Helupp mijn cyclus heeft pootjes

21-11-2017 21:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.  
Ik ben Bibi. 24 jaar en probeer al 2 jaar zwanger te worden.  
Mijn cyclus was altijd 28 dagen 4 dagen menstruatie.  
28 september 2017 heb ik een kijk operatie gehad, hier was alles correct. 
Spermacellen van mijn partner waren ook prima. 
Al met al hadden wij een zwangerschapprecentagekans van 33.2%.  
1st maand na de kijkoperatie was ik 5 dagen over tijd maar alsnog is mijn menstruatie op gang gekomen.. MEN!  
Alleen nu is mijn cyclus overhoop gegooid, en mijn temperatuur eergisteren  37,3. 
Nu omdat mijn cyclus overhoop is, temperatuur ik dagelijks vanaf de menstruatie.(op advies van de gynacoloog )  
9 november had ik een daling : 36,4.  
Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt Na een kijkoperatie ?  
Groetjes 
Bibi
Ik zou ovulatietesten gebruiken ipv temperaturen. Je lichaam is geen atoomklok. Dan weet je pas echt of je cyclus afwijkt. Wel vervelend dat het zo lang duurt. Gaan jullie iets anders proberen? Je bent natuurlijk nog jong (niet vervelend bedoelt maar dan zijn je kansen beter), maar na 2 jaar ben je wel toe aan iets anders kan ik me voorstellen.
Mmm ja,
Ik ben zo radeloos met die cyclus testen/zwangerschap testen dat ik niet wil weten hoeveel geld ik eraan uit besteed heb.

Ben al zo ver heen dat als ik zwanger zal zijn, ik het nog steeds niet zal geloven.
En mn lichaam me weer voor de gek zal houden.
Wanneer was je eerste dag van je menstruatie? Een daling kan een innesteling betekenen, maar kan ook gewoon een keertje een daling zijn.

Heb zelf gister mn derde kijk operatie gehad dit jaar (eerste twee waren voor bbz en gister om te zien hoe mn overgebleven eileider er nog uit ziet). Kan dus nog niet mee praten over cyclus in de war, want dat kwam vorige x vd bbz. Was daarna wel snel weer op normale koers.

Met ovulatietesten krijg je trouwens juist niet een beter beeld. Want je lh kan per maand meerdere keren oplopen. Je kunt doormiddel van je temperatuur pas zien wanneer de eisprong echt is geweest.

Sterkte met afwachten! Hopelijk is het snel raak of krijgen jullie snel hulp. Wij zijn nu ook bijna 2 jaar bezig voor een tweede. Tot nu toe ook alles goed bevonden (op missen van 1 eileider na, maar dit zou geen probleem moeten zijn).
Laatste dag van mijn menstruatie was 30 oktober.

En praktisch gezien 25 oktober alleen 5 dagen overtijd.
Vandaar dat ik terleustellingen dag in dag uit maanden lang mee maak.

Ene kant.. Ben er zo flauw van telkens dat ik het na deze maand weer los wil laten.
Alleen gisteren was ik weer zo misselijk na het sporten.
Meerdere dagen hoofdpijn gehad.
Maar heb dit zo erg vaak meegemaakt.

Liefs
1,5 jaar op eigen kracht.

Toen een cycluscheck/kijk operatie.
Maar er is niks aan de hand met mijn eileiders.

Ik rook niet, ik drink niet, ik slaap goed, eet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven