Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5
maandag 25 september 2017 om 15:07
Niet stressen hoor, een streep is een streep; gewoon lekker blij zijn!! Blij zijn is ook beter voor het vruchtje dan stress en ga er maar van uit dat het lichte bloedverlies nog hoort bij de innesteling
Ik werd helemaal blij van je nieuws vanmorgen!! Nu ik over twee weken haha!
Nog mensen die tussen Elza en ikzelf van plan zijn een streep te publiceren? Haha ik hou wel van deze positieve flow!
Ik werd helemaal blij van je nieuws vanmorgen!! Nu ik over twee weken haha!
Nog mensen die tussen Elza en ikzelf van plan zijn een streep te publiceren? Haha ik hou wel van deze positieve flow!

maandag 25 september 2017 om 16:33
Elza gefeliciteerd!!
Mijn streep was ook een streep, maar niet goed een hele vroege miskraam zoals de arts zegt.
Alles dubbel gecheckt ook in het ziekenhuis en is gewoon pech hebben.
Gaat helaas vaak mis zo in het begin.
Maar ook gewoon vaak goed Elza, dus geen zorgen bij jou.
Nu helaas veel pijn. Valt onder hevige menstruatie pijn en die heb ik bijna nooit dus moet even wennen.
Maargoed. Zouden vannacht op vakantie, dit stellen we een dagje uit. (Gaan met auto naar huis van vrienden dus maakt niet uit)
Even bijkomen en daarna weer door.
Mijn streep was ook een streep, maar niet goed een hele vroege miskraam zoals de arts zegt.
Nu helaas veel pijn. Valt onder hevige menstruatie pijn en die heb ik bijna nooit dus moet even wennen.
Maargoed. Zouden vannacht op vakantie, dit stellen we een dagje uit. (Gaan met auto naar huis van vrienden dus maakt niet uit)

maandag 25 september 2017 om 16:52
Ik heb ik december een VMK en ken die pijn. Sterkte en heel goed de vakantie een dag uit te stellen. Bij mij was de pijn een dag later al veel minder. Take care ♡Pluis_ schreef: ↑25-09-2017 16:33Elza gefeliciteerd!!

maandag 25 september 2017 om 22:05
Jeetje wat een heftig nieuws allemaal!
Pluis heel veel sterkte gewenst!
hopelijk kun je nog een beetje genieten van je vakantie.
Elza! Wauw! Van harte gefeliciteerd ben super blij voor je!
Truusdemier90 hopelijk ikkke! Mijn nod is over 12 dagen op 7 oktober! Zit nu al de dagen af te tellen, wordt er niet goed van! Haha
Pluis heel veel sterkte gewenst!

Elza! Wauw! Van harte gefeliciteerd ben super blij voor je!

Truusdemier90 hopelijk ikkke! Mijn nod is over 12 dagen op 7 oktober! Zit nu al de dagen af te tellen, wordt er niet goed van! Haha
maandag 25 september 2017 om 23:45
Ohh Inekkkkke!! Leuk! Ik ook 6 of 7 oktober! Gaan we samen voor een positieve test oke?! Haha
Ninjaa ook spannend daar zeg pfff!! Ik hoop op dag 3 met een verhoogde temp morgen
Heb sinds gister en vandaag echt een vaag buikpijn gevoel dat ik niet ken dat bij indpanning (spelen met de hond bijv.) echt heftiger word, het is een buikpijn die ik totaal niet ken en ik word er als het echt erg word zelfs misselijk van.... ik haal me nu natuurlijk alle leuke dingen in mijn hoofd wat het kan zijn, maar het doet zo zeer soms dat ik me ook afvraag of het niet iets is wat helemaal niet positief is
Pfff als ik nou eens niet heel de dag met dat gewacht bezig zou zijn......
Inderdaad! #buikluik #mssongeduld #hopeful
Ninjaa ook spannend daar zeg pfff!! Ik hoop op dag 3 met een verhoogde temp morgen
Inderdaad! #buikluik #mssongeduld #hopeful
dinsdag 26 september 2017 om 07:27
Mijn NOD zou 10 oktober moeten zijn, ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar die heb ik volgens mij afgelopen zaterdag al gehad ( LH piek zaterdag ochtend en s' avonds duidelijk pijn links onder in de buik, wat vrijwel zeker m'n ei is geweest). Geen idee of mijn NOD dan ook naar voren schuift met twee tot drie dagen. Ik houd de tiende even aan
dinsdag 26 september 2017 om 07:50
Mijn nod is 5 oktober. Nog 9 dagen! Ik voel me niks anders dan normaal eigenlijk. En ik heb met mezelf afgesproken niet op elk pijntje te letten zoals vorige maand. Anders ben je er zo mee bezig.
Ik ga dus vol overgave aan de bak deze week en de volgende
en dan zien we het wel. Maar wat zou het leuk zijn!
Ik ga dus vol overgave aan de bak deze week en de volgende

dinsdag 26 september 2017 om 08:49
Oh nee he! Temperaturen maakt me ook gek dus! Ik ben er van overtuigd dat mijn ovulatie donderdag was, maar FF zegt vrijdag (donderdag was duidelijk lager, vrijdag weer normaal, daarna steigt hij langzaam en blijft hij hoger). Nu zegt FF vandaag ineens zaterdag de ovulatie?! Zucht! Zo weet ik toch nog niks haha en ik twijfel nu of we niet toch wat langer door hadden moeten gaan??
Aller ergste: nu is is mijn NOD dus ook een dag opgeschoven hahahaha
Aller ergste: nu is is mijn NOD dus ook een dag opgeschoven hahahaha
dinsdag 26 september 2017 om 13:07
Oeh spannend al die aankomende nod's!
Eve ik voel me goed, vanmorgen was het streepje donkerder en geen bloedverlies meer. ik ben nog wel geremd blij hoor, weet wat er allemaal mis kan gaan. Hopelijk kan ik er op een gegeven moment wel van genieten.
Manlief heb ik de test onder zijn neus geschoven, hij was ontzettend blij en moest een traantje laten. Ook hij is wel voorzichtig in de blijdschap.
Ninjaaa je houdt het echt spannend!!
succes allemaal op het bankje!! Ik duim voor jullie!
Eve ik voel me goed, vanmorgen was het streepje donkerder en geen bloedverlies meer. ik ben nog wel geremd blij hoor, weet wat er allemaal mis kan gaan. Hopelijk kan ik er op een gegeven moment wel van genieten.
Manlief heb ik de test onder zijn neus geschoven, hij was ontzettend blij en moest een traantje laten. Ook hij is wel voorzichtig in de blijdschap.
Ninjaaa je houdt het echt spannend!!
succes allemaal op het bankje!! Ik duim voor jullie!
dinsdag 26 september 2017 om 13:17
Zo! Ik plant mijn kont ook weer hier op het bankje, mijn NOD is ook 6 oktober. Ik heb dit keer weinig sex gehad, dag voor ei was ik zo vreselijk moe dat ik gelijk met de kinderen naar bed ben gegaan, hopelijk was het die dag er voor of de dag op het ei zelf genoeg..ben ook heel weinig mee bezig geweest, geen ovulatie testen gedaan, geen moetjes gepland, en heb zelfs geen prenatale pillen geslikt, ik werd er misselijk van en zag er deze maand vanaf., ik slik het al een jaar dus er zal al genoeg foliumzuur in mijn lijf en eitjes aanwezig zijn;)
Felicitaties aan elza en de andere zwangeren, de afgelopen 3 weken heb ik niet gelezen behalve deze laatste pagina.
Pluis sterkte , neem je rust!
Felicitaties aan elza en de andere zwangeren, de afgelopen 3 weken heb ik niet gelezen behalve deze laatste pagina.
Pluis sterkte , neem je rust!
Just do it

dinsdag 26 september 2017 om 18:15
Heel zenuwslopend idd!! Wil niet zeggen dat het per se niet goed is maar je weet het ook helaas niet zeker.