Hellup; ik krijg tieten!
dinsdag 19 december 2017 om 17:13
Nu 7 weken zwanger, en mijn borsten zijn 2 cups gegroeid. Ik zit nu met een volle E maar dit duurt ook niet lang meer, woeps. Ik heb nog 1 bh die ik pas uit een wat zwaardere periode.
Ik ben dus aan het kijken naar fijne zwangerschaps bh's. Niet van die oma gevallen, maar ook niet van die sekspoeslingerie met tierelantijntjes want dat irriteert nu al. Ik kan online echter niet zoveel vinden. Hier in de stad heb ik gekeken maar hebben ze weinig keus en kom ik toch bij geval tent of oma.
Weten jullie misschien leuke merken / winkels of hebben jullie andere tips?
Ik ben dus aan het kijken naar fijne zwangerschaps bh's. Niet van die oma gevallen, maar ook niet van die sekspoeslingerie met tierelantijntjes want dat irriteert nu al. Ik kan online echter niet zoveel vinden. Hier in de stad heb ik gekeken maar hebben ze weinig keus en kom ik toch bij geval tent of oma.
Weten jullie misschien leuke merken / winkels of hebben jullie andere tips?
dinsdag 19 december 2017 om 17:28
Ik knalde er zelf ook al snel uit.
Heb bij de bekende baby winkel met als slogan 'Als jij wij worden' 2 voedingsbhs gekocht in de sale.
Want wat zijn die dingen duur zeg!
Ik vind ze fijn zitten.
Voel me er niet heel sexy in maar dat gaat met 36 weken ook niet meer lukken haha
Heb zelf inmiddels een F cup.
Succes!
Heb bij de bekende baby winkel met als slogan 'Als jij wij worden' 2 voedingsbhs gekocht in de sale.
Want wat zijn die dingen duur zeg!
Ik vind ze fijn zitten.
Voel me er niet heel sexy in maar dat gaat met 36 weken ook niet meer lukken haha
Heb zelf inmiddels een F cup.
Succes!
dinsdag 19 december 2017 om 17:44
dinsdag 19 december 2017 om 18:34
Die zijn helaas failliet!
Ik had ze zelf van Noppies (met en zonder beugel), gewoon een zwarte en witte inderdaad saai. Maar geen model oma. Na zwangerschap + 1,5 jaar borstvoeding zijn ze niet zo mooi meer. Nu 37 weken zwanger en pas nog mijn gewone post-borstvoedingsbh’s, maar moet inderdaad wel nieuwe aanschaffen dus ik lees even mee.
Voor overdag vind ik met beugel wel fijner, voor ‘s nachts of thuis vind ik zonder beugel fijner (maar zat niet zo mooi).
dinsdag 19 december 2017 om 19:04
Ik ben ook al uit m'n normale bhs geplopt. Tel daarbij op dat m'n tepels in de fik staan als er maar een straaltje water opkomt.. Ik heb vorige week een voedingsbh van Carriwel gekocht. Zit echt lekker, maar niet heel sexy ofzo. Zit geen beugel in en daarom ook fijn om mee te slapen, dan hangen ze niet zo xd, en hij groeit mee :p
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... 35#start=1
dinsdag 19 december 2017 om 21:08
dinsdag 19 december 2017 om 22:21
Hihi! Tegen de tijd dat ik G heb kom ik bij je terug. Waren ze bij jou ook zo gegroeid? Wat snel dat je je oude bh’s weer past zeg. Lijkt me wel prettig of niet?aankleefsjaan schreef: ↑19-12-2017 21:08Ik heb 2 zwangerschaps Anita's in 90G voor je als je wil?Zijn niet echt supersexy, maar wel functioneel. Een zwarte en een grijze met een printje.
Ik heb ook een Noppies voedingsbh in die maat. Voorgevormd.
Ik ben 3 wk geleden bevallen en pas mijn gewone bh's nu al weer.
dinsdag 19 december 2017 om 22:23
Geeft deze een beetje steun? Dat is mijn vooroordeel bij meegroeibh’s: ze lijken wat flubberiger ofzo. Of valt dat mee?Springtouw schreef: ↑19-12-2017 19:04Ik ben ook al uit m'n normale bhs geplopt. Tel daarbij op dat m'n tepels in de fik staan als er maar een straaltje water opkomt.. Ik heb vorige week een voedingsbh van Carriwel gekocht. Zit echt lekker, maar niet heel sexy ofzo. Zit geen beugel in en daarom ook fijn om mee te slapen, dan hangen ze niet zo xd, en hij groeit mee :p
dinsdag 19 december 2017 om 22:24
dinsdag 19 december 2017 om 22:26
Wat ik tot nu goe gezien heb bij h&m is alleen voedings bh. Idd niet lelijk, beetje basic. Ook meegroeiachtige ( zonder lisse cups) maar die zien er voor grotere maten niet stevig genoeg uit.
dinsdag 19 december 2017 om 22:27