Onnojoestsiroop volgens mij doe jy dat vaak genoeg He elke keer een nieuwe topic met je nieuwe kansen hopeloze gast dat je bent met je achterlijke praatjes
Anoniem_207501
vrijdag 16 september 2016 om 17:10
quote:Snoetje23 schreef op 16 september 2016 @ 17:07:
Onnojoestsiroop volgens mij doe jy dat vaak genoeg He elke keer een nieuwe topic met je nieuwe kansen hopeloze gast dat je bent met je achterlijke praatjes
Anoniem_146139
vrijdag 16 september 2016 om 17:20
Onnojoestsiroop volgens mij doe jy dat vaak genoeg He elke keer een nieuwe topic met je nieuwe kansen hopeloze gast dat je bent met je achterlijke praatjesOh, op de man spelen is dan het antwoord dus. Over kansloos gesproken
Onnojoestsiroop volgens mij doe jy dat vaak genoeg He elke keer een nieuwe topic met je nieuwe kansen hopeloze gast dat je bent met je achterlijke praatjesKak. Ontmaskerd.
Onnojoestsiroop volgens mij doe jy dat vaak genoeg He elke keer een nieuwe topic met je nieuwe kansen hopeloze gast dat je bent met je achterlijke praatjesJe was toch nieuw hier?
quote:Snoetje23 schreef op 16 september 2016 @ 16:26:
Wat een smerige mensen zijn jullie zeg. Of pardon ik weet niet of ik jullie als mensen moet beschouwen. Willen jullie gwn oprotten en niet verder praten dus gwn wegwezen ik heb jullie stomme achterlijke reacties niet nodig.Zeker zwanger.
Doe eens rustig zeg. Beter ga je eerst even uitvogelen hoe zwanger worden en zwangerschapstesten werken. Je stelt hier gewoon superdomme vragen, verwacht dan ook superdomme antwoorden.