Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)

30-08-2017 15:03 2833 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Hier is een linkje te vinden naar het vorige topic: zwanger/het-algemene-039-ben-ik-zwanger ... ges/292403



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry Maida, maar ik zie het niet. Ik zou hier geen hoop op durven baseren en als Je cyclus ook wel eens 29 dagen duurt zou ik pas op dag 30 gaan testen. Maar dat ben ik, jij bent anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mupload.nl/img/plrctd.jpg

En deze dan aikidoka? Ander licht.
Hoi,

Oké ik twijfel of het mogelijk is dus leg mijn probleem even hier neer.

Zondag ben ik de pil vergeten, maandag weer gewoon genomen.
Nu heb ik zaterdag en zondag seks gehad met mijn vriend. Zondag wel wat ruiger maar geen bloed of pijn.
Nu had ik maandag einde van de dag ineens klein beetje bloed.
Daarna niks meer..
Is het mogelijk dat ik zwanger ben of zit ik nu mijzelf gek te maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als jij de pil niet zorgvuldig slikt, is dat altijd mogelijk. Ik had je andere bericht ook gezien en blijkbaar vergeet je hem dus vaker. Dat is niet veilig! Ja, ook van één keer de pil vergeten kun je gewoon zwanger worden. Als je er niet goed mee om kunt gaan, kies dan voor andere anticonceptie...

De kans dat je van een eventuele zwangerschap die maandag al een symptoom zou hebben is nul. Die bloeding zal wel komen doordat je niet goed de pil geslikt hebt. Heeft niets met een eventuele zwangerschap te maken. Maar je kunt alsnog zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maída schreef:
12-09-2019 17:29
https://www.mupload.nl/img/plrctd.jpg

En deze dan aikidoka? Ander licht.
Zie m bij beide. Bij eerste wel erg licht en grijzig. Op de tweede duidelijker. Hoop voor je dat je bij de volgende een donkerdere streep hebt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maída schreef:
12-09-2019 17:29
https://www.mupload.nl/img/plrctd.jpg

En deze dan aikidoka? Ander licht.
Ik sluit me bij aikidoka aan, ik zie echt niks
sprietgras schreef:
12-09-2019 19:40
Zie m bij beide. Bij eerste wel erg licht en grijzig. Op de tweede duidelijker. Hoop voor je dat je bij de volgende een donkerdere streep hebt!
Ik ook dit! Test morgen of overmorgen nog eens. En laat het dan ook even weten hier ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Maída schreef:
12-09-2019 17:29
https://www.mupload.nl/img/plrctd.jpg

En deze dan aikidoka? Ander licht.
Ik zie ze ook beide. Voorzichtig gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maída schreef:
12-09-2019 17:29
https://www.mupload.nl/img/plrctd.jpg

En deze dan aikidoka? Ander licht.
Ik zou zelf heel erg twijfelen of het geen indroogstreep is. Ik hoop voor je dat ik het mis heb!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maida, over deze streep hoef je echt niet te twijfelen! Gefeliciteerd. Morgen of overmorgen zal die mooi oplopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig de verschillende reacties, ik zie het echt niet maar hopelijk heb ik het mis en test die snel duidelijker.
Bij twijfel gebruikte ik altijd de digitale test die gewoon zei zwanger of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het wel maar ik vind hem grijs en niet roze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maida als deze streep binnen de gestelde tijd van de fabrikant verscheen, dan istie positief, anders kon het wel eens een indroog streep zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
DanoontjePower88 schreef:
13-09-2019 07:23
Maida als deze streep binnen de gestelde tijd van de fabrikant verscheen, dan istie positief, anders kon het wel eens een indroog streep zijn!
Hij was er binnen 3 minuten vaag (foto 1) en werd iets duidelijker het uurtje later (foto 2)
Indroogstreep zou dus niet logisch zijn. Volgens fabrikant zou een indroogstreep pas na een dag of twee op kunnen treden. Aangezien er na 3 minuten resultaat was, lijkt het me sterk dat het een indroger is.

Morgen test ik nog eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maida, ik zie ze heel duidelijk hoor, bij allebei de testen. Ik denk dat het met de verschillende schermen en instellingen gaat van forummers, dat de een hem wel en de ander hem niet ziet..
Dus ook van mij een hele voorzichtige gefeliciteerd...
Alle reacties Link kopieren Quote
Update, net heftige stekende buikpijn links gekregen en veel helderrood bloed. deed zoveel pijn dat ik bijna de hap had gebeld, maar na de vloed werd het gelukkig minder. Het leek en voelde iig niet op een reguliere ongesteldheid.

Ik gok dus een vroege mk. Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug:
Hè, wat balen Maída. Hou die pijn wel in de gaten. Bloedverlies is bij een bbz ook mogelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach wat jammer Maida. Inderdaad een vroege miskraam lijkt me dan. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag dames,

Wie kijkt er mee? Vandaag verwacht ik mijn menstruatie. Niks te zien, dus net een testje gedaan. Ik zie een heel licht streepje.

Vorige zwangerschappen (helaas misgelopen) kwam de duidelijk test meestal 2 dagen na NOD.
Alvast bedankt!

https://www.mupload.nl/img/1yvjdszsot.jpeg
Zeester*, ik zie een tweede streepje, hoor. Van harte en ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zal hebben!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank Papier voor de reactie.
Ik vind het spannend. Ongeveer 2 jaar bezig nu, meerdere miskramen. Dacht dat ik er wel redelijk nuchter in stond maar voel nu toch wel wat spanning en een beetje onzekerheid omdat de test nog zo licht is. Dus fijn dat je tijd neemt om te reageren.
Zeester*, ik snap dat je het spannend vindt. Zeker in de beginfase van een zwangerschap is er nog zo weinig gevoel van zekerheid en al helemaal als je al eerder miskramen hebt gehad. Sta je onder behandeling in het ziekenhuis of iets zodat je je eventuele zorgen bespreekbaar kan maken? Hopelijk is over een paar dagen de streep donkerder, ik wens het je van harte. :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee geen ziekenhuis traject, gelukkig was dat tot nu toe nog niet nodig. Zwanger raken lukt op zich aardig goed. Blijven is tot nu toe het probleem. We gaan het zien de komende weken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie test hoor voor op je NOD! Hier ook drie keer een miskraam achter de rug zonder dat er een oorzaak is gevonden en nu voor de 4e keer zwanger. Inmiddels 26 weken nu! Dus houd moed want het kan echt!! Hopelijk mag het voor jou deze keer ook goed gaan :heart:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven