Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat fijn!! Gefeliciteerd!
quote:bangmeisje1987 schreef op 18 mei 2016 @ 11:33:

Net de cb test gedaan. We zijn zwanger!!! Gefeliciteerd! En nu gauw je mond spoelen en voortaan alleen nog maar zeggen: IK ben zwanger (tenzij je man ook van plan is om 9 maanden lang een kind te dragen, met alle ongemakken van dien, en die er via een veel te kleine uitgang uit te persen)...
Apenkoppie, de test is heel slecht zichtbaar... kun je een foto van dichterbij nemen? Of beter nog (aangezien de afleestijd nu voorbij is) een CB test doen?

Net de cb test gedaan. We zijn zwanger!!! Gefeliciteerd!!!

Net de cb test gedaan. We zijn zwanger!!! Jaaa! Dat dacht ik al! Spannende weken weer, maar een fijne zwangerschap gewenst!
Bangmeisje van harte!!!!!

Hier nog een foto:

[IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x10 ... hOPOcn.jpg[/IMG]

Zit eraan te denken vanmiddag een cb test te halen!
Ik zie een prima streep hoor apenkoppie
.
quote:isa__88 schreef op 18 mei 2016 @ 13:42:

Ik zie een prima streep hoor apenkoppieIk ook. Spannend!!
Duidelijk!!!

Maar zou ook een cb zijn gaan halen hahaha...

Laat je het ons nog weten?!
Vraagje: ik heb vanmorgen een test gedaan, ben nu 3 dagen over tijd. Ipv een streepje die verticaal zou moeten lopen bij een positief resultaat, loopt er een streepje van onder naar de rechter boven hoek. Schuin dus... Iemand dit ooit gehad?
Een nieuwe test doen, deze is dan niet goed en ongeldig.
.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen en/of advies geven!

Ik slik de pil (niet vergeten) en ben vorige week dinsdag gewoon normaal ongesteld geworden. Wel wat minder dan normaal, en ook 1 dag eerder ''klaar''. Alleen vrijdagavond kreeg ik ineens onwijze krampen en was al dagen misselijk en kon eigenlijk bijna niks door m'n keel krijgen. Uiteindelijk bij de HAP bleek ik een buikgriepje te hebben.

Maar nu dagen verder: heb ik een heel raar gevoel in mijn buik, iets wat ik niet zo goed kan omschrijven. Ben ik misselijk, met name na het eten of als ik soms eten ruik en is mijn buik opgezet..

Maar ook heb ik last van af en toe wat bloed/rozige afscheiding. Met name af en toe als ik geplast heb (sorry voor details) bij die ''slijmprop''. Ook een beetje een wit kleurig wat dikke slijm..

Normaliter heb ik dit nooit na mijn menstruatie..

Kan het ? Of is het wat anders? help
Toen ik aan de pil was had ik heel vaak van die doorbraakbloedingen. Dat ik elke week wel wat bloedverlies had, hoeft niet perse iets te betekenen. Misschien overstappen op een andere pil. Mocht je twijfelen kun je altijd een zwangerschapstest doen natuurlijk maar aangezien je aan de pil bent en hem niet vergeten bent, is de kans klein dat je zwanger bent.
.
Helaas... 2 negatieve testen vanmorgen :(
Helaas? Ik neem toch aan dat je die pil slikt om niet zwanger te raken daar is hij voor namelijk ...
where ever you go, go with your heart
Apenkoppie wil graag zwanger worden.

Nananouk niet.

Jammer Apenkoppie, mocht je nu voorlopig nog niet ongesteld worden, kun je over een weekje ofzo natuurlijk altijd weer testen! Misschien ben je nu wel zwanger maar heb je nog te weinig hcg in je urine.
quote:Skawa schreef op 19 mei 2016 @ 08:20:

Helaas? Ik neem toch aan dat je die pil slikt om niet zwanger te raken daar is hij voor namelijk ...Bedankt voor deze ongenuanceerde reactie
Oh ik dacht toch echt een duidelijke streep te zien.

Welke test heb je nu gebruikt? Weer action?
.
Ja helaas! Gek he! Ik dacht m ook echt te zien. Eerst action en omdat ik iets te geobsedeerd bezig was ook clearblue. Hoezo geldverspilling :,)
Excuses ik las door zonder te zien hoe dat het van twee verschillende to's kwam. Was je te vroeg met je eerste test?

Als je heel licht positief test op action testen kun je negatief testen op cv. Ik had vrijdag getest terwijl zondags veertien dagen na eisprong was en ik testte heel erg licht positief op action test dat streepje werd elke dag wat donkerder en pas woensdags had ik echt knal testen en een positieve cb
quote:Apenkoppie schreef op 19 mei 2016 @ 12:06:

Ja helaas! Gek he! Ik dacht m ook echt te zien. Eerst action en omdat ik iets te geobsedeerd bezig was ook clearblue. Hoezo geldverspilling :,)

Kruidvat testen zijn ook erg gevoelig.

En ach geldverspilling ik ben ook bezig met zwanger worden en zit elke maand voor nod te testen uit nieuwsgierigheid. Daarom koop ik ook de goedkope testen van de action, pas als ik daar een streep zie haal ik de wat duurdere testen
.
Haha oooh erg he!!! En het ergste is dat het wachten zo lang duurt iedere keer. Heel vermoeiend.

Skawa, ik denk niet dat dat bij mij t geval is. Omdat dezelfde actiontest vandaag hagelwit was!
Ja dat is raar misschien een missed abortion dat je eitje niet goed ingesteld was maar er eerst toch iets hcg aangemaakt werd anders kon dat streepje van gisteren niet. Even afwachtten dan maar of je ongesteld wordt
Ja heel raar. Wil er maar niet meer te veel over nadenken. Vanmorgen had ik toevallig ook afspraa bij huisarts ivm pcos en wordt doorverwezen naar gynaecoloog. Dus alsnog wel fijn dat dat in ieder geval loopt ;)
Dames ik hoop dat jullie met me mee kunnen lezen en denken, want ik ben ontzettend ongeduldig:

Aanstaande dinsdag is m'n NOD (we proberen nu al 7 maanden zwanger te raken). Sinds een paar dagen na de eisprong heb ik een gek gevoel in m'n onderbuik en onderrug (nog niet eerder zo heftig gehad)! De pijn straalt helemaal uit naar m'n benen. Verder wordt het alleen maar meer als ik een paar uur niet gegeten heb. Ik ben moe, moe en nog eens moe. Nu begin ik pijnlijke borsten te krijgen, maar gelukkig helemaal niet misselijk.

Wat denken jullie?

Nog een paar daagjes wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven