Help niet ongesteld in stopweek

08-03-2015 22:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Besten,

Ik heb de afgelopen twee maanden de pil doorgeslikt. Toen ik aan mijn tweede strip begon kreeg ik hele heftige bloedingen, zo goed als normale menstruatie. Kan gewoon, MAAR dit duurde drie weken. Een paar dagen voor mijn stopweek stopte het bloeden. Nu zit in op de vijfde dag van mijn stopweek en ik heb nog niet gebloed in mijn stopweek. Help. Wat is dit? Is dit erg? Wat moet ik doen?

Misschien belangrijk:

- Tijdens bloedingen gewoon seks gehad met mijn vriend.

- Paar dagen geleden ineens rare paars/rode onderhuidse uitslag op borsten.

- Wel menstruatiepijn.
Waarom open je twee dezelfde topics binnen een kwartier?
Jij vindt het niet erg dat je ouders op internet lezen dat je misschien zwanger bent? Of zit je iemand een loer te draaien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niets ergs aan. Heb dat ook wel eens gehad, en werd de maand erna gewoon 'ongesteld' in mijn stopweek. Maar goed ik had geen relatie toen me dat overkwam dus had iets minder zorgen. Je kan er voor de zekerheid een testje tegenaan gooien. Maar als je de pil braaf slikt zoals het moet, zit je goed.

Misschien even paar maandjes 'gewoon' na 3 weken een stopweek doen. Je lichaam is nu wat van slag vrees ik.
quote:vpktje schreef op 08 maart 2015 @ 22:38:

Niets ergs aan. Heb dat ook wel eens gehad, en werd de maand erna gewoon 'ongesteld' in mijn stopweek. Maar goed ik had geen relatie toen me dat overkwam dus had iets minder zorgen. Je kan er voor de zekerheid een testje tegenaan gooien. Maar als je de pil braaf slikt zoals het moet, zit je goed.

Misschien even paar maandjes 'gewoon' na 3 weken een stopweek doen. Je lichaam is nu wat van slag vrees ik.Ja, ik denk het. Drie weken bloeden is ook best apart. Ik wist gewoon even niet meer wat ik moest doen. Ga morgen even een testje halen voor de zekerheid! Bedankt.
Niet zo slim als je je echte naam gebruikt hebt.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een drukte om niets. Je lichaam is gewoon ontregeld door start en doorslikken.

Een stopweek is toch overrated, het zegt weinig over een zwangerschap.
quote:Nouschi schreef op 08 maart 2015 @ 22:38:

Jij vindt het niet erg dat je ouders op internet lezen dat je misschien zwanger bent? Of zit je iemand een loer te draaien?Nee, dat is niet hoe het zit. Ik heb niemand in mijn omgeving om mee over dit soort dingen te praten, behalve mijn vriend. Ik was al een paar dagen een beetje van slag erdoor en maakte me gewoon zorgen. Dacht, misschien heeft iemand een keertje hetzelfde gehad of iets.
3 weken ongesteld? Heel heftig, meer dan normaal? Persoonlijk denk ik, omdat ik er net zelf een achter de rug heb, dat je wel eens een miskraam kan hebben gehad... Bel met je huisarts om te kijken of je misschien een controle echo kan krijgen.
Zijn jullie allebei al getest op soa's? In ieder geval als je met de pil begint is een condoom geen overbodige luxe totdat je een volle strip gehad hebt..dus je bent niet handig bezig op meerdere vlakken.

Verder: Adem in.......adem uit.......
Is het je echte naam??? Dat is niet zo slim. Familie, bekende enz kunnen je nu makkelijk vinden.

verder maak je geen zorgen, lijkt mij dat er niets aan de hand is en anders ga je testen als je twijfelt.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Doreia schreef op 08 maart 2015 @ 22:46:

3 weken ongesteld? Heel heftig, meer dan normaal? Persoonlijk denk ik, omdat ik er net zelf een achter de rug heb, dat je wel eens een miskraam kan hebben gehad... Bel met je huisarts om te kijken of je misschien een controle echo kan krijgen.Niet meer dan normaal. Heb het een paar jaar geleden ook gehad, alleen toen nog veel langer en toen was ik ook nog niet aan de pil. Bloedingen bestonden vooral uit oud bloed en stolsels, weet niet of dat iets zegt?
quote:Doreia schreef op 08 maart 2015 @ 22:46:

3 weken ongesteld? Heel heftig, meer dan normaal? Persoonlijk denk ik, omdat ik er net zelf een achter de rug heb, dat je wel eens een miskraam kan hebben gehad... Bel met je huisarts om te kijken of je misschien een controle echo kan krijgen.

Ik denk het niet, dit komt ontzettend veel voor bij het opstarten van een nieuwe pil.

En voor jou, wat naar.
quote:wished- schreef op 08 maart 2015 @ 22:47:

[...]

Nouschi doelt erop dat als je je echte naam gebruikt dat enorm dom is omdat ze je dan makkelijk kunnen achterhalen via internet.. En dat is niet echt slim

Verder denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.Je hebt ook gelijk! Ik heb er niet echt bij stil gestaan. Stom. Ben aan het kijken of het gewijzigd kan worden.
Topic `ONTHOOFDLETTERD` .

mvg,

Junior
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 maart 2015 @ 22:48:

[...]

Ik denk het niet, dit komt ontzettend veel voor bij het opstarten van een nieuwe pil.

En voor jou, wat naar.Dank hoor Bootje, maar ik ben er niet dusdanig door van slag ofzo hoor. Natuurlijk rot, maar niet meer dan dat. En ja, dan lees je wel eens meer dan anders Ik trek me hier weer terug uit het topic voor ik nog meer ga projecteren
Helaas, dat kan niet. Je kunt alleen je account laten anonimiseren bij de moderator.
quote:ilsekloet267 schreef op 08 maart 2015 @ 22:49:

[...]

Je hebt ook gelijk! Ik heb er niet echt bij stil gestaan. Stom. Ben aan het kijken of het gewijzigd kan worden.

Nee je nick kan je niet veranderen en de moderators ook niet. Je kan aanvragen bij de moderators of ze jouw nick willen anonimiseren. Bij het aanmaken van een andere nick moet je dan wel een ander emailadres hebben.

mvg,

Junior.
quote:Doreia schreef op 08 maart 2015 @ 22:51:

[...]

Dank hoor Bootje, maar ik ben er niet dusdanig door van slag ofzo hoor. Natuurlijk rot, maar niet meer dan dat. En ja, dan lees je wel eens meer dan anders Ik trek me hier weer terug uit het topic voor ik nog meer ga projecteren Ik denk dat wij wel een beetje op dezelfde manier denken, maar toch, het is niet iets wat je je buurvrouw zou toewensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven