help

17-11-2014 10:29 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste forum bezoekers dit zijn de feiten,

* 25 september heeft er gemeenschap plaats gevonden

* 9 oktober was ze ongesteld

* voor het zingen is er de kerk uitgegaan

* ze was en is aan de pil

kan ze zwanger zijn van mij? ze is namelijk wel ongesteld geworden 1.5 week later.
quote:anoniem1983 schreef op 17 november 2014 @ 10:43:

zucht vond dit al geen goed idee. kinderachtige vetzakken forumAls je dit al geen goed idee vond, waarom dan wel posten? Misschien is het voor de volgende keer ook een goed idee om een condoom te gebruiken, hoef je je eigen ideeën ook niet meer op een kinderachtig vetzakken forum te delen.
Wat een asociaal type ben je TO. [...]

Is dat jouw manier van communiceren? Wat vinden je ouders daarvan?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2014 12:27
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Kans lijkt mij onmeetbaar klein. Als jij niet in haar klaargekomen bent zijn er geen zaadcellen, dus geen kans op zwangerschap. Pil slikken en menstruatie zijn minder betrouwbaar, met de pil kun je fouten maken en bloedingen kunnen voorkomen in de zwangerschap. Maar je hebt wel zaadcellen nodig om zwanger te raken.

zucht vond dit al geen goed idee. kinderachtige vetzakken forumHet is kinderachtig om te seksen als je er geen verstand van hebt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vlak voorvocht niet uit.

Zwangerschap is nog steeds hoogstwaarschijnlijk.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wordt er tegenwoordig geen seksuele voorlichting meer gegeven? TO als je geen kinderen wil, dan is een condoom een betere bescherming dan voor het zingen de kerk uit (en voor jouw informatie, dat beschermt je ook tegen SOA's). Hou het in eigen hand en vertrouw niet alleen op het pilgebruik van je neukertje.

En nu eerst verdiepen in zwangerschapspreventie en dan pas neuken.
En jullie IQ is bij elkaar 45?

Tsjongejongejonge, wat leren ze jullie tegenwoordig op school?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je vorige topic was ook al zo eh....bijzonder.
quote:StoraHuntur schreef op 17 november 2014 @ 10:36:

Dat zegt hier niks hoor.

zucht vond dit al geen goed idee. kinderachtige vetzakken forum
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
werkelijk wat een gefrustreerde mensen hier, er zitten er ook normale tussen hoor dat zeker. iedere vraag (heb meerdere topics bekeken) moet op leiden tot provocatie en sarcastische opmerkingen. Jammer dat mensen alleen lezen over het vetzakken gedeelte (slip of the tongue) terwijl ene saaaaaaaaaaaaaaaaar (achterlijke 200 a`s) direct begint over drielingen en de weersomstandigheden.
quote:anoniem1983 schreef op 17 november 2014 @ 11:49:

werkelijk wat een gefrustreerde mensen hier, er zitten er ook normale tussen hoor dat zeker. iedere vraag (heb meerdere topics bekeken) moet op leiden tot provocatie en sarcastische opmerkingen. Jammer dat mensen alleen lezen over het vetzakken gedeelte (slip of the tongue) terwijl ene saaaaaaaaaaaaaaaaar (achterlijke 200 a`s) direct begint over drielingen en de weersomstandigheden.
Heet ze Maria?
Ben jij ECHT van 1983 ?

werkelijk wat een gefrustreerde mensen hier, er zitten er ook normale tussen hoor dat zeker. iedere vraag (heb meerdere topics bekeken) moet op leiden tot provocatie en sarcastische opmerkingen. Jammer dat mensen alleen lezen over het vetzakken gedeelte (slip of the tongue) terwijl ene saaaaaaaaaaaaaaaaar (achterlijke 200 a`s) direct begint over drielingen en de weersomstandigheden.Tja, je kunt wel op anderen zitten miepen. Feit is dat jij degene bent die elke vorm van basiskennis wat betreft veilig vrijen mist. Het is een vraag die ik van iemand met een leeftijd van 12 zou verwachten, niet van iemand die google heeft en waarschijnlijk oud genoeg is om seks te hebben.
Als iemand een topic opent met een vraag dan wil iemand daar antwoord op.

Als ik een patatje met bestel bij de cafetaria >>> dan wil ik niet te horen krijgen dat het frituurvet minder verantwoord is en waarom ik niet gisteren een balansdag heb genomen. nee ik wil dan gewoon antwoord op mijn vraag OF geen antwoord. Weet ook zeker dat er talloze normale mensen op dit forum zitten te lachen als 1 van jullie (met 100 000 posts achter je naam) eens een keer tegen gesproken word. Zelfde mensen die in hun dagelijkse leven het waarschijnlijk niet naar hun zin hebben op hun werk ofzo.....
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2014 @ 11:52:

[...]

Tja, je kunt wel op anderen zitten miepen. Feit is dat jij degene bent die elke vorm van basiskennis wat betreft veilig vrijen mist. Het is een vraag die ik van iemand met een leeftijd van 12 zou verwachten, niet van iemand die google heeft en waarschijnlijk oud genoeg is om seks te hebben.Dan kun je ieder topic als `12` jarige bestempellen.
Waarom denk je dat er zwangerschapstesten zijn uitgevonden?

Je koopt er al twee voor maar 1,49 bij de Action.
Of je wacht tot 1 juli 2015. Heeft ze dan niet gebaard dan is ze nu niet zwanger.
Tsja, ik wilde een serieus antwoord gaan geven, maar na je reacties heb ik daar gewoon geen zin meer in

jah mijn topic werd ook al meteen gepownd paar dage terug want iedereen is hier perfect weetje.

en OT je kunt tich test laten doen?
its marlieszzz xx
Welke reden heb je dan eigenlijk om aan te nemen dat ze zwanger is? Ze is aan de pil èn ze is ongesteld geworden. 100% zekerheid krijg je niet, nergens en al helemaal niet op een forum (het is niet alsof wij hier een bloedtest kunnen doen via je IP of zo).

Juist door de omstandigheden die je schetst (pil, ongesteld) wordt je vraag zo ridicuul. Ga je inlezen over wat basic biologie, koop een pak condooms en relax. AanstellerT.
quote:anoniem1983 schreef op 17 november 2014 @ 11:53:

Als iemand een topic opent met een vraag dan wil iemand daar antwoord op.

Als jij een topic opent met de vraag of je je vriendin bezwangerd hebt hebben wij daar helemaal geen antwoord op. Wij zijn namelijk niet helderziend. Het enige wat je vriendin kan doen is testen. En als jij echt uit 1983 stamt had je dat ook best zelf kunnen bedenken.
Kneus 1e klas
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik acht de kans dat ze zwanger is klein omdat:

ze daarna ongesteld is geworden, én ze aan de pil is.

Maar dat kan niemand met 100 % zekerheid zeggen. Dan zou ze een zwangerschapstest moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven