Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tb, hardloop en leeuw allerdrie fantastisch nieuws, gefeliciteerd!

Nijn: och wat heerlijk vrouw!!! Kan je stress goed voorstellen

Troelaa op naar menstruatie!

Mallelein lees ik nu dat je ongesteld ben geworden , k....zooi!

Vanes duimen draaien voor jou vrouw, het moet een keer jullie tijd zijn! :)
Hier geen veranderingen, lieve vk heeft geregeld dat donderdag naar ziekenhuis kan (of had al verteld). We wachten verder af
Alle reacties Link kopieren
Nijn wat fijn dat het bloeden voor nu is gestopt. Ik hoop echt echt echt van harte dat het goed blijft gaan. Ik duim nog steeds voor je! Knuffel en sterkte. Fijn dat je je iig wat beter voelt.

Lieve Moos heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Ik duim ook voor jou mop dat ze gewoon willen meewerken. Desnoods ga je gewoon heel hard huilen daar! Soms is dat kennelijk nodig. Denk aan je lieverd! :heart:
Heb 't boek trouwens nog niet besteld. Denk er nog ff over na. Heb wel DIM supplementen gekocht en mee begonnen ipv de progesteroncrème.

Mallelein wat ballen dat je weer ongesteld bent geworden lieverd. Hoe gaat het nu?

Troela ik ga er vanuit dat je ongesteld bent geworden. Jeeej, wat fijn. Dan heb je toch een mooie cyclus gehad nu!

Leeuw gefeliciteerd met de goede echo! Fijn zeg.

Okkie wat balen dat de pillen nog niets doen. Fijn dat je donderdag naar het zkh kunt, want dit is ook vreselijk. Knuffel voor jou!

Justine fijn dat jij ook door verwezen bent!

Bam hoe gaat het met jou op de wachtbank? En Vanes?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vergeet TB helemaal.. jij ook van harte gefeliciteerd meid! Een hele fijne zwangerschap gewenst! :heart: Hoe lang was jij nu uiteindelijk bezig geweest ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je over twee dagen terecht kan Okkie, zo naar dat wachten!

American wat ontzettend spannend zeg! Ik duim met je mee dat alles goed gaat en je morgen gewoon een mooi gevuld buikje hebt met een frummeltje erin die net zo goed innestelt als het humpie van Leeuw!!!

Lieve Nijn, hoe was je nacht?

Troela jaaaaa ongesteld, super! Dus toch een ei gehad!!! En nu met frisse moed verder!

Mallelein :hug: ongesteld is stom en vooral als je je zo naar erbij voelt! Gaat het al iets beter qua beroerdheid?

Justine wat goed dat je bij UMC terecht kunt! Nu de ha nog even overtuigen, moet goed komen!
Ah vandaar met het Flevo, het klonk zo raar: ik mag er niet heen. Vandaar mijn vraag.
Hopen dat er nu een en ander onderzocht kan worden!

Hier alles rustig. Veel bandenpijn, een beurse buik, weer flink misselijk, hard groeiende buik dus vreselijk moe en een peuter met ineens flinke koorts uit het niets. Rustig aan dus voor mij. Maar...23 weken en vier dagen alweer. Nog drie dagen aftellen tot die magische grens...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag bloed verlies ! Voelt zo niet goed !
Vk gebeld maar die kan op z’n vroege termijn niks doen en niks zien op de echo.
Dus maar afwachten ...
Alle reacties Link kopieren
Neeee Babyboom! Hè verdomme, daar zit je echt niet op te wachten. Maar kan ook nog goed gaan hè?!
En vk zou toch kunnen zien of er wel of geen bloed in je baarmoeder zit? Of misschien hebben ze minder goede echo apparatuur dan in het ziekenhuis...

Moos succes vandaag!!!

Zon hoe voel jij je nu?
Neee neee babyboom. Kan het niet nog wat innestelingsbloed zijn?? Heb je ook krampen?

Naat er heerst een heel gemeen griepje helaas.. Balen van die misselijkheid ook weer zet hem op topper nog 3 dagen 😘

Hier zet het niet echt door heel vreemd normaal is het gewoon BAM.. Nu alleen maar wat bruinige rotzooi :hamer: dus ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Hè wat gek Troela. Laat t dan ook maar komen hè?
Kind krijgt allemaal vlekjes nu, ha denkt aan beginnende waterpokken (over de telefoon, ze hebben morgenochtend pas plek om langs te komen) o_o
Gelukkig ben ik de 20 weken grens al over!
Ohnee Naat.. Zou alvast zemelenbadje halen werkte bij mijn dochter toen echt super. Alhoewel ze toen wel bij oma moest logeren man heeft nooit de waterpokken gehad.

Ja echt heel irritant 😒
Alle reacties Link kopieren
Even ego berichtje : ben inmiddels gewoon ongesteld geworden , dus kan nooit goed zijn.
Ik kan vrijdag bij vk komen om te kijken of dat er nog iets zit of dat het leeg is.

Krampen wil ik het niet noemen , maar wel een raar gevoel in me buik. Soort van misselijkheid . Maar ook weer niet heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Nee oh nee lieve Babyboom! Hè wat ontzettend verdrietig. Is het echt te veel om een geknapt vaatje te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Pfffff wat een verdriet hier allemaal zeg! Wat naar babyboom.

Weet gewoon even niet wat ik tegen jullie kan zeggen. Komt hier hard binnen in elk geval. Sterkte allemaal meiden!
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
22-10-2019 14:25
Nee oh nee lieve Babyboom! Hè wat ontzettend verdrietig. Is het echt te veel om een geknapt vaatje te zijn?
Ik weet t niet ....:
Kan er weinig over zeggen , vanmorgen dacht ik dat ik het nog wel kon opvangen met propje wc papier in me broek. Maar vanmiddag kwam het toch door me broek heen. (Gelukkig ben ik wel gewoon thuis )
Het is wel gewoon helder rood.
Ik probeer er nu maar niet te veel mee bezig te zijn , want moet alleen maar huilen anders.
Ga even een wasje doen en wat huishoudelijke taken. Kleine slaapt nu gelukkig even , even beetje bijkomen ....
Alle reacties Link kopieren
Ach nee babyboom! Fijn dat je vrijdag kan komen. Wil geen vals hoop geven, uit ander groepje was 2 dagen ongesteld, heeft op dag 3 getest en zwanger! Inmiddels 15 weken zelfs. Hoop voor jou dat bij jou ook zo is :)
Alle reacties Link kopieren
Nijn hoe gaat het nu?

Babyboom jeetje dat is het laatste wat je wilt zien. Snap dat je er onzeker van wordt en het liefst direct wilt weten of het wel of niet goed zit.

Justine wat raar dat ze bij jou zo moeilijk doen bij het Flevo. Ik mocht na 2 miskramen gewoon onderzoek laten doen als ik dat wilde. Het ligt er misschien ook aan welke gyn je hebt?

Moos succes met dit nieuwe traject!
Alle reacties Link kopieren
OkkiePetite schreef:
22-10-2019 14:55
Ach nee babyboom! Fijn dat je vrijdag kan komen. Wil geen vals hoop geven, uit ander groepje was 2 dagen ongesteld, heeft op dag 3 getest en zwanger! Inmiddels 15 weken zelfs. Hoop voor jou dat bij jou ook zo is :)
Ik was trouwens ook ongesteld geworden dacht ik en was toch zwanger. Dus het kan inderdaad wel: bloed en toch niets aan de hand.
Ook al wil ik je inderdaad ook geen valse hoop geven want het is nu gewoon een groot vat onzekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Babyboom, nee toch... :"-( Hoever denk je vrijdag te zijn? Dat worden wel hele lange dagen zeg. Geen echte krampen is wel een goed teken. En bij mij was het bloedverlies ook echt meer dan bij een menstruatie en mega bloedstolsel... Ik hoop zo dat het iets onschuldigs is. Ga hard voor je duimen :hug:

Okkie, bij jou is er dus niks meer gebeurd de afgelopen dagen? Ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het zh. Hoe kom je de dagen door?

Naatje, beterschap voor dochter!

Troela , zou wel fijn en bijzonder zijn als zo blijkt dat je gewoon uit jezelf een eisprong hebt gehad. Laat die menstruatie maar komen!

Justine, fijn dat je toch een doorverwijzing hebt gekregen.

Hoe gaat met de dames op het bankje?

Ik heb een lange nacht gemaakt en voel me weer wat beter. Erg misselijk maar dat is meer dan welkom. Geen helderrood bloed meer, alleen nog bruinige afscheiding.
Wel de hele tijd menstruatie achtig gevoel in m'n buik. Misschien ligt de focus er ook erg op nu. Gyn heeft nog altijd niet gebeld, de verwijzing bleek niet door te zijn gekomen :evil: Nu wacht ik opnieuw tot ze me bellen..
Wat ik me zat af te vragen: ook in het eerste trimester wordt je baarmoedermond toch soort van afgesloten met een slijmprop? Ik vraag me dus af hoe dat dan zit nu er zo'n enorm stolsel uit is gekomen? Dan moet die slijmprop toch ook weg zijn? Komt die dan vanzelf weer terug?
Alle reacties Link kopieren
Babyboom, nee! Oh wat een spanning! Ik ga voor de duimen dat het toch goed zit, maar ik ken de onzekerheid. Dit is killing!

Okkie, wat rot dat het nog niet op gang komt. Ik kan me voorstellen dat je er nu graag klaar mee wil zijn :hug:

American, wat spannend! Morgen gaat het gebeuren toch? Ik hoop dat het embryootje lekker in jouw warme bedje wil gaan nestelen.

Moos, succes in het ziekenhuis! Je klinkt positief, wat goed van je! Zwanger worden kan je wel, maar ik hoop dat met dit extra zetje ook daadwerkelijk een gevuld vruchtzakje gaat ontwikkelen. Ik gun het je zo!

Justine, wat goed dat je in de actie bent gegaan!

Nijntje, niet bloeden klinkt goed! Wat een prutsers in het ziekenhuis met die verwijzing. Kan er ook nog wel bij zeg...
Volgens mij heb ik trouwens wel eens gelezen dat die slijmprop weer opnieuw gevormd kan worden als je deze kwijt raakt, maar dat weet ik niet zeker.

Naatje, nog een paar dagen! Heb je vroeger zelf waterpokken gehad? Dan kan het toch geen kwaad als je zwanger bent?

Vanessa, Maya, jullie zitten nog op het wachtbankje toch? Ik sta te cheeren voor jullie! :cheer2:

Moos, bij ons was het een jaar geleden indd in 1x raak. Daarom ging ik er na de miskraam ook blind vanuit dat ik binnen 3 maanden wel weer zwanger zou zijn. Misschien maar goed dat ik het toen niet geweten heb... Ik denk dat ik wel naar de huisarts wil als de volgende ronde nog niet raak is. Ik ben alleen wel bang dat ze zeggen dat ik eerst af moet vallen voordat er onderzoek gedaan kan worden.
Het hardlopen ga ik maar opgeven. Ik kan sinds dinsdag amper nog lopen... bah.

Heeft iemand trouwens nog iets van stippel gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Nijn mocht je je slijmprop verloren zijn dan is dat niet erg, want er wordt gewoon weer opnieuw slijm aangemaakt om je baarmoedermond af te sluiten. Overigens is die prop ervoor om te beschermen tegen invloeden van buitenaf: je vliezen houden (als het goed is) de boel binnen samen met je bmm. Dus bloed kan geloof ik wel langs die prop komen, net als vruchtwater. Bij het breken van je vliezen bijvoorbeeld hoef je niet per se je slijmprop eerst te verliezen.
Maar lang verhaal kort: mocht ie weg zijn: je lijf maakt er opnieuw eentje aan!

Mallelein hè wat balen dat hardlopen niet meer lukt dan nu!
Misschien onder begeleiding sporten bij de fysio een optie?
Ik heb zelf wel waterpokken gehad maar t is echt nog drie keer terug gekregen daarna dus heb er op de een of andere manier nooit een goede resistentie voor opgebouwd.
Maar is alleen gevaarlijk tussen de 13 en 20 weken, dan kleine kans op ontwikkelingsstoornissen, gelukkig die grens al voorbij. Mocht ze waterpokken hebben, loop ik enkel kans op een longontsteking, dat gewoon goed in de gaten houden dan. Kunnen we handelen.

