Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Spannend Moos! Ik hoop dat dit gewoon jullie ronde is!
Nijn zou kunnen maar waar komt de 0.6 graden temp daling dan vandaan? En dan dat bruinverlies heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Vind het maar frusterend. Qua zwanger zijn lijkt me niet 5 oktober gezellig gemaakt daarna hartstikke ziek geweest en afgelopen donderdag pas weer gezellig gehad. Misschien maar afwachten wat temp morgen doet en kijken of het dan wel doorzet ofzo?? Heb wel is eerder dat het met bruinverlies begon maar 2 uur later ging dit meteen over in rood en me menstruaties zijn al zolang als ik menstrueer behoorlijk extreem
Moos wat een goed nieuws :cheer: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn moos!
Mallelein ik volg je.
Hier ook bloed dus helaas.
Ronde 16, nod 18 nov.
Nog geen post gezien troela. Hoop voor jou dat t nu doorzet!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Nijn wat een schrik! Ik moest even een paar pagina’s bijlezen maar ben blij dat het goed lijkt te gaan. Wanneer heb je weer een echo? Ik denk aan je! Ps. De slijmprop wordt continu aangemaakt. Dus als je hem om wat voor reden dan ook verliest, maakt dat op zich niet uit. Wordt gewoon weer hersteld.

TB gefeliciteerd! Dat het maar een hele mooie, gezonde zwangerschap mag zijn. En Leeuw gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! En Hardloop wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!

Moos wat een spannende tijd komt er weer aan voor jullie. Fijn dat het nu los gaat, lang genoeg gewacht meid! Ik duim enorm voor jullie :heart:

Okkie hoe gaat het nu met jou lieverd? Ik leef met je mee. Dikke knuffel voor jou!

Zon voor jou ook een dikke knuffel nog even. Dat de volgend ronde verdorie maar een goede mag zijn. Het is je zo gegund!

Hier gaat het gelukkig weer heel goed. De koorts is verdwenen en ook niet meer teruggekomen. We genieten nu nóg meer van ons kleine, blije meisje!
Alle reacties Link kopieren
@Nijn: Hoe is het inmiddels met jou? Ik heb afgelopen dagen wel veel aan je gedacht, wat een rollercoaster. Inmiddels al contact gehad met de gyn?

@BaconL Sterkte met wachten.

@Moos: Wat een goed nieuws voor jullie, dat geeft weer volle moed toch?

Hier gaat het heel slecht, voel me ellendig. Bloed nog steeds, gisteren ook stolsels, dus weet voor mezelf dat het wel helemaal klaar is.
Nooit gedacht dat het mij zo zwaar zou vallen. Zodra je die zwangerschapstest in je handen hebt met positief is er een knop om gegaan, en zag ik meteen alles voor me, namen zoeken, baby kleertjes kijken, zo leuk dat ons zoontje een klein broertje of zusje gaat krijgen. Maar ineens bats boem alles weg ! Jeetje wat is dat heftig! Nooit gedacht.
Gisteren kwam me schoonzus op bezoek, ze kwam binnen en vroeg alleen maar hoe het ging, en ik barsten in tranen uit. Gisteren avond alleen maar huilen.
Vandaag weer op werk, niemand moet ook vandaag vragen hoe het met me gaat.

Weet niet meer wie het vroeg, maar zou vrijdag 6 weken zijn, heb de afspraak bij vk nog niet geannuleerd. Maar zie het ook niet zitten om met bloed en alles een inwendige echo te laten doen. Hoe werkt zoiets?
Zo moest even me gevoel kwijt. Fijn dit forum.
En echt diep diep respect voor de meiden, die meerdere miskramen hebben gehad, wat oneerlijk.
Probeer me nu maar vast te houden aan de gedachten dat het vruchtje waarschijnlijk niet goed was, en daarom is afgestoten, liever er bij 6 weken achter komen dan over een paar maanden, maar evengoed doet dit ontzettend pijn
Ahh lieve babyboom wat een narigheid. Volledig herkenbaar wat je schrijft, alles! Je weet dat het je goed recht is je ziek te melden he? Heb ik beide keren gedaan en de laatste keer gaf m’n leidinggevende ook aan dat ik alle tijd moest nemen en lekker leuke dingen met m’n gezin moest doen. Dat heeft toen enorm geholpen. Pas je een beetje op jezelf? Ik zou trouwens de afspraak laten staan of bellen met de vraag of je m kunt verplaatsen zodat je kunt zien of je goed schoon bent; vond ik toen heel geruststellend. Dikke knuffel voor jou; ik hoop dat je het een beetje kwijt kan!

Nijn hoe gaat het bij jou? Had je nou morgen een echo?

Okkie hoe voel jij je?

Wat een ellende toch dames, wat een heftig en intens proces is het toch. :hug:
Alle reacties Link kopieren
He lieve babyboom, wat verdrietig... Mijn eerste miskraam was rond dezelfde termijn en zo zie je maar: of je nu 6 weken of 12 weken zwanger was, het kan in beide gevallen verdomd veel pijn doen.

Ik kreeg destijds (vorig jaar zomer) een echo toen ik al geen bloedverlies meer had. Wel inwendig als ik het me goed herinner, omdat ze het dan beter kunnen zien. Bij mij was alles toen alweer schoon. We konden zo door met de volgende ronde en de ronde daarna raakte ik weer zwanger. Je schijnt vruchtbaarder te zijn in de maanden na een miskraam.

Dus houd moed meid! Er gaan weer nieuwe eieren springen, je kunt succesvol zwanger worden, ik heb ook na een gezonde zoon en miskramen weer een gezond kindje gekregen, dus geef de hoop niet op. Het komt goed, echt! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie bemoedigen woorden. Doet me goed :shame:

Ik kijk nog even aan hoe het vandaag en morgen gaat, en dan kan ik altijd donderdag middag even bellen als ik nog steeds bloed om het even te verzetten.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde het bloedverlies ongeveer zo lang als een gewone menstruatie. Een dag of drie, vier was dat. Heb toen ook niks geen buikkramp gehad.
Lieve babyboom dikke knuffel voor jou weet helaas net als meerdere hier hoe het voelt. Net wat suus zegt 6 weken of 12 weken het gevoel blijft het zelfde. Ik zelf hoe moeilijk ook probeerde het ergens positief te zien dat het toch kan.. Na al die maanden steeds weer teleurgesteld worden en denken dat het gewoon niet kon. Neemt echt niet weg dat je je vreselijk voelt. Neem je tijd en als je lekker thuis wil zijn lekker naar huis gaan. Ik zelf zou de echo wel laten maken. Vond dat toen ook niet echt prettig. Maar de arts zei dit is voor ons niets nieuws. Misschien kan je overleggen met ze? Nogmaals sterkte en dikke kus :heart:

Huh Vanes... Die had je inmiddels wel moeten hebben 🤔 ik stuur nog een strip naar je op.

Nijn hoe gaat het nu met jou?

Hier heeft het doorgezet en goed ook :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ach Babyboom wat verdrietig om te lezen. En inderdaad, heel herkenbaar. Het gaat nog niet eens zozeer om dat vruchtje wat je verliest, hoe vreselijk dat ook is, maar om die toekomst die je in elkaar ziet storten. Die hele negen maanden zwangerschap en de geboorte en hoe je gezin er straks uit zou zien....
Heel veel sterkte!
En neem je tijd. Meldt je inderdaad gerust ziek. Dit is niet niets, iedereen zal snappen dat dit de aarde onder je voeten vandaan veegt.
Schrijf hier lekker van je af en laat vooral niemand je voorschrijven wanneer je er “overheen” zou moeten zijn. En hoe je het ook verwerkt: het is jouw manier dus het is sowieso goed.
Als je die ruimte maar wel neemt voor jezelf want anders komt het later altijd wel de kop op steken.

Heel veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troela fijn dat het heeft doorgezet!

Vanessa ah balen Meis! Had je wel goede hoop deze ronde?
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
23-10-2019 10:37
Ach Babyboom wat verdrietig om te lezen. En inderdaad, heel herkenbaar. Het gaat nog niet eens zozeer om dat vruchtje wat je verliest, hoe vreselijk dat ook is, maar om die toekomst die je in elkaar ziet storten. Die hele negen maanden zwangerschap en de geboorte en hoe je gezin er straks uit zou zien....
Heel veel sterkte!
En neem je tijd. Meldt je inderdaad gerust ziek. Dit is niet niets, iedereen zal snappen dat dit de aarde onder je voeten vandaan veegt.
Schrijf hier lekker van je af en laat vooral niemand je voorschrijven wanneer je er “overheen” zou moeten zijn. En hoe je het ook verwerkt: het is jouw manier dus het is sowieso goed.
Als je die ruimte maar wel neemt voor jezelf want anders komt het later altijd wel de kop op steken.

Heel veel sterkte! :hug:
Mooi verwoord Naatje, dit slaat precies de spijker op zn kop. Het verdriet is niet zo zeer om het vruchtje wat je verliest, maar de toekomst die in één klap wordt weg geveegd.
Alle reacties Link kopieren
Ach Babyboom wat verdrietig! Meld je ziek dame, een beetje goede baas begrijpt het helemaal. jank, huil, schreeuw, pak je tijd. Geloof mij, werk gaat ook door zonder jou.
Moos wat spannend allemaal! :)
8 pillen in totaal nu gehad.
nijn hoe is het bij jullie?
vanes hè gat, echt stom!

Morgen ziekenhuis om te kijken hoe er voor staat en nieuwe pillen mee.
Even aan allen: hoe intens droevig hoe jullie je miskramen/missed abortions beleven of hebben beleefd. :hug:
Merk dat ik er zelf nu anders in sta, natuurlijk net bij positieve test in handen gingen we dromen hoe het zou zijn. Maar ik kon het me niet voorstellen, ik kon er niet bij, ik keek voorzichtig naar de cervixmeting die met 12 wkn zou plaatsvinden en zag mezelf eerder weer bij een graf staan dan met een levende baby in m'n armen.... Dat is onze ervaring geweest, alleen zelf denk ik dat ergens wist dat het niet goed zat. Maar goed, zo sta er nu in. Misschien ook wel bepaalde coping om het lichamelijke stuk zo sterk mogelijk door te komen en dat daarna echte verdriet komt. Al heb ik natuurlijk wel gehuild, maar meer uit 'dit is zo oneerlijk'.
Alle reacties Link kopieren
Zou heel graag nu thuis willen zijn, en even tijd voor mezelf willen nemen.
Maar de timing is nu niet goed, mijn werkgever zijn vader is gisteren overleden. Ook tevens de oprichter van het bedrijf. Dus het voelt nu niet gepast om thuis te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Babyboom, ik leef zo met je mee... Het is zo intens verdrietig.. Heb je geen buikkrampen gehad? Ik zou wel naar de afspraak gaan, evt verzetten naar maandag ofzo. Maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte :hug: :hug:

Vanes, klote zeg dat je menstruatie doorgekomen is >:-(

Troelaa, nou wel heel fijn toch dat je van jezelf een eisprong hebt gehad! ga je nu 1ronde clomid nemen en dan weer naar ZH? Snap echt niet waarom ze je deze rond niet al willen helpen. Nu heb je tenminste een menstruatie en je 'starten'. Als je nu weer geen eisprong krijgt dan heb je weer geen cyclus en dat is lastig beginnen.

Naatje, hoe gaat het met jou? Wat naar dat je weer misselijker bent zeg.

Okkie, ben benieuwd wat ze morgen in het zh zien en gaan zeggen. HOpelijk ben je er snel vanaf. En misschien ook wel goed om te weten dat niet iedereen altijd intens verdrietig is bij een miskraam. Kan bij jou zeker ook een copingmechanisme zijn maar je hoeft echt niet dagen lang te huilen. Het is voor iedereen anders. En zelf heb ik mijn eerste miskraam helemaal niet zo heel intens beleefd. Ja wel verdrietig enzo maar kon het goed relativeren en dacht gewoon kan gebeuren (zeker gezien m'n leeftijd). En toen ik daarna weer zwanger was was ik best zeker omdat ik dacht, nou die miskraam hebben we al gehad dus zal nu wel goed gaan. Overigens no offense voor iedereen die wel heel erg in de put zat na een eerste miskraam. Dat is zo persoonlijk. Maar meer dat iedereen het anders beleeft en dat het allemaal goed en normaal is. Okkie :hug:

Moos, morgen al naar Gent!! Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Zijn zij in het weekend ook open mocht je dan moeten komen?

Mallelein, hoe het met jou? Voel je je lichamelijk al wat beter? EN hopelijk kan je straks lekker het hardlopen weer oppakken. Jij ging in een groepje toch?

Starsuus, wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine Berber :heart:

Hier alles rustig. Maar vind het wel heel spannend of het hartje nog klopt van de kleine.. Morgen naar de gyn. Hopelijk ook een echo.
En ik vind het ook lastig te zien hoeveel moeite m'n ouders ermee hebben. Ze voelden zich al zo machteloos bij al die miskramen en nu dit, ze vinden het heel moeilijk. Maar voel me wel gezegend met alle lieve mensen om me heen, echt ze leven zo oprecht met ons mee.
De vk belde gisteren nog even om te vragen hoe het met me ging. ZIj deed maandag de echo en zag hoe erg ik van slag was en zag dat ze me ook met een goede echo niet gerust kon stellen. Ze gaf me de tip eens na te denken over hulp deze zwangerschap. Het begon al zo spannend en net nu je bij 12 weken ietsie hoop krijgt gebeurde dit. Ze gaf aan dat het goed is dat iemand me kan helpen deze zwangerschap door te komen zonder dag in dag uit doodsangsten uit te staan. Ook als het nu goed gaat komen er weer momenten van onzekerheid. Daar zat ik zelf ook al over na te denken. Suggestie was zwangerschapshaptonomie ( om toch wat contact met je kindje te maken). We gaan er eens naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Bij de echos zij ze wel wat gewend hoor Babyboom dus maak je daar maar geen zorgen over.
Voor jou is t vervelender moet je maar denken. Sterkte. Tis echt niet leuk zo.

Misschien vertraagd Troela komt vast goed.
Fijn dat t goed heeft doorgezet.

Naatje eigenlijk had ik nu wel erg veel hoop. Dat heb ik nooit maar juist deze keer wel maar ja helaas. Zegt dus ook niets.

Okkie en Nijn beide succes morgen!

Ik moet eigenlijk ook gewoon accu weer gaan opstarten maar heb ik gewoon geen zin in. Ik wil dat t eens vanzelf gaat allemaal maar helemaal niets werkelijk niets gaat vanzelf. Daar wordt ik nu wel een beetje zuur van.
Alle reacties Link kopieren
Nijn en Okkie iedereen ervaart een miskraam anders en dat is okee. We zijn ook allemaal verschillende mensen en gaan anders met dingen om. Hoef je geen “no offense” voor te zeggen.
Want ieders manier is gewoon goed.
En het fijne hier is dat we elkaars gevoel niet altijd hoeven te snappen en te kennen om elkaar desondanks wel te kunnen steunen.
Dat maakt dit hoekje van het forum zo bijzonder :heart:

Wat spannend allemaal Nijn! Ik zou zelf ook wel aandringen op een echo hoor, zodat je kunt kijken hoe het ervoor staat met de placenta en of er nog bloed te zien is. Alleen een kloppend hartje zegt niet genoeg als je zo in onzekerheid zit.
En ik denk dat hulp heel goed is. Vooral nu je met wat vertrouwen durfde te krijgen en je weer een klap in je gezicht krijgt. Denk dat dat heel verstandig is.

En je ouders tja. Ik heb het ook twee keer gezien bij ze, hoe hun toekomstdroom van nog een kleinkind erbij als een zeepbel uit elkaar spatte en ze van de zijlijn toe moesten kijken naar ons verdriet waar ze niets maar dan ook niets aan konden doen om dat te verzachten of weg te nemen. Dat is ook als ouders van moeilijk en vond ik ook moeilijk om bij hen te zien. Maar het gezamenlijke verdriet brengt je ook wel weer dicht bij elkaar.

En Babyboom, ik heb ook echo’s gehad al bloedend en wel en ze kijken nergens van op hoor! Als er nog heel veel bloed zit kunnen ze niet goed zien of het al mooi schoon lijkt, maar als het bloeden op zijn retour is/lijkt dan wel. Je kunt altijd nog een keer een nieuwe afspraak voor daarna inplannen.
:hug:
@ moos hoop zo voor jullie dat iui de uitkomst voor jullie is!
Wat super dat de volgende ronde de echo dichterbij mogen. Maar hoop voor jullie dat het niet nodig is.

@ Justine succes bij de huisarts meid! Hopelijk willen ze daar ook mee werken.

@ troela de eerste keer ongesteld na mijn miskraam was bij mij de eerste 2 dagen wat bruinig verlies en daarna barste de bom.. toen was ik echt blij dat het zondag was en ik niet op het werk was.

@ american ga voor jullie duimen dat het een succesvolle terugplaatsing gaat worden!

@ babyboom sterkte! Wat verschrikkelijk. Anders meld je je morgen toch ziek op het werk. Goed functioneren lukt zo ook niet, eerst maar even goed aan jezelf denken.
Ik heb inmiddels zoveel inwendige echo’s gehad dat het niet meer telbaar is. Maar ook al een paar dat ik nog bloedde. Is helemaal niet erg. Ze zijn het daar wel gewend en je krijgt van alles om je na de echo weer goed schoon te maken als dat nodig is.

@ nijn wat fijn dat alles nu weer rustig is. Hoop echt oprecht dat morgen het hartje nog klopt, en de komende 28 je rustig door heen kan.

Maandag de eisprong gehad en maandag het nog even gezellig gemaakt met zijn tweeën. Ik had gisteren best wel buikpijn ter hoogte van mijn baarmoeder. Wat menstruatie achtige pijn was het. Nog nooit eerder gehad na de eisprong. Iemand misschien bekend mee?
Nu is het lange wachten weer, de laatste 2 weken duren altijd het langste voor mijn gevoel.
De arts zegt trouwens dag ik de kinderasperine pas moer slikken vanaf de positieve test. Maar kan ik dat al niet beter nu mee beginnen?

Het valt me net op dat mijn acryl nagels weer los beginnen te zitten... dat heb ik ook als ik zwangerschapshormoon in mij heb. Maar maandag had ik de eisprong, zo snel kan dat toch nooit?
anoniem_647264c694450 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 19:58
Reden: Toevoeging
5.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kirsten, nee dat herken ik niet van na de eisprong. Wel pijn door het gesprongen ei maar dan meer dus bij eierstok.

En idd Naatje, ga morgen wel vragen om echo.

En wilde jullie nog even bedanken voor de geruststellende woorden over de slijmprop! Merk dat ik sinds het bloedverlies ineens veel minder afscheiding heb. maar misschien moet die slijmprop opnieuw aangemaakt worden..
Nijn ja ga nu een ronde clomid gebruiken. God mag weten hoelang het anders weer gaat duren. Mag in november terug maar als er dan nog geen eisprong is dan moeten we het eerst weer gaan opwekken dus dat word weer een week pillen slikken en dan vervolgens weer een dag of 5 wachten op menstruatie.. Duurt me allemaal te lang. Word alleen lastig man gaat 4 november naar London voor 3 dagen zal je altijd zien 😑

Kirsten hahaha ja die nagels dat ken ik inderdaad heb al heel lang nagels en met zwangerschap gaat dat niet goed.. Mijn tante had dit overigens ook altijd dus vind het erg spannend hoelang is je luteale fase? Ik vind het wachten ook altijd zo lang duren mijne is gelukkig 11 scheelt toch 3 hele dagen 😂😂

Nijn succes morgen ik ga duimen voor een mooi kloppend hartje ❤️

Moos ook succes morgen lieverd 😘
Kirsten hoe groot waren je eitjes bij laatste controle? Ik moest toen ook pregnyl zetten maar me eitje was zelf al gesprongen toen bleek achteraf.. Zou dat nog een optie kunnen zijn? Je hoort dat wel vaker namelijk..

Moet ik trouwens vandaag als dag 1 tellen? Had gister ook wel wat rood niet veel meer bruin maar ook rood???

Ohja en ik heb vandaag zonder er erover na tedenken besloten dat ik in januari lekker 3 weken op vakantie ga 😁😁😁 voorheen zat ik dan helemaal te rekenen en te doen ivm ziekenhuis en kom ik dan wel uit blablabla heb besloten dat ik dat is een keer niet ga doen
@ nijn de eisprong voel ik ook heel goed als ik de clomid gebruik. Ik kan de 2/3 dagen daarvoor amper lopen of gaan zitten.. en zodra de eisprong is geweest is dat helemaal over. Maar dit was echt de dag er na.

@ troela heb het bij elke 3 keer gehad maar dit is nog maar 2dpo dus dan zou je die hormonen nog niet in het lichaam hebben toch?
Mijn eitje was 23mm op de echo maandag ochtend. Maandag tussen 5 en 6 had ik de eisprong. Ik hoef geen pregnyl te zetten omdat met clomid de eitjes zelf springen.
Meestal wordt ik 12 dagen na de eisprong ongesteld. Maar wil eigenlijk 5 november aan houden dat ik mag testen.. als ik dat vol kan houden.
Mij werd in het ziekenhuis verteld dat de dag dat het echt goed rood is dag 1 is. Dus die dagen dat het meer bruin is dan rood kun je niet mee tellen.
Ik heb even voor je geteld, als vandaag dag 1 zou zijn moet het denk ik net lukken. Als je voor zijn vertrek nog gezellig maken en de dag dat hij thuis komt.. als we mijn eerste zwangerschap terug telden hadden we het 5 dagen daarvoor gedaan. Dus het moet kunnen.
Wat een heerlijk vooruitzicht lekker even weg. Zal je vast en zeker goed doen!
Kirsten ik dacht al vandaag dag 1.

Oh sorry dacht je het in combinatie met pregnyl gebruikte maar dan ben ik in de war met iemand anders 🙈

Ja ik had bedacht die ochtend nog maar even dan meestal springen me eitjes met clomid iets later worden ook wat groter. Iemand nog tips voor ovu testen? Die van de action vind ik rot dingen.. Dus iemand??

Uhm ja 2 dpo is wel heel vroeg idd zou het misschien met eventuele bevruchting temaken kunnen hebben?? Het is wel vreemd ik heb het ook echt gehad. Laatste keer zei me vriendinnetje zelfs he je hele set is nog mooi en heel en toen dacht ik op dat moment ja nu je het zegt met de zwangerschappen was het ellende... Me tante zei de eerste keer zelfs toen ze op visite was oh wat zijn je nagels leuk dus ik ja maar de een na de ander gaat stuk laat los... Zegt ze ben je zwanger?? Ik had dat ook.. Ze weet ook dat we in het ziekenhuis lopen voor nog een kindje. Dus was best bijzonder.

Vanes nieuwe strip op de post gedaan voor je. Word alleen pas morgen na 6 uur geleegd 😑

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven