help
maandag 17 november 2014 om 10:29
maandag 17 november 2014 om 12:40
quote:anoniem1983 schreef op 17 november 2014 @ 11:54:
[...]
Dan kun je ieder topic als `12` jarige bestempellen.
Nee hoor, alleen dit soort vragen. Wat maakt dat je onbeschermde seks hebt terwijl je geen idee van anticonceptie hebt?
Wat maakt überhaupt dat je geen weet van anticonceptie hebt?
Wat maakt dat je geen idee hebt wanneer je risico loopt om vader te worden?
Wat maakt dat je jezelf niet beschermd tegen SOA's?
De gemiddelde 13 jarige kan deze vragen beantwoorden hoor. En anders zoeken ze het op. Jij vraagt hier iets waar niemand iets zinnigs over kan zeggen. Seks is nu eenmaal risico op zwangerschap, tenminste als het om heteroseks gaat. Zelfs met condoom, pil, voor het zingen de kerk uit enz. loop je risico. Daarnaast kunnen wij niet weten of je partner trouw de pil heeft geslikt.
[...]
Dan kun je ieder topic als `12` jarige bestempellen.
Nee hoor, alleen dit soort vragen. Wat maakt dat je onbeschermde seks hebt terwijl je geen idee van anticonceptie hebt?
Wat maakt überhaupt dat je geen weet van anticonceptie hebt?
Wat maakt dat je geen idee hebt wanneer je risico loopt om vader te worden?
Wat maakt dat je jezelf niet beschermd tegen SOA's?
De gemiddelde 13 jarige kan deze vragen beantwoorden hoor. En anders zoeken ze het op. Jij vraagt hier iets waar niemand iets zinnigs over kan zeggen. Seks is nu eenmaal risico op zwangerschap, tenminste als het om heteroseks gaat. Zelfs met condoom, pil, voor het zingen de kerk uit enz. loop je risico. Daarnaast kunnen wij niet weten of je partner trouw de pil heeft geslikt.
maandag 17 november 2014 om 12:44
quote:anoniem1983 schreef op 17 november 2014:
beste forum bezoekers dit zijn de feiten,
* 25 september heeft er gemeenschap plaats gevonden
* 9 oktober was ze ongesteld
* voor het zingen is er de kerk uitgegaan
* ze was en is aan de pil
kan ze zwanger zijn van mij? ze is namelijk wel ongesteld geworden 1.5 week later.Als jij degene bent met wie ze gemeenschap gehad heeft, zou dat kunnen ja.
Maar ik acht de kans zeer klein, als ze aan de pil is en al 'ongesteld' geworden is.
beste forum bezoekers dit zijn de feiten,
* 25 september heeft er gemeenschap plaats gevonden
* 9 oktober was ze ongesteld
* voor het zingen is er de kerk uitgegaan
* ze was en is aan de pil
kan ze zwanger zijn van mij? ze is namelijk wel ongesteld geworden 1.5 week later.Als jij degene bent met wie ze gemeenschap gehad heeft, zou dat kunnen ja.
Maar ik acht de kans zeer klein, als ze aan de pil is en al 'ongesteld' geworden is.