Moos hoe was t vandaag?
Wat een heftige berichten allemaal dames, ik hoop op het beste voor iedereen.

Nijn; volgens mij kan het inderdaad opnieuw ontwikkeld, tegelijk meen ik me te herinneren dat je dat ding sowieso eerder kan verliezen en dat niet echt uitmaakt.. maar hoever van tevoren dat is weet ik niet goed..
Ohh wat gaat het weer snel hier!

Nijn zoooo fijn dat het rode bloed weg is. Ik hoop dat het nu rustig blijft en jullie wondertje lekker doorgroeit. :heart:

Babyboom gadver nee. Ook voor jou hoop ik geen slecht nieuws! Maar wat er al gezegd werd, het kan!

Moos hoe was vandaag? Ik heb nu twee keer pregnyl gehad. Heb hem in het ziekenhuis laten zetten. Zij brengen hem heeeeeel langzaam in, dan doet het geen pijn. Anders brand het vooral.

Troela met jouw bloed ben ik wel blij haha! Nu op naar een mooi eitje. :cheer:

Hier vandaag gemene steekjes in mijn onderbuik. Lijken net krasjes met een mes ofzo. Ik natuurlijk weer Googelen en kom alleen maar innesteling tegen. Lijkt me alleen zo onwaarschijnlijk op 4dpo. Zucht nog 10 dagen te gaan en ni alweer geen geduld :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
@mallelein dat vraag ik mij ook af. Normaal reageerde ze vrij vaak! Hopelijk geen gekke dingen.

Babyboom wat een spanning en wat duurt vrijdag dan nog lang! Hopelijk houdt je het een beetje vol. Hopelijk zit alles nog goed :hug:
Bacon spannend O_O

Hier snap ik er helemaal geen.... Meer van normaal moet ik iedere 2 uur naar toilet om mezelf te verschonen heb vanmorgen maandverbandje ingedaan en 2 keer verwisseld even voor het idee maar niks noppes nada :hamer: normaal barst de hel gewoon los dit heb ik nog nooit meegemaakt hoor
Alle reacties Link kopieren
Babyboom, wat een verdrietig bericht en wat een onzekerheid.
Hoe is het vandaag verder gegaan?
Heel veel sterkte meisje.

Okki, hoe gaat het met je?
Hoe veel pillen heb je in totaal nu gehad? Trek je deze dagen? We denken aan je.

Mallelein, wat jammer van hardlopen.
Is kracht een optie? Dat is eigenlijk nog beter, en daarnaast iets anders eten.
Maar genoeg vrouwen met een maatje meer meis. Echt lastig is het. Zijn ze er weleens over begonnen?

Nijn, echt blij dat jij een betere nacht hebt gehad en dat misselijkheid weer flink aanwezig is :heart:

Troela, bedoel je dat je geen bloed verliest?

Iemand vroeg naar stippel, ze is momenteel heel druk en last van bekken; maar ze komt zich nog melden :hyper:

Het gesprek in ziekenhuis was zakelijk; maar het is gelukt!
Ze was heel duidelijk, ook al zie ik deze resultaten, jullie zijn vruchtbaar samen. En normaal doen we dit alleen bij mensen die niet zwanger worden of waarbij ze de allerlaatste poging overstappen naar Gent.
We hebben ons ingehouden en aangegeven dat we her begrepen aangezien ze al akkoord had gegeven voor de echos :yes:
En dan gaan we de iui zelf in Gent doen.
Deze ronde doen we alles nog in Gent, as don eerste echo. Spannend meiden!
Alle reacties Link kopieren
@Babyboom, denk aan je.. Hoe gaat het nu? Bloed je nog?

@Moos, zo fijn!!! Donderdag echo, en daarna waarschijnlijk nog een echo en daarna iui inplannen? Of weet je nog niet hoevaak je terug moet? Kan je het een beetje regelen met werk?

@Troela, kan het zijn dat je toch geen eisprong hebt gehad en dus ook geen menstruatie? Zwanger kon je niet zijn toch? Lastig dat je geen duidelijkheid hebt!

@american, ik duim voor jou morgen!

Ik ga weer richting bed :sleep:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven