Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor jullie allemaal! :hug: Hopelijk volgende maand allemaal goed nieuws :heart:
Ik kom toch even terug op het bankje, nog steeds niks.
Spannend @leeuw32! Wanneer was je NOD?
@DEM86, idd zelfde dag NOD! Heb mezelf even op het lijstje gezet ;) hoe voel jij je? Merk je al iets?
Lyn, ik dacht 28/29 juli maar dit is pas mijn 2e cyclus. Ik had een positive ovulatietest op de 13e van clearblue. 14e ook lichte krapjes gehad. Dus had verwacht dit weekend ongesteld te worden.
Hoi allemaal, vorige week naar de huisarts geweest voor die lage buikpijn en de dag erna urine ingeleverd. De ha wist niet precies wat het was, kon m’n baarmoeder zijn, dat ik napijn had van de eisprong, kon ook een buikgriepje zijn en kan m’n stoelgang zijn. Het is moeilijk omdat alles wat daar zit verband met elkaar kan hebben.. darmen en baarmoeder. Uit de urine kwam niets uit dus dat was goed.

Verder heb ik een hele slechte huid. Meestal heb ik dat iets later voor ik ongesteld moet worden. Meer voel ik niet. Ik ga nergens vanuit maar natuurlijk hoop ik het zo! Voel jij iets Lynn?
Is er al nieuws van pluusje en/of juffie?

Heb mezelf even op de lijst gezet. Volgens de app heb ik vandaag eisprong maar ik voelde eergisteren en gisteren al lichte kramp.
Vorige cyclus was onverwacht lang, dus deze keer blijven we wat langer door-seksen :)
@leeuw, spannend! Nog opnieuw getest?

@dem, fijn dat de uitslagen verder goed waren. Hoop voor jou dat er iets moois aan de gang is! Hoe voel je je verder?

@shanon, lekker plakken 💦💦
Nee ik heb nog niet getest dat ik woensdag, dan wordt mijn man 40, lijkt me leuk verjaardagscadeau. Temperatuur is nu ook hoger dan ik ooit gemeten heb.
leeuw32 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 13:37
0.33% gewijzigd
Leeuw spannend, dat zou echt het mooiste verjaardagscadeau zijn ooit ❤
Atricfox bedankt! Ik meen te begrijpen dat jij al lang bezig bent?

Dem, hoe is je stoelgang?
Arcticfox1 schreef:
27-07-2018 11:38

vlinder wat ontzettend balen zeg.
Jullie zij oom al een flinke tijd bezig. Zaten jullie al in de medische molen?

We hebben in maart/april cyclusanalyse gehad (resultaat: genoeg eitjes, goede eisprong, goede hormoonwaarden) en in mei een baarmoederfoto/HSG (resultaat: eileiders en baarmoeder zien er goed uit zonder opstoppingen/verklevingen). De gynaecoloog heeft bij de HSG aangegeven dat 50% van de stellen na een HSG binnen 3-6 maanden zwanger is. Wij hebben nu 2 rondes gehad sinds de HSG en gaan nu de derde in. Dus ben benieuwd aan welke helft van de statistische berekening wij zitten. Als het in september nog niet gelukt is, moeten we terugkomen en dan beginnen we met IUI. Ik hoop dus heel erg van niet...maar ook ik heb het gevoel dat dit een heeeeeele lange rit gaat worden. Het frustrerende is alleen dat niemand een idee heeft waar het aan licht. Wij zijn allebei kerngezond verklaard en toch lukt het niet. Dat is soms wel teleurstellend (dat het niet lukt). Klinkt misschien heel dom, maar soms denk ik: zagen ze maar wat op die echo's of röntgen, dan wist je tenminste waar het aan lag. Tegelijkertijd zijn we ook weer super blij dat we gezond zijn.

Heel erg bedankt aan iedereen die me een virtuele knuffel heeft gegeven :)
TB84 en arcticfox1 super balen man! Echt jammer. Hoop dat het de volgende ronde wel lukt.
pindaeter schreef:
27-07-2018 11:55

Vlindertjes wat balen! hopelijk is ronde 28 de juiste en de perfecte ronde voor jullie
Ik ben niet zo bijgelovig, maar ik kreeg toch een glimlach op mijn gezicht bij dit bericht. Hoogstwaarschijnlijk wilde je ons succes wensen voor de ronde waar we nu inzitten en dat is ronde 27 :p:, maar je zult zien dat het opeens bij ronde 28 lukt. Dat zou toch wat zijn he :lol:
anoniem_369957 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 15:05
0.22% gewijzigd
Lacer en blackrose1986 van harte gefeliciteerd :cheer:

Leeuw32 ik hoop heel erg voor je dat je toch zwanger bent. Zou wat zijn, dat je denkt niet zwanger te zijn en dan ben je het toch :flirting:
vlinder en leeuw

Wij zijn inderdaad een tijdje bezig, maar nog niet langer dan een jaar. Ik heb van mijzelf hele lange onregelmatige cycli. Maar geen pcos
Ze hebben mijn cyclus een keer gevolgd net echo's (dat was met de eerste ronde clomid) en daaraan vooraf heb ik meerdere onderzoeken gehad die er op zich goed uitzien. Vriend is helemaal goed gekeurd
Ik zit nu in clomid ronde drie (vanaf donderdag weer slikken) en moet hier zelf nog drie rondes hierna mee doorgaan. Ik moet terug naar de fertiliteit aks het dan nog niet is gelukt of als mijn cyclus met clomid toch weer langer word dan 35 dagen

Ik herken het gevoel dat je wil dat er duidelijkheid komt en dan een oplossing.
Ik vind het idee dat het aan mij ligt dat wij misschien geen kinderen kunnen krijgen doms heel zwaar.
Ik hoop dat het met alleen clomid gaat lukken, want ik zie erg op tegen vervolg stappen (wat die zijn is nog niet besproken)
Wat een heftige verhalen vlinder en arctic! Lijkt me heel moeilijk om niet helemaal duidelijk te hebben hoe of wat.. vervolgstappen lijken mij ook eng arctic, ik snap je daarin wel.

Bij ons ogenschijnlijk niets mis, behalve dus energie van man; die speelt een grotere rol dan we wensen.. daardoor al gesprekken gehad met arts over kunstmatige inseminatie. Voor nu overigens nog uitgesteld maar toch, het voelt zo naar! Vandaag ook een enorm baalmoment, omdat ‘de week’ is aangebroken en dat kost zoveel energie, zeker met dit weer. Ik hoop dat het maar raak mag zijn dit keer, voor jullie allemaal ook overigens! Dan kunnen de verplichte avonden er uit en wordt het al snel een stuk meer ontspannen 🙃
Verplichte seks is hier niet echt aan de orde gelukkig.
Wij hadden altijd al regelmatig seks (3-4 keer pw) en daar gaan we gewoon mee door. Alleen in mijn menstruatie week is het wat minder soms

Ik heb best veel bijwerkingen van de clomid, dat maakt de vervolgenstappen ook eng (dat is waarschijnlijk pas eind november of december)
Hallo allemaal,

Ik zou ook graag met jullie meeschrijven na een hele tijd meegelezen te hebben. Het meelezen waardoor ik me minder alleen voelde was al heel fijn.

Over mij: In juni 2017 zijn we gestart, 12 cyclussen verder en nog zonder enig resultaat. We zijn naar de huisarts geweest. Er is zaadonderzoek gedaan bij mijn vriend en dat was gelukkig goed. Volgende week een afspraak op de fertiliteitspoli. Best spannend maar ook fijn dat er uitgezocht wordt of er iets belemmerend is. Heb een onregelmatige cyclus van 30 - 36 dagen. Nu dus ronde 13. M’n app gaat uit van een cyclus van 32 dagen (obv gemiddelde) en dat komende dinsdag m’n eisprong is. Ik test met de ovutesten van cb sinds een half jaar.

Een vraag: weet iemand hoe je de luteale fase berekend? Tel je dan de dag van je eisprong mee of pas de dag erna?

Zo vervelend dat het voor zovelen lang duurt... hopelijk is het ons allemaal snel gegund!

Liefs! :rose:
Welkom mone
Voor jullie ook balen dat het niet mee lijkt te zitten.
Ik vond de eerste afspraak bij de fertiliteit ook heel spannend, maar ben wel blij dat ik nu geholpen word.
Het is nog steeds niet altijd makkelijk, maar je ei kwijt kunnen via dor forum helpt

Hoewel we hier natuurlijk hopen dat de dames niet te lang mee hoeven te schrijven
Vervelend dat je zo’n last hebt van bijwerkingen Arcticfox. Hopelijk zijn vervolgstappen niet nodig voor je!
Luteale fase is dag na de eisprong. Money88 jou ook een heftig verhaal zeg!

Atricfox hopelijk zijn vervolgstappen niet nodig.
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd voor de zwangeren! Lang geleden dat ik iets geschreven heb maar ik was op vakantie. Had twee dagen voor nod al een vroege test gedaan maar helaas. Werd weer netjes na 25 dagen ongesteld. Ga nu ronde 10 (denk ik) in zonder ooit zwanger te zijn geweest. Als volgende ronde niet lukt, gaan we het zaad laten controleren.
Merk dat ik het lastig vind om het forum bij te houden dus haal mij maar uit de tabel dan maak ik plek voor een ander. Ik blijf wel meelezen en misschien soms meeschrijven hoor.
Liefs!
Hoi allemaal,

Ik kom even zwaaien tussen het verbouwen en verhuizen door! Ik zie nog een paar nieuwe namen :-), welkom!

Leeuw, nog steeds op het wachtbankje? Spannend!

Dem, wij lopen ongeveer gelijk. Mijn nod is rond de 6e.

Door het verhuizen ben ik er minder mee bezig dan vorige maanden. Wel schijn ik me volgens vriend onredelijk en zwanger te gedragen. Ik denk eerder aan verhuisstress.. ;)
Heb wel grotere borsten, veel blauwe aderen en bij vlagen misselijk maar dat had ik vorige maand ook en toen was er niks aan de hand.
leeuw mijn stoelgang is nog steeds wisselend. Dan weer niet naar de wc kunnen, dan weer te makkelijk.
Verder geen klachten.

Ik hoop eigenlijk nog klachten te krijgen.. morgen zou pas de innesteling kunnen zijn. 9 dagen na eisprong toch? Die was op dag 16 en zit nu op dag 24.

zsa-zsaa Spannend! Wanneer was jouw eisprong?

Jammer voor degene die weer ongesteld zijn geworden! :hug:
Arctic, je hebt pb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven