Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.

Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Oh Pluis, je denkt dat het niet goed zit?! :( Shit, wat enorm stom...
Pluis, wat naar! Is de pijn uit te houden? Of is het iets waarmee je even langs de huisarts moet? Hou je taai.
Pluis_ schreef:
25-09-2017 07:14
Ja getest. Een licht streepje. Echt heel licht. Maar ook weer bloed en heel veel pijn. Zit sowieso niet goed.
Ahhh shit zeg :,-( en veel pijn... Maar
Bel je arts he!
Pluis. Laat je niet uit het veld slaan. Houd moed!! een licht streepje zegt toch echt iets. En een bloeding betekent niet meteen dat het verkeerd loopt.

Ninjaa jeetje je houdt ons in spanning hier!! ik testte bij mijn eerste kindje pas 19 dag na nod positief dus ook jij: houd moed!! (Zonder iemand valse hoop te willen geven)

Dan hier een vraag van een suffe muts. Ik heb uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan vanmorgen, en hij gaf een lichte streep aan. Zou dat iets zeggen? Ik ga stiekem hopen. Misschien vanmiddag een zwangerschapstest halen maar.
Op welke cyclus dag zit je?
Dag 33 met een positieve ovulatietest op dag 19 en 20
@Pluis_ wat spannend bij jou!! En wat naar dat je veel pijn hebt! :hug:
Een licht streepje zegt idd wel iets.... spannend hoor, hou ons maar op de hoogte!

@Elza84, ik heb wel eens gelezen dat het iets kan betekenen idd.. een test zal het uitwijzen, ben benieuwd!

Ik heb nu geen tijd om alles bij te lezen en te antwoorden. De meeste berichten heb ik wel vluchtig gelezen de afgelopen dagen. Ik schreef al vrijdag iets bloedverlies te hebben, heeel licht. Zaterdag begon het wel echt. Dus ik ben van het wachtbankje gevallen, maar zal rond 14 oktober waarschijnlijk weer aanschuiven (en blijf ondertussen wel meelezen). Heb een cyclus van 33 dagen gehad en 12 dagen tussen de ovulatie en menstruatie. Dit is de eerste menstruatie na het stoppen met de pil, dus fijn dat alles werkt enzo en mijn cyclus dus gelijk wel aardig goed is. Ben ook helemaal niet teleurgesteld, maar juist wel opgelucht dat ik bijv. geen half jaar hoef te wachten op de eerste menstruatie. Voor mijn gevoel begint het nu ook pas 'echt'.
Misschien de komende maand dus iets meer spanning, maar voor nu sta ik er nog steeds heel relaxt in.

Voor degene die nu nog wachten op hun NOD, succes met wachten en ik hoop op veel positieve testen voor jullie!!
Hm, ja t kan wat betekenen, aan de andere kant heb ik tot nu toe ( sensitest strips zijn nu op) elke x een vage streep gehad op m'n test . Testje doen van de kruidvat dan maar 😬
Ik heb net getest en mijn gevoel klopt: negatief. Door naar ronde 5.

Edit: morgen of overmorgen is NOD, kon me niet meer inhouden :p
:redrose: nav
Jammer Nav_!!
ik had overigens toen ik zwanger was 1 dag voor NOD een héél erg licht streepje. Ik weet niet zeker of ik als ik toen 2 dagen voor NOD had getest die ook al had gezien. Maargoed het past wel bij je gevoel natuurlijk.
Baal je erg?
Hier nu 4 of 5 dagen voor NOD. Voel.me absoluut niet zwanger dus ga er eigenlijk vanuit dat het niet raak is.
Het fijne is dat ik ook nog geen menstruatiekrampen heb gevoeld wat een goed teken kan zijn na de kijkoperatie. Sinds curretage T/m de vorige cyclus al een week voor NOD menstruatiepijn. :-)
ik heb net de kruidvat test gehaald.. dan maar wat later op werk
En ik zie een streep!!!! Ik zit nog een paar dagen voor nod... maar t is een lichte streep... een streep is een streep zou ik zeggen
Kan het gewoon niet geloven

Nav... :redrose: je weet het nog niet zeker hè!
Elza!! Yes!! Wat goed gefeliciteerd!
Een streep is zeker een streep en dus zwanger. :cheer:
Super leuk Elza! Gefeliciteerd!!
Jaaaaaa Elza! Wat goed!! Gefeliciteerd😍😍
Oh wat lief allemaal! :redrose: Ik kan t nog niet geloven en zit op werk met mijn hoofd heel ergens anders.
Wil het echt aan iemand vertellen maar doe het toch maar even niet!

Ik hoop zo dat jullie allemaal snel zwanger zijn. Ga het wel volgen ben nog zo benieuwd naar degenen die nu op het bankje zitten.
Elza, gefeliciteerd!
Dankjewel.

Wat ik me trouwens afvraag. Ik heb voor mijn nod getest. Dat wordt altijd afgeraden omdat er een grote kans is dat het nog mis gaat daarna. Toch?
aangezien ik ook wat licht bloedverlies had, misschien ben ik wel veel te voorbarig blij...
Gefeliciteerd Elza!! Ik kan me voorstellen dat je op dit moment ergens anders zit met je hoofd, haha. Weet je vriend/man het al?
Gefeliciteerd Elza! Wat spannend! Wanneer is je NOD? Het is inderdaad nog wat kwetsbaar nu, maar het gaat ook heel vaak goed! Ik duim voor je. Snap dat je het wel uit kan schreeuwen, haha! :D
Nee niemand weet het nog. Man ook niet. Hij is tot morgen weg voor werk.. :-)
En nu word ik ook extra nerveus dat het toch nog misgaat. Lees overal dat die kans zo groot is voor nod en voel ook wel steeds krampjes.
Vandaag precies 2 weken terug had ik een positieve ovulatietest dus paar dagen voor nod denk ik

Toch super bedankt allemaal!!! :heart:
Krampjes kunnen ook bij het innestelen horen. Spannend zeg, en wat een verassing voor je man. Surprise! 😄
Van Harte gefeliciteerd Elza, Niet teveel op Internet lezen hoor. Gewoon alles op je af laten komen!
@ elza ik had bij mijn zwangerschap ook krampjes. Dat blijkt normaal te zijn. Bloedverlies maakt wel onzeker natuurlijk maar ook dat komt vaker voor. En je hcg lijkt prima als je al voor nod een (lichte) streep hebt. Dus ik raad je aan ook verder niet te googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven