
nessemeisje schreef:
05-07-2017 15:26
Ik denk dat het rare onderbuikgevoel de baby is die al schopt. Want je bent zwanger van een tweeling. Kan ik zo zien door mijn scherm namelijk. :fortune:

Als het rare gevoel links zit kan het ook nog een drieling zijn.
Tr0tter schreef:
05-07-2017 15:34
Als het rare gevoel links zit kan het ook nog een drieling zijn.
Oh ja shit, haal links en rechts altijd door elkaar. :-D
Ik snap jullie reacties nidt zo goed, ik probeer hier een serieuze vraag te stellen, mischien breng ik het een beetje raar of zit ik niet op de goede site maar ik kwam op deze site uit..

Wij zijn bezig met een kindje, ben vorig jaar november gestopt met de pil, me cyclus is geregeld en de laatste keer was het anders als anders! Ik heb nu ook veel hoofdpijn
Ja, maar je zegt niet of ie een zwangerschapstest gedaan hebt. Dat is de meest logische stap.
Je bent er ook slecht van aan schrijven. Dan wordt het een jongetje. :sherlock:

TO, wat denk je nou? Vanaf een forum kun je niet in iemand zijn baarmoeder kijken, dus niemand hier kan je vertellen of je zwanger bent. Koop. Een. Test.
En houd je bij wanneer je eisprong is? Zoja, hoe? Heb je een zwangerschapstest gedaan en is deze negatief? Dan ben je niet zwanger, want je bent ook gewoon ongesteld geweest. Wellicht heb je hoofdpijn, omdat je ziek bent.
Ik ga op deze manier niet in op deze site, ik probeer alles te verwijderen en zoek contact met mijn huisarts. Bedankt
Waarom reageer je niet en verwijder je wel je openingspost? Niet zo leuk, ben ik serieus aan het investeren in je vraag en dan negeer je het vanwege een paar vervelende reacties.
Ashley94 schreef:
05-07-2017 15:52
Ik ga op deze manier niet in op deze site, ik probeer alles te verwijderen en zoek contact met mijn huisarts. Bedankt
Wat moet de huisarts gaan doen dan? Ga die man zijn tijd niet zitten verdoen, koop gewoon een test en stel je niet zo aan.
Ashley94 schreef:
huisarts hoeft echt niet. Doe gewoon een test. Te koop bij het kruidvat (of de Action, of online)
De huisarts zal je adviseren om een test te doen.
Ashley94 schreef:
Ik ga heel serieus op je in. Maar je negeert het.
Nouuuu ik mis net de OP. Wil iemand voor mij samenvatten?
Hoofdpijn en iets links onder in buik. vorige week woensdag ongesteld geworden, twee dagen te vroeg. Wat kan het zijn. Rara.
Nou ik zal jullie zeggen, heb meteen een test gehaald van clear blue en positief....ik had het anders moeten ver woorden naar jullie toe maar vond het niet echt leuk hoe er gereageerd werd!!! Kan iemand mij nu vertellen hoe ik dit hier weg krijg of me pagina verwijderd?
Gefeliciteerd!
En dat kan niet.
Ashley94 schreef:
05-07-2017 19:56
Nou ik zal jullie zeggen, heb meteen een test gehaald van clear blue en positief....ik had het anders moeten ver woorden naar jullie toe maar vond het niet echt leuk hoe er gereageerd werd!!! Kan iemand mij nu vertellen hoe ik dit hier weg krijg of me pagina verwijderd?

Voor de zoveelste keer ik heb een aantal keer op je gereageerd en je negeert het. Dus nee ik ga je nu ook niets vertellen. Gefeliciteerd.
Is prima hoor luna, jammer..maar ik hoop dat je me ooo begrijpt waarom ik even niet reageerden, al die berichten vond ik niet echt lief en poisitief, ik stond er gewoon raar van te kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven