Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanes spannend ja, maar misschien ook wel fijn dat er extra stappen gezet kunnen worden. Vriend er ook helemaal achter?
Windgong waarschijnlijk rond 14 maart dus nog even afwachten
Alle reacties Link kopieren
Het is hier inderdaad stil! Duimen draaien voor wachtbank dames!
Vanes wat fijn dat jullie serieus worden genomen, net als Naatje vraag me af hoe jullie erin staan?
Nou idd is even goed stil geweest hier... Haha zelf heel druk geweest man was zo vreselijk ziek dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en ben gaan werken voor hem met andere mensen, zijn gelukkig dingen waar ik een hoop van weet en kan voorbereiden dus toch nog geld verdienen kunnen verdienen :yes:

Vanes top toch?? Vind het een positief vooruitzicht voor je... Vind man ervan?

Hier ook een beetje rot dagen gehad. Me ex belde dochter met de mededeling dat ze grote zus word.. Ze vond het niet zo leuk ze heeft slecht contact met hem en zegt gewoon letterlijk zo dan heeft ie een nieuw kind benieuwd of die daar wel ze gezicht op school gaat laten zien want bij mij is die nooit geweest in al die jaren dat ik naar school ga... Best een moeilijke situatie dus en was zelf ook best van slag, niet dat ik het hem niet gun maar IK had haar graag grote zus willen maken. Misschien egoïstisch maar zo voelt het helaas..

Met wie zit ik allemaal op de wachtbank?? En wanneer is jullie nod?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Okkie hoe is het met jou? Al een beetje rust kunnen vinden?
Ohja ik heb nog even een vraagje en het is misschien wel is een hele domme vraag :facepalm:

Zoals jullie weten had ik die dinsdag voordat ik naar het ziekenhuis ging positieve ovulatietesten zowel sensitest als smiley clearblue. Donderdag ziekenhuis ei 16mm zou het kunnen zijn dat ie toch net daarvoor gesprongen was en doordat het vocht eruit komt het eitje iets kleiner is? Ik kan er gewoon echt nog steeds niet overuit voorgaande 2 keren 2 dagen na eisprong echt daadwerkelijk een eisprong gehad alleen geen controle echo gehad. Sorry maar het houd me echt bezig en kan er nergens iets over vinden. En vind het gek dat als die dan die donderdag 16mm zou zijn dat ie 2 dagen ervoor zelfs nog kleiner is geweest hoe kan je dan in godsnaam al een lh piek zien.. Ze waren daarvoor echt duidelijk negatief

Iemand die kan helpen?

Ohja net ff iets grappig ik heb al 2 dagen dat met alles wat ik eet dat ik denk gadver heel erg honger maar totaal geen smaak proeven.. Man zegt net is het niet lekker ik nee al 2 dagen smaakt het naar helemaal niks en laat ik nou heeeeel erg gek op kaaskrokketten zijn dus man zegt last van een griepje nou uh nee want voel me prima dus hij zachtjes zou het misschien raak zijn?? dochter van de andere kant van de woonkamer nee want dan zou ze wel verkouden zijn 🤣
Alle reacties Link kopieren
Lieve troelaaa oef wat lijkt me de dat pijnlijk voor jou en ook voor je dochter. Wat is het soms oneerlijk allemaal hè, bah!
Ik hoop dat je je dochter ook grote zus mag maken met een kindje van jullie :bigkiss:
Eisprong raadsel: die cb geeft aan binnen nu en 48 uur springen volgens mij... zou dat het raadsel oplossen?
Hier heel moe, misselijk duizelig enz. vertrouwen groeit met de dag net als de kwaaltjes haha!
Fijn dat de kwaaltjes goed aanwezig zijn Okkie, zal vast een goed gevoel geven.

Ja het is dubbel gun het iedereen natuurlijk gewoon maar ja pfff het is ff lastig.

Ja zou dat ook denken voorgaande keer ging het ook zo maar nu vind ik het zo dubbel omdat het ei pas 16mm was en de test 2 dagen daarvoor al positief was had een groter ei verwacht die donderdag of dat ie gesprongen zou zijn.
(termijn) echo dames
van harte met de goede beelden. heel fijn.

leeuw
fijn dat mini-leeuw het nu zo goed doet. en yessssss voor de ‘geen migraine’!
het is ook superoverweldigend zo’n nieuw heerlijk wezentje in jullie leven.

maya
ben je inmiddels (alweer) klaar met je ms?

windgong
ja, wij zijn al ruim 2 jr bezig, met m’n pcos ook een onregelmatige cyclus, anders weet ik überhaupt nooit wanneer m’n eisprong is.

