Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa Nijn!! Wat goed !! Is idd al een mooie streep :) Hoop voor je dat hij goed oploopt meid! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd !!
Yes Nijn! Gefeliciteerd meis :cheer2: Snap dat het nu nog allemaal heel onzeker is, maar dat is al een mooie streep voor 10 dpo!

Hier is het nog niet doorgezet. Werd wel een beetje meer leek wel vanmiddag het bruin bloedverlies, maar nu toch weer gestopt. Hoop maar dat het nu snel doorzet.
Jaaa Nijn wat goehoed! Mooie streep en nu lekker dik oplopen! Ik snap je gereserveerdheid heel goed, maar wauw! Toch gefeliciteerd :cheer:

Moos; blij voor je dat ze je gaan helpen in Gent! Benieuwd wat daar uit komt voor jullie. :hug:
Ga je vanochtend ook nog testen Nijn? Heb je een beetje kunnen slapen lieverd?
@ nijn toch feliciteer ik je hoor!! Wat een super nieuws!! :cheer: Heb je vanmorgen nog gestest?
anoniem_647264c694450 wijzigde dit bericht op 29-05-2019 08:49
Reden: Schrijf fout
1.52% gewijzigd
Thanks allemaal! Nee vanmorgen niet getest, morgen misschien weer.
Slecht geslapen, alleen maar draaien en had het bloedheet.

Die kruidvattesten zijn echt sensitief. Die van sensitest in de ochtend was een stuk lichter. Maar al met al niet slecht voor 10 dpo.
Heb zelfs het idee dat ik me al licht misselijk voel. Maar kan ook van de spanning komen. Dat begon bij mij meestal pas rond week 5. Geen bruinverlies meer. Dus was maandag toch nog van de innesteling denk ik? Nooit gehad maar goed kan natuurlijk.

@hardloop, jij al 14 dpo nu toch? Denk je dat je menstruatie er bijna aankomt. Als je niet zwanger bent hoop ik dat het snel doorzet.

@Naaatje, hoe gaat het met jou? Hier druk mee: : :sherlock:

@moos, hoe verloopt ie menstruatie nu? Nog heftig?
Het lijkt erop alsof mijn menstruatie gaat doorbreken. Bloedverlies word al wat meer en is beetje rood bruinig. Denk dat het vandaag of morgen wel doorzet en dan op naar een volgende ronde.
Echt jammer Hardloop.

Nijn, mooie duidelijke streep hoor. Zo wil iedereen ze wel. Nu volhouden.
Ik duim.
@Nijn-tje Kan me voorstellen dat je geen oog hebt dicht gedaan. Zo spannend weer! Bij mij was zo'n streep ruim voor de NOD een heel goed teken dus hopelijk bij jou ook :bigkiss: Als je wilt ben je welkom om mee te schrijven in het 'Uitgerekend rond december na één of andere miskramen' topic. December is een ruim begrip toch? En lijkt me erg gezellig :high5:

@Hardloopstudentje Balen zeg! Laat het dan inderdaad maar snel doorzetten :hug:

@Naatje2000 Hoe gaat het met jou? :sherlock:

@Moos Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Is je heftige menstruatie inmiddels achter de rug?
Nijn gefeliciteerd met deze eerste geweldige stap!!! Wat spannend he? Ik duim voor je!

Hier gaat alles goed. Vanmorgen weer een echo gehad, en we weten inmiddels dat we een zoon krijgen! Heel bijzonder!
Ja Nijn snap ik wel dat je slecht hebt geslapen!

Hardloop ah nee schat wat stom!!!

Hier 7dpo en vannacht lag ik wakker van de warme voeten en t dilemma voeten warm houden en niet kunnen slapen van de hete voeten of voeten onder de dekens uit maar bang voor slechte innesteling...
Verder weer gewoon heel brak vanmorgen en wat roze verlies net maar gisteravond weeeeer seks gehad ( pfff) dus weet niet of het nog van de contactbloeding toen is. Zo kan ik natuurlijk niet goed symptomen spotten verdorie....
Manlief maar even zeggen dat ie m de komende dagen maar even in de heg mag stoppen anders word ik gek hier!
WoW June gefeliciteeeerd!!! :flirting:
Wow June! Wat leuk! Voel je je inmiddels wat beter?

Ach Hardloop: :hug:

Naatje: sterkte en zet em op!
Shit man Hardloop :hug:

June, wat een mooi en leuk nieuws!!!

Naatje, :rofl:
Komt vast ook goed met de innnesteling als je voeten buiten de deken liggen als je het warm hebt;)
Nijn wat fijn!! Gefeliciteerd, mooie streep toch voor 10dpo?

Hardloop wat jammer zeg :(

June wat leuk, een zoontje!

Moos hoe gaat ie??

Ik heb niks te melden, baal dat ik geen ovulatietesten heb gebruikt en dat ik niet nog een echo heb gehad want ik weet nu niet wanneer mijn ei precies is gesprongen maar goed.. kan er weinig aan veranderen. Wie weet is het toch gelukt en anders dus op 19 juni ons gesprek met de gynaecoloog om alles te bespreken en de vervolgstappen te bepalen. De 18e is mijn mannetje jarig dus hopelijk geen slecht nieuws. Of beter nog, een mooi verjaardagscadeau!
@June Wat leuk een jongen!! Een meisje ook net zo leuk natuurlijk! Gewoon leuk om te weten wat het wordt :flirting:
Hadden jij en je vriend zelf een voorgevoel?

@Maya Hoop op een prachtig verjaardagscadeau voor je vriend! :heart:
Nou meiden, ik ben ongesteld geworden hoor. Dus netjes maar 1 dag bruin verlies en toen ongesteld. Wel mega heftige krampen nu, dus dat is minder. Mijn cyclus dit keer maar 30 dagen ipv 34 dus ik blijf lekker koolhydraat beperkt eten en hopelijk wil er dan ook eens een eitje bevruchten! :facepalm:
Hardloop :hug: laten we gewoon hopen dat je lijf een paar testrondjes wilde draaien en dat er dan nu een mega super gouden ei aankomt!!!

Stippel hoe is het eigenlijk met alle voorbereidingen voor je huwelijk?

Hier weer echt nul symptomen momenteel, al denk ik dat mijn borsten wat pijn doen aan de zijkant
Hardloop, enige positieve is dat je cyclus nu wel mooi 30 dagen is. Beter dan 35.
En idd, hopelijk twee testrondjes en dan nu voor t echie!

Naatje, Ohh nou geen symptomen hoeft ook niks slechts te betekenen. Gevoelige borsten aan de zijkant.... oh spannend hoor! Hoeveel dpo nu? Ging je nou zondag testen of pas woensdag?

Stippel, ik wacht nog even af maar misschien kom ik straks ook wel bij jullie meeschrijven. Lief dat je het zegt!

Maya, lastig dat je niet weet waar je nu zit. Wel al een paar dagen dpo?

Nou, ik ben dus echt al wat misselijk (hele dag zelfde gevoel). Dacht eerst spanning maar ik herken dit gevoel uit duizenden. Heb t nooit zo snel maar het geeft me wel wat vertrouwen voor nu. Geen bruinverlies meer gehad.
Ben benieuwd of de test morgen is opgelopen..
Wat spannend Nijn!!!! En bij mij is geen symptomen gunstig....de maanden dat ik niet zwanger was had ik alle mogelijke zwangerschapssymptomen die er bestaan, maar de laatste keer dat t raak was had ik nul symptomen, zelfs de brakheid verdween even rond de innesteling.
Nu 7 dpo...vorige ronde innesteling op 8 dpo dus spannend hier...
Vanmorgen trouwens wel echt misselijk geweest maar kan ook komen doordat ik vergeten was te ontbijten...
En testen doe ik dus pas volgende week donderdag dus we moeten nog even!
Naatje, was je brakheid van de week ook niet even een dag weg/ minder?
Ik vind het erg spannend voor je! En je moet nog zo lang afwachten. :HA:

Afbeelding

:cheer: So far so good!! Vanmorgen wel
even in die stress met die kruidvat test. Die moet je precies na 5 mij aflezen. Na 4 min zag ik nog bijna niks... maar toen wel snel. Snel foto gemaakt want na 5 min wordt ie echt nog donkerder.
Man, het is toch zo bizar weer. Zelfs nu bij een vijfde zwangerschap blijft het zo onwerkelijk een positieve test in handen te hebben.
Afbeelding

Even het verschil, beiden vanmorgen: links na ongeveer 5 min, rechts na 20 min... ( je Mg hem dus niet meer aflezen na 5 min!)
Jeetje Naat, nog even volhouden dus. Ik duim voor jullie hoor!

hardloop balen van je menstruatie. Maar nu kan je baarmoeder zich even goed opschonen voor de volgende ronde, want dat wordt jullie ronde! :hug:

Nijn hij loopt mooi op zie ik. Bizar he zo’n verschil na 20 minuten. Kun je het al een beetje bevatten?
Hoe is het verder met de symptomen?

Hier was de misselijkheid gister echt een stuk minder, heb niet hoeven overgeven. Stom dat je dan gelijk weer in de stress kunt schieten omdat je wat minder misselijk bent.
Vanmorgen alweer vroeg wakker en ik moest echt even een sprintje trekken naar het toilet.
Jaaaa Nijn wat een goeie oplopende streep! Wat fijn!! Blij voor je 😄 en dat onwerkelijke herken ik inderdaad!

Naat ik duik voor je!

Hardloop in ieder geval positief dat je cyclus beter is, maar snap dat je wat anders liever had gezien!

Frozen ik snap wel dat je daar dan meteen onzeker van wordt hoor, is niet stom. Ik vind het logisch. Ik hoop vooral voor je dat het met de tijd beter wordt!
Nijn: dat ziet er goed uit!

Frozen: ik maak me ook constant zorgen daarom. Is het een idee om ‘s nachts al iets te eten? Ga je nog naar de huisarts? Ik heb die bandjes hier voor je klaarliggen. Sorry voor al mijn vragen.

Het gaat hier eigenlijk heel goed met de misselijkheid. Wat een wereld van verschil met de vorige keer. Ik voel me verder wel erg zwanger, dus genoeg andere symptomen. Ik ben dus eigenlijk ook nog amper angstig. Ik heb afgelopen dagen ook bijna de hele dag gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven