Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 6)

donderdag 26 oktober 2017 om 18:50

donderdag 26 oktober 2017 om 19:05
Jij ook van harte gefeliciteerd!Nikkie1984 schreef: ↑26-10-2017 14:30Dat is zeker een streep Sprookjesbos!! Gefeliciteerd!
Ik heb zojuist ook weer een test gedaan en hij blijft hartstikke positief! Ik begin steeds een klein beetje meer vertrouwen te krijgen dat ik morgen misschien toch niet ongesteld ga worden![]()
En jij gaat zeker morgen niet ongesteld worden:-)
donderdag 26 oktober 2017 om 20:24
Haha Nikkie, zwangere vrouwen worden niet ongesteld dus weg met die maandverbandjes en tanpons en op naar de zwangerschapsbroeken
En om even mee te klagen: ik wil ook een streep, ofja ik wil er twee! En superglue in mn baarmama
Vandaag alleen nog een beetje spotting gezien bij t vegen, dus ik denk dat ik officieel weer opweg ben naar een eisprong! Hopelijk snapt mijn lijf dat ik daar op wacht en komt die keurig over een dag of 10/12
Overigens, na al die jaren proberen heb ik mn vent best gemist afgelopen weken
(We durfde niet omdat ik bang was dat ie niet vast zou blijven zitten hahaha, onzin natuurlijk en uiteindelijk bleef ie alsnog niet zitten
)
En om even mee te klagen: ik wil ook een streep, ofja ik wil er twee! En superglue in mn baarmama
donderdag 26 oktober 2017 om 20:32
Idd heel irritant dat ‘toon meer’ blokje.
Sprookjesbos ik zie ook zeker een streep!!!
En super Nikki jij ook nog een streep!
Zucchini en 83angel spannend!!!
Dat extreem vroeg in slaap vallen was dus bij mijn dus het enige symptoom dat ik had bij de zwangerschap van ons zoontje.
Ik duim heel hard voor nog meer strepen.
Ik zit als ik m’n lichaam moet geloven nu in m’n vruchtbare periode, dus we gaan lekker aan de klus
Sprookjesbos ik zie ook zeker een streep!!!
En super Nikki jij ook nog een streep!
Zucchini en 83angel spannend!!!
Dat extreem vroeg in slaap vallen was dus bij mijn dus het enige symptoom dat ik had bij de zwangerschap van ons zoontje.
Ik duim heel hard voor nog meer strepen.
Ik zit als ik m’n lichaam moet geloven nu in m’n vruchtbare periode, dus we gaan lekker aan de klus

donderdag 26 oktober 2017 om 21:26
Heel irritant!! Heb wel wat gemist zie ik. Fijn dat het nu weer de goede kant op gaat Truus
echt respect voor jouw positiviteit!
@zucchini het was geen knalstreep maar wel de donkerste van de hele week dus denk dat het misschien nog wat aan het stijgen was ofzo. We gaan het zien!
Veel succes voor iedereen voor wie het nu spannend is. Ik duim voor jullie

@zucchini het was geen knalstreep maar wel de donkerste van de hele week dus denk dat het misschien nog wat aan het stijgen was ofzo. We gaan het zien!

Veel succes voor iedereen voor wie het nu spannend is. Ik duim voor jullie

vrijdag 27 oktober 2017 om 06:51

vrijdag 27 oktober 2017 om 08:40
Een nieuwe voor de symptomen bingo Ninja; de temperatuursdip. Zou tof zijn als je dat nu al hebt kunnen meten!
Zucchini, bagger! Dikke digiknuffel. Hopelijk van de Sint een positieve test in je schoen.
Foodies, als je die bol gevonden hebt, wil ik hem even lenen... wil wel meer weten haha.
Truus wat kan jij heerlijk positief schrijven! Hoop zo dat je zo ook in je vel zit, dan komt het helemaal goed met jou! Enorm sterke vrouw! Duim voor je dat je niet te lang in de mm hoeft te blijven.
Hier op t wachtbankje, met t topje van mn kleine teen. Eisprong gehad, maar ja we weten sinds vorige week natuurlijk dat er verklevingen zitten voor mn overgebleven eileider en dat hij daardoor eigenlijk niet toegankelijk is. Dus tja, hoe mijn ei dan naar mn baarmoeder moet komen??? Maar volgende week vrijdag willen ze dat pas definitief zeggen, dus zolang t niet 100% gezegd is, hoop ik op een slim eitjes dat zich door de verklevingen heen wringt en naar t zaad sprint. (jaja echt een plank voor mn kop hoor
I know... Maar t is zo heerlijk om te ontkennen toch?
) Jullie aan de symptomen bingo, ik aan de ontkenningsbingo
Zucchini, bagger! Dikke digiknuffel. Hopelijk van de Sint een positieve test in je schoen.
Foodies, als je die bol gevonden hebt, wil ik hem even lenen... wil wel meer weten haha.
Truus wat kan jij heerlijk positief schrijven! Hoop zo dat je zo ook in je vel zit, dan komt het helemaal goed met jou! Enorm sterke vrouw! Duim voor je dat je niet te lang in de mm hoeft te blijven.
Hier op t wachtbankje, met t topje van mn kleine teen. Eisprong gehad, maar ja we weten sinds vorige week natuurlijk dat er verklevingen zitten voor mn overgebleven eileider en dat hij daardoor eigenlijk niet toegankelijk is. Dus tja, hoe mijn ei dan naar mn baarmoeder moet komen??? Maar volgende week vrijdag willen ze dat pas definitief zeggen, dus zolang t niet 100% gezegd is, hoop ik op een slim eitjes dat zich door de verklevingen heen wringt en naar t zaad sprint. (jaja echt een plank voor mn kop hoor

vrijdag 27 oktober 2017 om 08:57
Ninjaaa, m'n duimen vallen er bijna af voor je, zo hard duim ik!
Zucchini, wat ontzettend balen
Ik blijf gewoon meelezen om te zien of jij en de andere dames binnenkort toch twee strepen hebben!
Ka, ik hoop met je mee dat je een soort geniaal eitje hebt met fantastisch richtingsgevoel die je baarmoeder blindelings weet te vinden.
Hier de uitslag van de bloedtest: zwanger
de hCG-waarden als je niet zwanger bent zijn 3 of lager, en ik had gisteren 9.2 (vandaar ook nog dat belachelijk vage streepje. Vind het sowieso knap dat de test het toch heeft opgepikt).
Zucchini, wat ontzettend balen

Ka, ik hoop met je mee dat je een soort geniaal eitje hebt met fantastisch richtingsgevoel die je baarmoeder blindelings weet te vinden.
Hier de uitslag van de bloedtest: zwanger

anoniem_6490a102ced81 wijzigde dit bericht op 27-10-2017 10:00
1.30% gewijzigd
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:16
Hihi nou, ik heb ook break downs hoor, maar nu wil ik gewoon verder! Zucchini, ik hoop ook op mn eisprong daar ergens en mijn NOD (of dag dat ik start met Provera) is ook 1 december dus we lopen gelijk! Fijn dat ik niet de enige ben die nu weer een eeuw moet wachten
Ka, als jij mij nou jou (ver)klevingenspullie stuurt, dan stuur ik jou mijn glijmiddel, misschien kan jou ei dan snowboarden en dan kan mijn ei blijven zitten! Kan gewoon digitaal geregeld worden hoor, en als je wil kunnen we daarna samen in de zelfde zandbank onze kop in t zand steken?
Hihi Ik duim voor je dat spiderman-ei deze maand los komt bij jou!!
Ninjaaaa spannend!!! Ik had mijn dipje op 5DPO en was ook zwanger dus ik heb goede hoop! Duimduimduimauwduim
Sprookjesbos yes! Goed nieuws!! Ik wil je nog wel even voorzichtig meegeven dat 9.2 echt enorm laag is, ik startte met 11 en dat baarde mijn artsen toen al zorgen (vandaar 2 weken lang elke 48u naar t ziekenhuis gemoeten). Gelukkig is de verdubbelingsfactor elke 48 uur het belangrijkste maar besef je wel dat 9.2 echt een waarde is die door een test nog niet te meten is (kruitvat 2V5 meet geloof ik 12.5 met een heeeeeeel dun streepje) en die 9.2 past bij de dag van de innesteling. Ik zou aankomende week om de dag even testen om te kijken of je streep over 6 dagen knalt
Maar wel super gefeliciteerd!!
Ka, als jij mij nou jou (ver)klevingenspullie stuurt, dan stuur ik jou mijn glijmiddel, misschien kan jou ei dan snowboarden en dan kan mijn ei blijven zitten! Kan gewoon digitaal geregeld worden hoor, en als je wil kunnen we daarna samen in de zelfde zandbank onze kop in t zand steken?
Ninjaaaa spannend!!! Ik had mijn dipje op 5DPO en was ook zwanger dus ik heb goede hoop! Duimduimduimauwduim
Sprookjesbos yes! Goed nieuws!! Ik wil je nog wel even voorzichtig meegeven dat 9.2 echt enorm laag is, ik startte met 11 en dat baarde mijn artsen toen al zorgen (vandaar 2 weken lang elke 48u naar t ziekenhuis gemoeten). Gelukkig is de verdubbelingsfactor elke 48 uur het belangrijkste maar besef je wel dat 9.2 echt een waarde is die door een test nog niet te meten is (kruitvat 2V5 meet geloof ik 12.5 met een heeeeeeel dun streepje) en die 9.2 past bij de dag van de innesteling. Ik zou aankomende week om de dag even testen om te kijken of je streep over 6 dagen knalt

vrijdag 27 oktober 2017 om 09:28
Gefeliciteerd!!Sprookjesbos schreef: ↑27-10-2017 08:57Ninjaaa, m'n duimen vallen er bijna af voor je, zo hard duim ik!
Zucchini, wat ontzettend balenIk blijf gewoon meelezen om te zien of jij en de andere dames binnenkort toch twee strepen hebben!
Hier de uitslag van de bloedtest: hartstikke zwangerde hCG-waarden als je niet zwanger bent zijn 3 of lager, en ik had gisteren 9.2 (vandaar ook nog dat belachelijk vage streepje. Vind het sowieso knap dat de test het toch heeft opgepikt).
Ben het even kwijt maar had je nu al voor je NOD getest ook of op NOD?
Hoe dan ook, van harte en op een goede zwangerschap

vrijdag 27 oktober 2017 om 09:44
Truus, daar word ik toch wel een beetje onrustig van. Had gisteren een licht en dun streepje op de Kruidvat 2v5 en vandaag ook een licht streepje op de Action early. Ik heb geen idee hoe ver ik ben na de innesteling, ik testte 12 dpo positief. Heb geen idee hoe lang mijn cyclus is en ovuleerde pas heel laat in de cyclus (cd 25).
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:49
Een late ovulatie zegt niets, dus dat is niets om je zorgen over te maken en action early is minder gevoelig van dan kruitvat 2V5 schijnt.. ik testte met alleen kruitvat 2V5 en die dag je om de dag netjes duidelijker worden. Met een hcg van 250 testte ik pas redelijk donker (bijna net zo donker als de contolestreep. Ik zou me als ik jou was niet direct heel veel zorgen maken hoor, het is gewoon nog erg vroeg, en 12DPO is gewoon eigenlijk ook niet 'verstandig' om te testen (wel verleidelijk haha)
Zoals ik al zei, probeer om de dag (of elke dag als jou dat gerust stelt, dat deed ik zelf) te testen zodat je de streep ziet oplopen, als ie eenmaal knalt dan is dat toch fijn voor je gemoedstoestand
Zoals ik al zei, probeer om de dag (of elke dag als jou dat gerust stelt, dat deed ik zelf) te testen zodat je de streep ziet oplopen, als ie eenmaal knalt dan is dat toch fijn voor je gemoedstoestand

vrijdag 27 oktober 2017 om 13:13
Hallo meiden,
Ik hoop dat ik hier een beetje aan kan sluiten!
Ik ben 29 en heb een zoontje van 3, we zijn nu in de 2e 'ronde' voor een 2e wonder.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik al bijna 3 jaar pil-loos Ben, mijn libido ging naar 0 en mijn agressie naar 1000%.
Ik heb geen geromantiseerd beeld van zwanger raken in een zucht door eerdere bbz van een meerling (die mij bijna fataal werd overigens), daarbij was ons zoontje er ook 'pas' in ronde 11.
Ik had mezelf nog zo voorgenomen om me er niet mee bezig te houden maar zie mijn bericht hier
Ik heb een korte cyclus (23-25 dagen), zit nu op dag 21..
Het gekke is dat ik normaal gesproken na mijn eisprong direct pijnlijke borsten krijg.
Nu helemaal geen last van.... Wat ik me ook kan herinneren bij de zwangerschap van mn zoon trouwens (geen pijnlijke borsten).
Sorry voor mijn enorm lange verhaal maar hoop hier wat steun te krijgen en te geven in de wachtdagen
Ik hoop dat ik hier een beetje aan kan sluiten!
Ik ben 29 en heb een zoontje van 3, we zijn nu in de 2e 'ronde' voor een 2e wonder.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik al bijna 3 jaar pil-loos Ben, mijn libido ging naar 0 en mijn agressie naar 1000%.
Ik heb geen geromantiseerd beeld van zwanger raken in een zucht door eerdere bbz van een meerling (die mij bijna fataal werd overigens), daarbij was ons zoontje er ook 'pas' in ronde 11.
Ik had mezelf nog zo voorgenomen om me er niet mee bezig te houden maar zie mijn bericht hier

Ik heb een korte cyclus (23-25 dagen), zit nu op dag 21..
Het gekke is dat ik normaal gesproken na mijn eisprong direct pijnlijke borsten krijg.
Nu helemaal geen last van.... Wat ik me ook kan herinneren bij de zwangerschap van mn zoon trouwens (geen pijnlijke borsten).
Sorry voor mijn enorm lange verhaal maar hoop hier wat steun te krijgen en te geven in de wachtdagen

Oké schat