Hellup; ik krijg tieten!

19-12-2017 17:13 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu 7 weken zwanger, en mijn borsten zijn 2 cups gegroeid. Ik zit nu met een volle E maar dit duurt ook niet lang meer, woeps. Ik heb nog 1 bh die ik pas uit een wat zwaardere periode.

Ik ben dus aan het kijken naar fijne zwangerschaps bh's. Niet van die oma gevallen, maar ook niet van die sekspoeslingerie met tierelantijntjes want dat irriteert nu al. Ik kan online echter niet zoveel vinden. Hier in de stad heb ik gekeken maar hebben ze weinig keus en kom ik toch bij geval tent of oma.

Weten jullie misschien leuke merken / winkels of hebben jullie andere tips?
Ik knalde er zelf ook al snel uit.
Heb bij de bekende baby winkel met als slogan 'Als jij wij worden' 2 voedingsbhs gekocht in de sale.
Want wat zijn die dingen duur zeg!
Ik vind ze fijn zitten.
Voel me er niet heel sexy in maar dat gaat met 36 weken ook niet meer lukken haha
Heb zelf inmiddels een F cup.
Succes!
Heb je al gekeken bij winkels die zwangersschapskleding verkopen? Je bent een meegroeiBH nodig, en ik ben bang dat daar niet heel veel keus in is, het lijkt toch op model oma of model tent.
Dank Fietje, daar ga ik ook even kijken.

Wilma, ja ik ben in 2 winkels geweest bij ons in de stad en heb daar idd meegroeibh’s gezien. Ik vind ze alleen zo saai. Zwart of wit, v of ronde hals. Als dat t is doe ik het daar natuurlijk mee. Maar wie weet..
Ik heb twee bh's van blossom gekocht, nu 3,5 jaar verder draag ik ze nog steeds om en om. Ze blijven dus lang goed! Het zijn meegroei en voeding bh's. Ik heb de zwarte met witte stipjes. Niet heel sexy maar ben ook niet net mijn oma.
Ik wilde ook graag mooie voedingsbh’s maar deze bleken uiteindelijk niet fijn te zitten en niet handig met voeden :facepalm: . Toch maar degelijke gekocht van Carriwel. Deze groeien mee dus ook als zwangerschapsbh te gebruiken.
Mocht je in t zuiden van t land wonen en een dagje Antwerpen kunnen doen, zou ik langs gaan bij boobs n burps!
Ik heb een setje voedingsbeha's gekocht bij de Bonprix. Uiteindelijk kon ik geen borstvoeding geven, maar ze zitten wel erg lekker. Ik een zwarte met huidkleur kant en andersom.
Oh ja waar ik ook lang in gelopen heb zijn van die sport topjes van de Primark.
Ze deden zo'n zeer dat ik ze goed moest insnoeren.
Voor die paar euro voor zo'n topje vond ik het wel best :P
Blossim, Cariwell en de Boops ‘n burps: thanks! Ik ga eens even kijken. Woon niet dicht bij Antwerpen maar een weekendje weg is nooit mis! Mijn vriend heeft er een tijd gewoond, goede herinneringen daar.
Flomo schreef:
19-12-2017 18:04
Mocht je in t zuiden van t land wonen en een dagje Antwerpen kunnen doen, zou ik langs gaan bij boobs n burps!
Die zijn helaas failliet!

Ik had ze zelf van Noppies (met en zonder beugel), gewoon een zwarte en witte inderdaad saai. Maar geen model oma. Na zwangerschap + 1,5 jaar borstvoeding zijn ze niet zo mooi meer. Nu 37 weken zwanger en pas nog mijn gewone post-borstvoedingsbh’s, maar moet inderdaad wel nieuwe aanschaffen dus ik lees even mee.

Voor overdag vind ik met beugel wel fijner, voor ‘s nachts of thuis vind ik zonder beugel fijner (maar zat niet zo mooi).
Anita heeft fijne bh's
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik kan er niet over meepraten aangezien ik niet verder dan een C kwam tijdens mijn zwangerschap, maar wilde wel even zeggen dat ik nu dat liedje in mijn hoofd heb zitten :|
Ik ben ook al uit m'n normale bhs geplopt. Tel daarbij op dat m'n tepels in de fik staan als er maar een straaltje water opkomt.. Ik heb vorige week een voedingsbh van Carriwel gekocht. Zit echt lekker, maar niet heel sexy ofzo. Zit geen beugel in en daarom ook fijn om mee te slapen, dan hangen ze niet zo xd, en hij groeit mee :p

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... 35#start=1
Anita voedingsbehas heb ik veel plezier van gehad. Zitten echt goed voor een grotere cup
Het leven is niet eerlijk
Ik dacht dat het merk Mammae ook goede bh’s had maar aangezien ik nog niet zwanger ben geweest, kan ik geen ervaring meedelen :)
Beloofd wel eens het zo ver is, heb nu al D-E Haha
Ik vond die van H&M niet heel lelijk. Maar weet niet meer of dat meegroei-
of voedingsbh's waren.
Ik heb 2 zwangerschaps Anita's in 90G voor je als je wil? :-D Zijn niet echt supersexy, maar wel functioneel. Een zwarte en een grijze met een printje.
Ik heb ook een Noppies voedingsbh in die maat. Voorgevormd.
Ik ben 3 wk geleden bevallen en pas mijn gewone bh's nu al weer.
Ik droeg tijdens zwangerschap gewoon bh's van wibra. Als ze weer waren gegroeid kocht ik nieuwe in maat erna.

Nu heb ik voedkngsbh's van noppies.
aankleefsjaan schreef:
19-12-2017 21:08
Ik heb 2 zwangerschaps Anita's in 90G voor je als je wil? :-D Zijn niet echt supersexy, maar wel functioneel. Een zwarte en een grijze met een printje.
Ik heb ook een Noppies voedingsbh in die maat. Voorgevormd.
Ik ben 3 wk geleden bevallen en pas mijn gewone bh's nu al weer.
Hihi! Tegen de tijd dat ik G heb kom ik bij je terug. Waren ze bij jou ook zo gegroeid? Wat snel dat je je oude bh’s weer past zeg. Lijkt me wel prettig of niet?
Springtouw schreef:
19-12-2017 19:04
Ik ben ook al uit m'n normale bhs geplopt. Tel daarbij op dat m'n tepels in de fik staan als er maar een straaltje water opkomt.. Ik heb vorige week een voedingsbh van Carriwel gekocht. Zit echt lekker, maar niet heel sexy ofzo. Zit geen beugel in en daarom ook fijn om mee te slapen, dan hangen ze niet zo xd, en hij groeit mee :p

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... 35#start=1
Geeft deze een beetje steun? Dat is mijn vooroordeel bij meegroeibh’s: ze lijken wat flubberiger ofzo. Of valt dat mee?
Yuki99 schreef:
19-12-2017 19:37
Ik dacht dat het merk Mammae ook goede bh’s had maar aangezien ik nog niet zwanger ben geweest, kan ik geen ervaring meedelen :)
Beloofd wel eens het zo ver is, heb nu al D-E Haha
Maak je borst maar vast nat haha!
Maline schreef:
19-12-2017 21:00
Ik vond die van H&M niet heel lelijk. Maar weet niet meer of dat meegroei-
of voedingsbh's waren.
Wat ik tot nu goe gezien heb bij h&m is alleen voedings bh. Idd niet lelijk, beetje basic. Ook meegroeiachtige ( zonder lisse cups) maar die zien er voor grotere maten niet stevig genoeg uit.
OldWood schreef:
19-12-2017 18:51
Ik kan er niet over meepraten aangezien ik niet verder dan een C kwam tijdens mijn zwangerschap, maar wilde wel even zeggen dat ik nu dat liedje in mijn hoofd heb zitten :|
Haha, sorry. Niet de meest makkelijke om weer uít je hoofd te krijgen
Die van de H&M zou ik niet kopen.
Heb er 2 gekocht omdat ze er wel ok uitzagen.
Slappe dingen zijn het.
Doen geen reet qua ondersteuning voor de ladies.
Plus dat een E cup nooit een E cup lijkt.
Altijd te klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven