Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa89 schreef:
04-01-2021 21:33
Heey meiden,

Even korte update. Zaterdag heel erg krampen gehad en wat bloedverlies. Meteen arts gebeld en die heeft bloed geprikt hcg waarde is niet heel erg hoog donderdag gaan ze weer bloed afnemen en dan gaan ze verder kijken. Bloeden en krampen is inieder geval voorbij maar of het om een goede zwangerschap gaat weten ze nog niet.
Jeetje, Troela.. Wat naar, die onzekerheid zo! Ik duim voor je dat je donderdag meer en vooral goed nieuws krijgt! :hug:
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe: Happy egghunt!

Malle: Hulp is bijna nabij! Ik duim zo hard!

Vanessa: Inderdaad verdorie!! :hug:

Leeuw: Goeie instelling maar toch hoop ik het voor je. Wanneer zou die kogel door de kerk zijn dan?

Troela: Ik heb geen woorden. Ik hoop dat je een van de verhalen bent waarbij het toch gewoon goed blijft gaan. Ook voor jou een hele dikke :hug:


Beetje in schril contrast.. maar hier was alles goed vandaag. Zo opgelucht. Ik hoop zo dat ik dat van jullie allemaal in 2021 ook mag lezen.
..
Alle reacties Link kopieren
Troela wat een gedoe weer.

Wind fijn dat alles goed was.
Oh nee Troela :hug: Hopelijk ben jij een van de wonderen, heel veel sterkte met het wachten nu! Hoe voel je je?

Wind, verdriet en blijdschap kunnen zo dicht bij elkaar liggen hier. Gefeliciteerd met jullie goede echo! Weten jullie ook al wat het gaat worden?

Vanes, wat een gezeur nu weer. Hebben ze wel een duidelijk plan voor wat hierna?

Leeuw, wat raar van dat bloeden. Wat zou dat kunnen zijn? Klinkt wel alsof je goede begeleiding hebt, meteen volgende maand weer actie?

Oh en Malle, ik moet zo aan Zonnetje denken die geloof ik in haar laatste maand voor de medische molen spontaan toch zwanger werd. Ik hoop het voor jullie en anders is er ook iets om naar uit te kijken!
Alle reacties Link kopieren
Dorie troelaaa! Duim met je mee :hug:


Wind wat fijn Meis! Hoe ben je er nu onder?
Bedankt meiden. Donderdag moet ik weer bloedprikken. Op basis van 72 uur ben ik wel verdubbeld heb ik inmiddels begrepen. En de bloeduitslag een dag later is gekeken naar het verschil op 4 dagen. En zoals het er nu uitziet verdubbel ik dus per 3 dagen. Hoe het gaat aflopen weet niemand. Dus we gaan donderdag maar weer is kijken.

Ben laatste 2 dagen veel misselijk na eten. Ik hoop dat dat iets positiefs is. En eerlijk gezegt ben ik heel relaxed. Vorige 4 zwangerschappen. Heb ik vanaf positieve test steeds een stemmetje in me hoofd gehad het is niet goed, het klopt niet, het gaat weer fout. En dat heb ik nu gewoon niet gehad. Heb heel even gedacht dit is niet goed maar dat kwam door de bloeduitslag. Maar heb op de een of andere manier een bepaalde rust waar ik zelfs bang van word :facepalm: en ergens vind ik dat dus heel eng omdat als het niet goed is de klap gigantisch word straks.

Maar voor nu is het afwachten.
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe ik ben helaas weer bij 0. Ze belde gisteren om te zeggen dat alle ingrepen mbt een dagbehandeling worden gestaakt tot nader orde.

Troela ik hoop t echt voor je. Goed nieuws dan.
En hoe was het vandaag Troela? Ik hoop dat je voorgevoel gelijk krijgt! Misschien maak je langzaam hcg aan?

Ach jakkes wat een k*tsituatie Vanessa :hug: Vanwege corona? Veel sterkte

Vandaag positieve ovutest dus denk morgen of zaterdag m'n ei en dan weer met m'n dikke billen op het wachtbankje
Alle reacties Link kopieren
Oh Troela, Ik hoop zo dat de bloeding niks betekent. Hopelijk vindt dit kleintje het zo fijn bij jou dat het zich nog even extra innestelt. Ik begrijp je dubbele gevoel wel. Ik heb een heel goed gevoel bij IUI en dat maakt ook dat ik bang ben dat de teleurstelling groter is straks. Maar zal ik de quote van June's opa nog eens uit de kast halen? Je kan geen voorschot nemen op je verdriet. Veel sterkte!

Windgong: zo fijn dat het bij jou goed zit!

Vanessa: verdorie! Je was zo dichtbij. Wat een geklooi steeds.

LaChouffe: yes! En laat het wachten dan maar beginnen.

Ik ben nog op eierjacht :sherlock: Ik hoop daarnaast dat we binnenkort langs mogen komen voor de intake.
Alle reacties Link kopieren
Troelaa hoop zo dat je gevoel klopt!
Vanes wat een kzooi zeg! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Vaness wat prut! In mijn kliniek gaat voor alsnog alles door? Woon jij in de randstad? Misschien overstappen?

LaChouffe dat is wel de bedoeling! Afhankelijk van of er plaats is, weet ik woensdag of donderdag meer (dan moet ik ongesteld worden).

DPO 8 en totaal geen symptomen deze ronde. Heb mijn werkweek van ruim 50 uur in 4 dagen volgende houden. En een paar slechte nachten. Nog steeds dolblij met de begeleiding en medicatie nu!
Alle reacties Link kopieren
Wacht ze LaChouffe.
Ja die stomme Corona steeds.

Ik hoop t ook voor jullie Malle.

Heeft puur te maken met een (voor mij) dagbehandeling de rest van de behandelingen gaat 70% van door. Overstappen kost me ook 5 mnd dus heeft ook geen zin. Wat een werkweek voor jou zeg. Pff.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier:-)
Zitten er nog dames op het wachtbankje?
Vanes, wat ontzettend klote dat het nu stil ligt zeg:-(

Malle, gaat het bij jou wel door? Iig het gesprek?

Maya, jij hebt de 20 weken echo al gehad toch?

Windgong, hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe wat leuk dat je er weer bent en voor een tweede gaat! Heel veel succes! :flirting: ps ik zag jouw berichtje.. ik was idd zwanger een paar dagen nadat we besloten hadden om naar de huisarts te gaan. :) nu net een jaar geleden. Zo gek hoe snel het is gegaan dat jaar.

Troela hoe gaat het nu met jou?

Wind wat fijn dat alles oké was zeg! Hoe voel jij je nu?

Vanes wat ontzettend balen dat het allemaal stil ligt nu voor jullie. Zo oneerlijk, zoveel tegenslag. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen.

Malle hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Troela, hoe gaat het met jou?

Malle, gaat jouw traject door?

Vaness, hopelijk snel door dan!

LaChouffe ei al gevonden?

Ik mag van het bankje af, ben ongesteld geworden. Morgen bellen voor de hystrocopie.
Alle reacties Link kopieren
Troela: Ik hoop zo dat geen nieuws goed nieuws is. Moet verschrikkelijk aan je denken.

Vanessa: Wat een gezeur weer. Tijd gaat al zo langzaam. :hug:

Leeuw: Ook voor jou :hug:

Malle: Ei al gespot?

Hier gaat goed. Het genieten neemt steeds vaker de overhand. Voel dr (tis een meisje!) regelmatig bewegen dus dat scheelt een hoop. Zitten nog wel paniek 0 tot 100 momenten tussen. Dat het steeds echter wordt, betekend ook meer om te verliezen. Rare redenering I know.
..
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, balen!

Windgong, wat fijn dat je steeds meer kan genieten van jullie meisje. Ik snap je gevoel heel goed hoor. Toen ik met 6 weken een miskraam kreeg moest ik vooral afscheid nemen van het toekomstbeeld. Als je je kindje al hebt gevoeld is dat heel anders. Maar de kans dat het nu nog mis gaat is superklein toch? Hopelijk kan je je een beetje aan de statistieken vasthouden.

Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje. Heb nog niks gehoord van het ziekenhuis. Ik wil eigenlijk graag contact opnemen om te vragen of het uitgesteld wordt of niet zodat ik weet waar ik aan toe ben, maar ik wil ook niet al voor het traject als zeur worden gezien.
Hi Zonnetje, wat leuk dat je reageert! Hoe gaat het met je? En met je dochter? Ja wat gaat een jaar dan snel, zo anders is het nu!

Windgong, wat heerlijk dat je haar voelt bewegen! En hoe leuk een meisje!

Malle, ik zou contact opnemen als ik jou was. Denk niet dat ze jou een zeur gaan vinden, en anders ook maar wel, dat moeten zij weten. Jij hebt alle recht om te weten waar je aan toe bent, gewoon een kort belletje is meer dan logisch!

Troela, ik hoop zo op een positief bericht van je :hug:

Jammer Leeuw! Is er snel plek voor je?

Hier ook op wachtbankje, 6 dpo dus aankomende week wordt spannend! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dat valt dan weer mee: deze ronde nog plek! Wel helaas pas op dag 13, dus hopelijk een late eisprong deze keer.
Heey meiden,

Sorry even afwezig geweest.

Maar heb helaas geen goed nieuws te melden. Het is helaas weer niet goed gegaan

Denk aan jullie maar doe even een stapje terug.. Kom weer terug hoor maar even andere dingen voor nu
Alle reacties Link kopieren
Ach Troela dat meen je niet:-(( Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Elke miskraam is zo vreselijk verdrietig maar wat jij toch steeds door moet maken.. Ik vind het echt zo erg voor je. Ik snap dat je even een stapje terug doet. Ik hoop heel erg dat je er nog achter gaat komen wat de oorzaak toch steeds is. Weet dat er ook een besloten FB pagina is voor vrouwen met herhaalde miskramen (voor info en lotgenoten). Hele dikke knuffel voor jou :heart:
Oh lieve Troela, wat verschrikkelijk :hug: heel veel sterkte en pas op jezelf
En goed nieuws trouwens Leeuw! Het is wel de bedoeling dat dit voor je eisprong gebeurt?

Malle, heb je nog gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Och Troela... :hug:
..
Alle reacties Link kopieren
Troela, heel veel sterkte en ik hoop dat ooit jullie wens mag uitkomen :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven