Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
maandag 6 augustus 2018 om 18:50
@larv, cactus & dem: ik baal voor jullie!
@koekoekk: snap je frustratie met testen! Had het vorige maand ook, geen idee wanneer mn ei er nou was maar werd toch zoals altijd na 30 dagen weer ongesteld, dat lijkt me toch gek als er geen ei is geweest...
@skippykoe:
geen twijfel over de test, volgens mij kan het van niets anders positief worden dan HCG en in combinatie met je fitbit constatering zal het wel kloppen toch? Gefeliciteerd!
Geeft toch wel hoop dat we van alles kunnen bedenken zelf waarom we wel/ niet zwanger kunnen zijn en dan kan er toch opeens een verrassing zijn!! Yes!!
@koekoekk: snap je frustratie met testen! Had het vorige maand ook, geen idee wanneer mn ei er nou was maar werd toch zoals altijd na 30 dagen weer ongesteld, dat lijkt me toch gek als er geen ei is geweest...
@skippykoe:

Geeft toch wel hoop dat we van alles kunnen bedenken zelf waarom we wel/ niet zwanger kunnen zijn en dan kan er toch opeens een verrassing zijn!! Yes!!
maandag 6 augustus 2018 om 19:20
Skippyboe gefeliciteerd !! Heel verwarrend, maar toch echt wel een dikke streep!
Dames die vh bankje zijn gevallen balen! Op naar nieuwe ronde
Leeuw hoe is met jou?
Op dag 49 en 3 witte zwangerschapstesten verder, rood met afvegen, buikkkrampen, hoofdpijn en moe, lijkt nu menstruatie op gang te komen!
Dames die vh bankje zijn gevallen balen! Op naar nieuwe ronde
Leeuw hoe is met jou?
Op dag 49 en 3 witte zwangerschapstesten verder, rood met afvegen, buikkkrampen, hoofdpijn en moe, lijkt nu menstruatie op gang te komen!

maandag 6 augustus 2018 om 19:58

maandag 6 augustus 2018 om 20:06
okkie fijn dat er wat duidelijkheid is na al die tijd. Hoewel je misschien niet op een menstruatie zat te wachten
Hier heerlijk dan het genieten van een weekje niks.
Ik laat het deze ronde daarom ook los. Geen ovulatie testen mee en heerlijk aan het genieten van vrienden, lekker eten, een drankje, de natuur. Heerlijk
Volgende ronde wat meer focus
Hier heerlijk dan het genieten van een weekje niks.
Ik laat het deze ronde daarom ook los. Geen ovulatie testen mee en heerlijk aan het genieten van vrienden, lekker eten, een drankje, de natuur. Heerlijk
Volgende ronde wat meer focus
maandag 6 augustus 2018 om 20:13
@lynn, wat lief dat je ze geüpload hebt. Je kan het heel duidelijk zien inderdaad. Ga ik volgende keer ook proberen. Scheelt wel en fijn ook om het al verder vooruit te zien komen.
@ Moos & lynn, fijn dat jullie ‘m weer gevonden hebben!
@ Skippyjoe, voorzichtig gefeliciteerd! Spannend hoor!
@Koekkoek, heb je al eens getemperatuurd en weet je het verschil tussen eerste en tweede deel? Zo kan je misschien checken of je eisprong is geweest?
@ meiden die van het wachtbankje zijn gevallen, wat naar!! Verwen jullie zelf maar goed!
@ leeuw, blijft toch gek zo.. hopelijk snel wat meer duidelijkheid.
Hier nog geen positieve ovulatie test.. m’n cyclus leek zo’n 31/32 dagen te worden maar vorige keer 35 en gaat nu weer boven de 32 worden iig.. Grrr.. Donderdag afspraak gyn, misschien ga ik eitje dan wel zien.
@ Moos & lynn, fijn dat jullie ‘m weer gevonden hebben!
@ Skippyjoe, voorzichtig gefeliciteerd! Spannend hoor!
@Koekkoek, heb je al eens getemperatuurd en weet je het verschil tussen eerste en tweede deel? Zo kan je misschien checken of je eisprong is geweest?
@ meiden die van het wachtbankje zijn gevallen, wat naar!! Verwen jullie zelf maar goed!
@ leeuw, blijft toch gek zo.. hopelijk snel wat meer duidelijkheid.
Hier nog geen positieve ovulatie test.. m’n cyclus leek zo’n 31/32 dagen te worden maar vorige keer 35 en gaat nu weer boven de 32 worden iig.. Grrr.. Donderdag afspraak gyn, misschien ga ik eitje dan wel zien.

maandag 6 augustus 2018 om 22:21
maandag 6 augustus 2018 om 23:48
@larv, cactus & dem: ik kom bij jullie zitten.. vandaag m’n NOD, nog geen doorbraak in bloed maar flinke vlagen van menstruatie krampen, dus vannacht of morgen zal het wel gaan komen, op nr ronde numero 9. Bah!! Echt ellendig, ik voel dat ik echt klaar ben met: in de gaten houden van m’n cyclus, testen, wachten, wel niet wel niet... testen, weer mis, weer proberen grrrrrrrrrr
@koekoekk: gewoon door blijven testen en niet teveel drinken! Je gaat hem echt vinden!!
@skippykoe: Gefeliciteerd! Kan toch bijna niet anders! Super leukkkk!!!!
@koekoekk: gewoon door blijven testen en niet teveel drinken! Je gaat hem echt vinden!!
@skippykoe: Gefeliciteerd! Kan toch bijna niet anders! Super leukkkk!!!!
dinsdag 7 augustus 2018 om 00:47
Skippykoe: raar maar het kan echt!! Ik heb met deze zwangerschap 5 dagen gevloeid. Waarvan de laatste dag zelfs flink doorgelekt. Dat was op dinsdag. Donderdag op vrijdagnacht roze verlies. Vrijdag overdag getest en knalstreep. Nu 15 weken verder en maar 2 dagen terug gezet qua berekening. Ik vermoed hier ook 2 eitjes waarvan beide bevrucht en een afgestoten. Andere ingenesteld.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

dinsdag 7 augustus 2018 om 07:20
Lynn, dan had ik het niet goed gelezen in m’n vorige post.. sorry.. wat onwijs jammer weer..
Het zorgt voor zoveel onzekerheid! 
Koekkoek, ik heb donderdag m’n eerste consult op de fertiliteitspoli.
Vanochtend een smiley

Koekkoek, ik heb donderdag m’n eerste consult op de fertiliteitspoli.
Vanochtend een smiley

anoniem_373655 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 07:22
Reden: Te vroeg verstuurd
Reden: Te vroeg verstuurd
9.69% gewijzigd
dinsdag 7 augustus 2018 om 08:52

dinsdag 7 augustus 2018 om 09:06
Haha heerlijk Moos! Seks met dit weer is echt nul mijn ding
maar toch aan de bak vanavond! Test nog steeds zeeeer licht.. dus ik denk dat zaterdag toch mijn piek was. Maar we testen nog even door en seksen ook nog even om de dag voor de zekerheid.. als er vrijdag nog niks te zien is dan is ie wel geweest lijkt me.. moet ook zeggen dat de krampen weg zijn dus denk een gesprongen ei.. ga in ieder geval uit van een negatieve test volgende week, balen maargoed!
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:56
@koekkoek, heb je nog een keer je overzichtje met testen van nu erbij?
Kan mij herinneren dat er eentje ietsje donkerder was, en dan in combi met je krampen zal dat hem toch zijn geweest.
Toen al wel aan de slag gegaan toch?
Wens iedereen die vanavond aan de slag mag heel veel plak plezier
Dat ze zweten naar binnen gaan
Kan mij herinneren dat er eentje ietsje donkerder was, en dan in combi met je krampen zal dat hem toch zijn geweest.
Toen al wel aan de slag gegaan toch?
Wens iedereen die vanavond aan de slag mag heel veel plak plezier
Dat ze zweten naar binnen gaan

dinsdag 7 augustus 2018 om 13:49
Waar ik zit is het vandaag 20 graden met regen.
Cyclus dag 10 dus de vruchtbare dagen zijn in aantocht. Ff kijken hoe we dat gaan doen. Heel leuk met twaalf mensen op kampeer vakantie, maar weinig privacy
mone88
Spannend de eerste intake bij de fertiliteit. Ik heb een hele aardige arts en daardoor viel het mee.
Cyclus dag 10 dus de vruchtbare dagen zijn in aantocht. Ff kijken hoe we dat gaan doen. Heel leuk met twaalf mensen op kampeer vakantie, maar weinig privacy
mone88
Spannend de eerste intake bij de fertiliteit. Ik heb een hele aardige arts en daardoor viel het mee.
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:30
Nog niet getest, ik durf niet....morgen toch maar doen. Huisarts wil het nog aan kijken en eventueel volgende week bloedtest doen. Wordt er beetje moedeloos van.
Nog steeds redelijk misselijk/hogere tempratuur. Hartslag lijkt ook hoger normaal.
Dit is mijn temperatuur kaartje van deze cyclus en cyclus daarvoor:
https://afbeeldinguploaden.nl/image/mzhzY4hj
Kan iemand daar chocolade van maken? Had de 14e een positieve ovulatietest...
Nog steeds redelijk misselijk/hogere tempratuur. Hartslag lijkt ook hoger normaal.
Dit is mijn temperatuur kaartje van deze cyclus en cyclus daarvoor:
https://afbeeldinguploaden.nl/image/mzhzY4hj
Kan iemand daar chocolade van maken? Had de 14e een positieve ovulatietest...
leeuw32 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:38
52.33% gewijzigd
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:23
@ leeuw, heel duidelijk een hogere temp afgelopen dagen zeg! Ben ook heel benieuwd!
@ arctic, lastig zo met de groep op de camping. Slapen jullie wel in verschillende tenten/verblijven?
@ koekoekk en Moos verschrikkelijk met dit weer he!! Maar het is voor het mooiste doel. Enjoy
We hebben goed gebruik gemaakt van afgelopen dagen ja en gaan het vanavond weer gezellig maken! We hebben laatst toch een mobiele airco gekocht en hoewel ik het een beetje onzin vond ben daar nu al onwijs blij mee!
Mijn NOD is trouwens 20 augustus. Mocht iemand toevallig de tabel bijwerken.. anders doe ik het zelf later achter de comp.
@ arctic, lastig zo met de groep op de camping. Slapen jullie wel in verschillende tenten/verblijven?
@ koekoekk en Moos verschrikkelijk met dit weer he!! Maar het is voor het mooiste doel. Enjoy
We hebben goed gebruik gemaakt van afgelopen dagen ja en gaan het vanavond weer gezellig maken! We hebben laatst toch een mobiele airco gekocht en hoewel ik het een beetje onzin vond ben daar nu al onwijs blij mee!
Mijn NOD is trouwens 20 augustus. Mocht iemand toevallig de tabel bijwerken.. anders doe ik het zelf later achter de comp.
anoniem_373655 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 20:29
Reden: NOD toegevoegd
Reden: NOD toegevoegd
10.84% gewijzigd

dinsdag 7 augustus 2018 om 20:35
Hier inderdaad al een week goed bezig, vanavond voor de zekerheid weer!
Vanmiddag weer een test, met extra weinig gedronken vandaag; die was wel iets donkerder maar nog steeds niet donker als controlestreep.. dus ik denk dat zaterdagmiddag (die donkere) toch piek was, maar dan met teveel gedronken.. ook lastig hoor met die hitte om dat niet te doen! Nahja, ik test nog wel door deze week maar denk dus dat ie al is geweest; en als dat zo is hebben we de kansen goed benut
Leeuw ben benieuwd!!
Vanmiddag weer een test, met extra weinig gedronken vandaag; die was wel iets donkerder maar nog steeds niet donker als controlestreep.. dus ik denk dat zaterdagmiddag (die donkere) toch piek was, maar dan met teveel gedronken.. ook lastig hoor met die hitte om dat niet te doen! Nahja, ik test nog wel door deze week maar denk dus dat ie al is geweest; en als dat zo is hebben we de kansen goed benut
Leeuw ben benieuwd!!

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:39
Spannend Leeuw!
Seks met deze dagen, vréselijk!
Ik was vandaag bij de ha en ze feliciteerde me met mn zwangerschap. Ze weet niet waardoor ik zo bloedde (menstrueerde) dus ze stuurt me door voor een echo. Morgenochtend om half 9 al, supersnel. Ik merk dat ik het echt nog niet geloof, mn menstruatie was ook met weefsel enzo. Tegen man gezegd dat ik niet op het scherm ga kijken, in januari ons dode garnaaltje zien was zo'n klap in mn gezicht. Ik wil het nu even niet zien. Is dat heel gek van me?
Als ik nu echt zwanger ben zit ik al op 6 weken! ontkenningsfase
Seks met deze dagen, vréselijk!
Ik was vandaag bij de ha en ze feliciteerde me met mn zwangerschap. Ze weet niet waardoor ik zo bloedde (menstrueerde) dus ze stuurt me door voor een echo. Morgenochtend om half 9 al, supersnel. Ik merk dat ik het echt nog niet geloof, mn menstruatie was ook met weefsel enzo. Tegen man gezegd dat ik niet op het scherm ga kijken, in januari ons dode garnaaltje zien was zo'n klap in mn gezicht. Ik wil het nu even niet zien. Is dat heel gek van me?
Als ik nu echt zwanger ben zit ik al op 6 weken! ontkenningsfase