troela
wat bizar zeg die reactie van de GGD!
en wat een rare loop met je ovulatie deze ronde, geen touw aan vast te knopen.
ik heb nu geen echo’s gehad anders dan de vaststelling van de miskraam nu 3w geleden, dus heb geen houvast aan “gespotte eieren” <- lijkt wel Pasen hahaha.
wat een k*t nieuws eigenlijk, snap je gevoel heel goed. idd jij had gewoon je dochter eerst grote zus moeten maken, sterkte mop.
ik ben overigens ook lid geworden van ‘herhaalde mk’.

moos
wat naar dat je pas na lang leuren straks terecht kan (duurt nog veel te lang btw). hadden ze daar een reden voor?
met mij gaat het eigenlijk niet zo goed... het ging al niet zo goed voor de zwangerschap en de klappen van afgelopen weken hebben geen goed gedaan.

vanessa
zo, dat is “goed gegaan”. hiervoor was je aan t leuren voor een afspraak toch? en dan meteen de knoop nu doorgehakt voor iui. Hoe voel je je er zelf bij?

hier is t best pittig.
ik trek onzekerheid vrij slecht en loop nu in limboland met een hoop verdriet.
nog geen ovulatie in zicht, dus ook niets om mij op te richten, vind ik lastig.
nu vrij, wat mij helaas ook de tijd geeft veel in m’n hoofd te zitten.
veel zw aankondigingen in m’n omgeving van dezelfde termijn als die ik had moeten zijn doen ook geen goed. pittig is dus de juiste samenvatting.
Alle reacties Link kopieren
@Troela: Kan me voorstellen dat dat nieuws erin hakt. Jullie gaan haar vast ook grote zus maken. En dan in de grootste zin van het woord. Als in dat ze ook overal bij betrokken wordt. Ik hoop dat kaaskroketten betekend dat het raak is. Met het ei mysterie kan ik je niet helpen. Heb even met je mee gegoogled en ei springt rond 20mm en groeit 2 mm per dag? Dan zou ie rond zaterdag gesprongen zijn. Dan is dinsdag gek om positief te testen... en je hcg was wel weer helemaal naar 0?

@Blonde: :hug: :hug: Super menselijk en logisch dat het pittig is. Nieuws van mensen die gelijk hadden gelopen... Het wachten.. uberhaupt de miskraam... Doe je ovulatietesten om iets van houvast te hebben? Maar sinds miskraam nog niets? Zwangerschapstesten wel weer helemaal wit geweest? Wees niet te streng voor jezelf. Zitten jullie al (lang) in mm?
windgong12 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 20:22
2.12% gewijzigd
..
Hahaha windgong ik denk waarom begin je over kaaskrokketen tegen okkie.. Maar je bedoelde mij :facepalm:

Hcg was helemaal 0 ga van uiterlijk zondag maar uit heb ik besloten gezien het slijm maandag dik en heel wit was. Heb nu last van hele waterige afscheiding :facepalm: wat menstruatie achtig gevoel en gister had ik iets heel geks.. Ik zat op de bank en me kat denkt dat ie nog een baby is dus die kwam op me schoot opgerold liggen en toen kreeg ik aan de linkerkant half in me lies een mega felle steek en voordat ik erop kon reageren vliegt die kat echt van me schoot af alsof hij het ook voelde zo bizar. Sinds gisteravond ook weer een beetje vage hoofdpijn niet de hoofdpijn die ik gewend ben. Ik denk dat ik er woensdag een testje tegenaan ga gooien.

Blonde ik heb jou een privé berichtje gestuurd

Hoe is het verder met iedereen?? Het is zo stil hier :cry:
Alle reacties Link kopieren
@Troela: Sorry bedoelde inderdaad jou!! Heb het aangepast. ;) Ik vind je bericht wel hoopvol klinken. Hele blob afscheiding had ik vorige keer ook. Die zwangerschap is dan wel niet goed gegaan, maar daardoor wel innesteling gemerkt. Ik hoop het voor je. Ga woensdag refreshen en refreshen ;)
..
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa klinkt best hoopvol :) spannend! Het is hier inderdaad rustig, alleen die tabel is al zo kort
Blonde super begrijpelijk en na al die tijd, jeetje. Weet je soms is het ook gewoon allemaal kut en dat mag je echt toe laten, kan je beetje lief zijn voor jezelf? Hoe is met jou en vriend/man?
:hug:
Windgong hoe is met jou?
Alle reacties Link kopieren
@ blonde dat is zeker pittig ja, helemaal niet gek dat je zo loopt te piekeren, lukt het wat om wat afleiding te zoeken?
@troela ga voor je duimen dat je na woensdag zelf het goede nieuws aan je dochter kan vertellen! Het is je erg gegund
@hier alles nog rustig heb wel twee dagen veel afscheiding gehad meer beetje sticky. Nu is het weer droger. Ook nog geen last van borsten wat ik normaal wel vrij snel na de eisprong heb. Gelukkig er een paar dagen tussenuit morgen weer naar Nederland lekker veel afleiding gehad. Nog even geduld hebben.
Even een ego post.

Volgensmij is me menstruatie er nu snap ik er helemaal geen zak meer van
Alle reacties Link kopieren
Het voelt als actie Zon. Meer weet ik er niet van te verwachten.
Ik gebruik altijd action en CB ovu testen ik hoop dat ik hier goed aan doe.
Nee zonder hormonen maar in nat cyclus. Bellen bij ms en bij pos ovu.
T probleem wordt het presteren voor man maar goed niets aan te doen we gaan het zien.

Ach wat zielig Troela. Die piek op de testen is tot 48 uur voor de sprong dus klink mij alleen maar logisch. Ik had in aug een pos test en toen een echo dag daarna en niets meer te zien.
Is t geen innestelingsbloeding? Iig je lichaam van slag.

Blonde t was een andere arts (had gevraagd om n ander) dus deze dacht ik pak maar door. Dikke knuffel voor jou.
Vanes als tip mocht je een positieve ovulatietest hebben laat ook diezelfde dag je bloed prikken als ze dat goed vinden. En aandehand daarvan inseminatie inplannen.

Ik zat ook met die 2 dagen in me hoofd dus dacht donderdag hij is weg. Maar zat er dus nog en ze zegt hij springt het weekend. Dus sta er echt stom van te kijken dat ik nu bloedverlies heb. Ergens maakt het me ook weer een beetje bang :cry: als die echt al gesprongen was dan zien ze hem toch niet meer op een echo? En een ei springt toch niet al bij 16mm??
Alle reacties Link kopieren
Beetje bloed kan ook komen als t ei gesprongen is.
Denk dat jij iig niet in n boekje valt qua alles.
Hahaha dat in het boekje passen nee zeker niet maar dat ben ik inmiddels gewend.

Maar komt dat bloed dan niet vrijwel meteen Vanes? Ei is een week geleden al gesprongen
Alle reacties Link kopieren
@Troela: Het zou geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Is ongeveer 9 dagen na ovulatie nu toch?
..
Windgong ja 8 of 9 dagen. Oké ff goor maar mezelf net verschoond en heb echt nog nooit zo weinig bloed gehad hoor. Heb echt een heel licht kramp gevoel soms. Normaal met menstruatie lig ik dubbel van de pijn en om de 2 uur verschonen met een super tampon omdat ik anders door lek
Alle reacties Link kopieren
Ow ik dacht dat je t over afgelopen weekend had en afgelopen donderdag.
Dan of idd innesteling af alles is afgebroken dus vervroegde ms.
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa89 schreef:
09-03-2020 14:35
Windgong ja 8 of 9 dagen. Oké ff goor maar mezelf net verschoond en heb echt nog nooit zo weinig bloed gehad hoor. Heb echt een heel licht kramp gevoel soms. Normaal met menstruatie lig ik dubbel van de pijn en om de 2 uur verschonen met een super tampon omdat ik anders door lek
Ik heb goeie hoop voor je dat dit de innesteling was! Duim duim duim. Ik loop met alles naar mijn idee 1 a 2 dagen op je achter. Alles wat jij typt heb ik erna ook. Laten we hopen dat voor allebei iets positiefs betekend!!
..
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Troela!
Haha vind je Naat, ik heb zo het gevoel dat me lichaam een spelletje speelt en dit gewoon me menstruatie is ofzo al zou ik dan wel heel weinig bloedverlies hebben. Zou toch wel meer moeten zijn gezien baarmoederslijmvlies wel dik was.

Hoe gaat het met jou en de kindjes? Grote zus lief voor der kleine broertje?
Hoe gaat het met je zus? Kleding al gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Sorry lieve meisjes, even een tijdje niks laten horen. Ik zit in een intensief traject met mijn werk waardoor ik weinig energie overheb om nog iets te doen, dus het lukt me eventjes niet om alles bij te houden. Ik denk wel aan jullie!

Update van mij: bloedonderzoek (dag 5 van menstruatie) was goed en onderzoek naar chlamydia ook prima. Vriendlief heeft zwemmers ingeleverd. Dat is stiekem toch wel raar. We waren al aan het grappen, wat nou als ik het in zou gaan leveren en onderweg naar het ziekenhuis een ongeluk zou krijgen. Bijzonder politieonderzoek krijg je dan :biggrin:

Over een maand krijg ik een echo en daarna uitslag van alle onderzoeken en advies.
Door naar de volgende ronde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven