Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh Moos wat vervelend dat je dan zo lang nog moet wachten tot je duidelijkheid hebt... en inderdaad ook oneerlijk. Jullie hebben wel genoeg meegemaakt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Moos wat verdrietig!
Maar als je pijn krijgt kun je al te laat zijn en kan er hetzelfde gebeuren straks als bij Troela!
Kun je niet naar een ander ziekenhuis? Gewoon Eerste Hulp, buikpijn en bloedverlies bij zwangerschap en traag oplopend HCG, zijn toch alarmbellen voor een arts lijkt me...
En als je geen buikpijn hebt, ja sorry, maar dan zou ik zeggen dat je dat wel hebt schat. Dan weet je tenminste meer.
Of je belt je eigen ziekenhuis nu dat je pijn hebt. Ik zou t niet afwachten als je dit zo sterk vermoed!
naatje2000 wijzigde dit bericht op 31-01-2020 11:18
0.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verdomme Moos! Dit is zo niet eerlijk en niet nodig! Ik vind het zo ontzettend vervelend voor jullie. Heel veel sterkte :hug:

Hoera voor Blonde en Kirsten! Go babies!

Vivannamien, succes vandaag! Hoe laat mag je?

Zonnetje, heb je nog bloed gespot of is het over?

Naatje, wat spannend! Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Heb je er een goed gevoel bij?

Ik heb mijn NOD op 1-2 gezet, maar het schommelt nogal. Ei komt tussen dag 15-20 en menstruatie komt dan 10-14 dagen later. Vandaag dag 11. Temperatuur vandaag weer ietsiepietsie omhoog, maar haalt het niet bij een paar dagen geleden. Verder voel ik wel vrij weinig, maar ik verwacht er niks meer van. We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Moos, heel erg eens met Naatje!
Alle reacties Link kopieren
Moos ik schrik van hoe het ziekenhuis handelt! Sluit mij aan bij Naat. Wanneer had je jouw terugplaatsing? Met 5+5 moest ik meteen komen vanwege buikpijn. Toen konden ze echt al wat zien!
Alle reacties Link kopieren
Nu pas 4w4. Dus nu kunnen ze nog niks zien.
Vind 6w ook veel te laat. Ik heb geen buikpijn, maar denk maar dat ik dat zeg. Iemand anders gaf mij ook al die tip.

Dankje lieffies
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Moos, zou ik zeker ook doen!

Ik heb de echo net gehad, precies op schema (8w) en een kloppend hartje. Heel erg opgelucht!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Vivannaniem! Heb je geen bloedverlies meer gehad?
Lieve Moos even voor jou ik had ook geen buikpijn he lieverd hooguit wat lichte kramp en zo binnen 5 min tijd draaide het ineens allemaal om. Trek ze aan hun oren hoor

Dikke kus
Alle reacties Link kopieren
Vivannaniem wat geweldig! Gefeliciteerd!

Ach meisjes wat liggen vreugde, verdriet en angst toch dicht bij elkaar in dit topic.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos, zooo ontzettend klote.. Ze hebben het in de baarmoeder ingebracht, kan het dan toch nog in een eileider gaan zitten?
En anders Idd gewoon overdrijven. Dat zeggen artsen in m’n omgeving zelf ook altijd.
Heb t zelf ook gedaan als ik echt dacht het zit niet goed goed.
En anders vandaag afspraak inplannen voor begin volgende week. Dan kunnen ze wel zien of er iets te zien is in de baarmoeder. :hug: 😘

En hoera voor alle goede echo berichten die hier voorbij kwamen!

Verdriet en blijdschap weer hier..

Malle, toch wel even spannend nog hoor voor jou!!

Naatje, wat schrikken. Gelukkig alles goed. Het gaat gewoon bijna gebeuren, hoe gek he!!

June, wat heftig. Helaas herkenbaar voor mij. Zat zo in de overlevingsstand dat het me niet goed lukte een stevig gesprek te voeren met het Zh over hoe dingen gelopen zijn. Of eigenlijk met de vk, daar is het niet goed gegaan. En nu komen de vragen weer nu ik straks weer moet bevallen.
Ik hoop dat jullie in wat rustiger vaarwater komen. Met een professional praten kan goed helpen. En vergeet ondertussen niet te genieten van jullie kleine man (al zijn het maar kleine dingen, roze wolk is het missxhien toch niet).

Troela, ik denk aan je. Fijne vakantie toch gewenst :-)
Bedankt meiden. Probeer het forum te openen maar lukt niet altijd. We zijn goed aangekomen hotel alleen overboekt dus was een hele gedoe.

Kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ligt met ivf iets hoger. En kijk mijn rare situatie eisprong links en is in de rechterkant gaan zitten. Hou je taai Moos en hou vooral jezelf goed in de gaten ❤️❤️

Kus voor jullie allemaal we gaan zo de boot op dus dan zal de wifi wel beroerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
De kans is met ivf zelfs een stuk hoger dan normaal. Ivf en bbz valt zelfs onder riscicofactor.

Ik trek het even zo slecht.
Mn uitslagen waren binnen maar er was geen arts die het kon bekijken, dus geen uitslag. Dit geloof je toch niet?
Ik word zo moe van dat leuren.
Precies wat je zegt troela, ons verhaal lijkt te erg op elkaar.

Bel maandag zelf wel met het ziekenhuis of ik toch niet eerder terecht kan.

Vivan, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Genieten ervan.
Alle reacties Link kopieren
En als je maar iets raars voelt dit weekend, hup naar de Eerste Hulp hè Moos!!!

Fijne vakantie lieve Troela! Focus je maar lekker even op jullie samen, maak je geen zorgen over of het forum wel of niet opent, de meisjes hier redden zich wel lieverd. :heart:

Vandaag 38 weken....
Alle reacties Link kopieren
Vivanniem gefeliciteerd met deze goede echo! Begin je wat vertrouwen te krijgen?
Troelaa wat fijn om wat van je te lezen, heb een fijne tijd daar!
Moos ach nee vrouw, wat k.... alle adviezen zijn al gegeven, een dikke knuffel voor jou :hug:
Naatje wat spannend kan gewoon elk moment gebeuren!
June wat een heftige tijd voor jullie en zoontje! Ik hoop dat jullie worden gehoord en erkend en dat er de ondersteuning komt die nodig is :hug:
Mallelein ik begrijp dat je nergens (meer) op hoopt, hoop ik wel voor je. :flag:

Hier is inmiddels zeer hoge hoop...vanmiddag met afvegen opeens wat bruin, daarna niet meer. Wel erg vochtig allemaal en ik voel steekjes in m'n buik.
6DPO.... :lijstje: :whoops: afwachten maar :popcorn:
Spannend Okkie!

Naat wauw 38, dat duurt niet lang meer!

Troela ondanks alles toch fijne vakantie gewenst!

Gefeliciteerd voor de kloppende hartjes!

Moos allerliefste Moos, wat een kutzooi. Gadverdamme wat is het leven oneerlijk. Niets toe te voegen aan de rest.. Ik baal zooo enorm voor jullie 😔 goed op jezelf passen, maar schap heel goed dat je het leuren zat bent; klinkt zooo vermoeiend. Dikke knuffel voor jou! 😘
Alle reacties Link kopieren
Oh Okkie wat spannend! Ik duim mee!!!

Hier begint het langzaam wat te rommelen...ik denk niet dat meneer netjes tot de 14e blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon vreselijk Moos, dat je niet serieus wordt genomen. Terwijl het zkh toch ook zou moeten weten dat dr kans op bbz bij ivf en icsi groter is. Hou t goed in de gaten meid!

Okkie wat spannend. Ik hoop het zo voor jullie!

Naatje ohjee wat spannend! Begreep wel dat bij een tweede het voorwerk langer kan duren dan bij een eerste, dus misschien blijft hij nog even een weekje zitten. Dan kunnen jullie nog de laatste dingen gereed maken! Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat meeste van jullie hier al langer schrijven en ik schrijf mee met zwanger vanaf december. Maar ik hoop toch op ervaringen. Ik zag dat de TO van miskraam afwachten ook hiernaar verwezen werd, dus vandaar.

Zojuist een echo gehad. Ik zou ruim 7weken moeten zijn maar vruchtje was maar 5. Deze week gaat eigen vk ook nog even kijken maar dit kan nooit goed zijn. Heeft iemand ervaring met wat ik kan verwachten?
..
Spannend Naat!! Houd inderdaad wel een beetje rekening met wst Nijn zegt; ik heb te vaak gedacht dat het begon 😂 je weet hoe dst afliep.. als je maar klaar bent voor je gevoel 😘 dat gun ik je van harte!

Windgong wat bedoel je precies? Qua of het nog goed kan zijn of iets anders?
Windgong12 schreef:
01-02-2020 14:07
Ik weet dat meeste van jullie hier al langer schrijven en ik schrijf mee met zwanger vanaf december. Maar ik hoop toch op ervaringen. Ik zag dat de TO van miskraam afwachten ook hiernaar verwezen werd, dus vandaar.

Zojuist een echo gehad. Ik zou ruim 7weken moeten zijn maar vruchtje was maar 5. Deze week gaat eigen vk ook nog even kijken maar dit kan nooit goed zijn. Heeft iemand ervaring met wat ik kan verwachten?
Ik ben een meelezer van dit topic, en maak momenteel iets soortgelijks door als jij. Ik las in je berichten terug dat jouw strepen in het begin ook langzaam opliepen, dat deden de mijne ook. Had alleen in plaats van een echo bij 7 weken, al licht bloedverlies bij 6+3. Vruchtje was ook niet groter dan 5 weken. Miskraam is bij 6+4 spontaan op gang gekomen. Het kan bij jou ook nog op gang gaan komen de komende dagen/weken. Dat het begint met krampen en/of bloedverlies en dat het vanzelf loskomt. Als je dat niet af wilt wachten zou je voor medicatie kunnen kiezen. Veel sterkte. Ik had het emotioneel en lichamelijk best wel onderschat.
En voor de dames met goede echo's nog gefeliciteerd. Blijven hopen dat het goed blijft gaan :redrose:

@Moos, te bizar voor woorden dit. Ik zei eerder al een keer dat we gelijk opgingen qua cyclus, maar tegelijk bloedverlies na een positieve test was niet wat ik voor ogen had gezien. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt. Sterkte :hug:

@Naatje, wat fantastisch dat je bevalling zo dichtbij is nu. Dat het maar zo voorspoedig mogelijk mag verlopen :)
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
01-02-2020 14:31
Spannend Naat!! Houd inderdaad wel een beetje rekening met wst Nijn zegt; ik heb te vaak gedacht dat het begon 😂 je weet hoe dst afliep.. als je maar klaar bent voor je gevoel 😘 dat gun ik je van harte!

Windgong wat bedoel je precies? Qua of het nog goed kan zijn of iets anders?
Dat het nog goed kan zijn weet ik verstandelijk wel van niet. Maar je houdt een beetje hoop. Maar wat kan ik verwachten qua tijdslijn, qua pijn, qua bloed, qua cyclus enz
..
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond_ schreef:
01-02-2020 14:58
Ik ben een meelezer van dit topic, en maak momenteel iets soortgelijks door als jij. Ik las in je berichten terug dat jouw strepen in het begin ook langzaam opliepen, dat deden de mijne ook. Had alleen in plaats van een echo bij 7 weken, al licht bloedverlies bij 6+3. Vruchtje was ook niet groter dan 5 weken. Miskraam is bij 6+4 spontaan op gang gekomen. Het kan bij jou ook nog op gang gaan komen de komende dagen/weken. Dat het begint met krampen en/of bloedverlies en dat het vanzelf loskomt. Als je dat niet af wilt wachten zou je voor medicatie kunnen kiezen. Veel sterkte. Ik had het emotioneel en lichamelijk best wel onderschat.
Wat vervelend dat je dit ook aan het doormaken bent! Hoe gaat het nu met je? Ik had nu eigenlijk 7w4d moeten zijn. Vruchtje was 5w2d. Ik vond het wachten tot deze echo al verschrikkelijk. Laat staan nog weken wachten tot je bloed ziet. Ik ga woensdag naar vk en dan komt er vast een plan. Zou je het erg vinden als ik je een pb stuur?
..
Windgong12 schreef:
01-02-2020 15:12
Wat vervelend dat je dit ook aan het doormaken bent! Hoe gaat het nu met je? Ik had nu eigenlijk 7w4d moeten zijn. Vruchtje was 5w2d. Ik vond het wachten tot deze echo al verschrikkelijk. Laat staan nog weken wachten tot je bloed ziet. Ik ga woensdag naar vk en dan komt er vast een plan. Zou je het erg vinden als ik je een pb stuur?
Ik snap je helemaal. Je mag me zeker een pb sturen. Ik zie hem wel verschijnen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven