Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd

woensdag 29 augustus 2018 om 19:40
Een streep is een streep volgens mij Leeuw; vanuit hier gefeliciteerd! Lowlands-baby 
Moos wat bizar en fijn tegelijkertijd dat het vanalles doet!
Gek dat je blij kan zijn met ongesteld inderdaad, ik vind de dagen voor eisprong en voor nod altijd drama, omdat je dan geen zak kan. Rest van cyclus is oke ofzo.. vaag proces!
Sunne welkom! Hoe meer zielen hoe meer herkenning; alhoewel ik hoop dat we allemaal binnenkort weg zijn hier
Bah van dit weer (regent hier keihard) krijg ik vreetzin. Stom.
Moos wat bizar en fijn tegelijkertijd dat het vanalles doet!
Gek dat je blij kan zijn met ongesteld inderdaad, ik vind de dagen voor eisprong en voor nod altijd drama, omdat je dan geen zak kan. Rest van cyclus is oke ofzo.. vaag proces!
Sunne welkom! Hoe meer zielen hoe meer herkenning; alhoewel ik hoop dat we allemaal binnenkort weg zijn hier
Bah van dit weer (regent hier keihard) krijg ik vreetzin. Stom.
woensdag 29 augustus 2018 om 20:00
Lynn, dat is wel een vergelijkbare situatie zeg! Heb jij inmiddels wel regelmatige cycli enzo? Mijn NOD is dinsdag (4 sep), maar denk ook al snel 'het zal wel weer niet'. Voel ook niks anders dan voorgaande maanden voor NOD.
Hopelijk heb je wat aan de natuurarts! Je kunt altijd even gaan aanhoren.
Idd Koekoek, hopelijk hoeven we hier niet te lang mee te schrijven allemaal
Hopelijk heb je wat aan de natuurarts! Je kunt altijd even gaan aanhoren.
Idd Koekoek, hopelijk hoeven we hier niet te lang mee te schrijven allemaal

woensdag 29 augustus 2018 om 20:11
Leeuw gefeliciteerd hoor! Nog super pril natuurlijk dus ik begrijp je man best, maar feit blijft: een streep is een streep!
Zeker een vaag proces Koekoekk. Ik heb denk ik de grootste hekel aan de weken tussen m’n ovulatie en nod. De eerste dagen gaan nog, maar vanaf dag 5 na ovulatie begin ik van alles te voelen. Vorige maand ook weer. Grote gevoelige borsten, af en toe een vlaag van misselijkheid, extreme honger, ik dacht echt dat het weer raak was. Maar nee hoor! Sterker nog: ik deed een test, die bleek negatief en nog geen vijf minuten later werd ik ongesteld. Bijna alsof m’n lichaam aangaf: nu kunnen we je niet meer voor de gek houden.
Pfff. Als ik de komende weken iets voel, doe ik gewoon alsof ik gek ben. Heb ik me voorgenomen...

Zeker een vaag proces Koekoekk. Ik heb denk ik de grootste hekel aan de weken tussen m’n ovulatie en nod. De eerste dagen gaan nog, maar vanaf dag 5 na ovulatie begin ik van alles te voelen. Vorige maand ook weer. Grote gevoelige borsten, af en toe een vlaag van misselijkheid, extreme honger, ik dacht echt dat het weer raak was. Maar nee hoor! Sterker nog: ik deed een test, die bleek negatief en nog geen vijf minuten later werd ik ongesteld. Bijna alsof m’n lichaam aangaf: nu kunnen we je niet meer voor de gek houden.
Pfff. Als ik de komende weken iets voel, doe ik gewoon alsof ik gek ben. Heb ik me voorgenomen...

woensdag 29 augustus 2018 om 20:44
@sunne: ja gelukkig wel, al had ik nog wel een paar lange ertussen van 35 en 40, nu zit ik op 29 dagen ongeveer. Ik zit ook op 4 sept ! #eng lol
Even een vraagje aan alle andere dames die zwanger zijn geworden: welke supplementen namen/nemen jullie? Ik heb mijn zwanger pillen al een tijdje over boord gegooid en neem foliumzuur, omega 3 en selenium met zink apart in. Ben even benieuwd naar jullie ervaringen ?
Even een vraagje aan alle andere dames die zwanger zijn geworden: welke supplementen namen/nemen jullie? Ik heb mijn zwanger pillen al een tijdje over boord gegooid en neem foliumzuur, omega 3 en selenium met zink apart in. Ben even benieuwd naar jullie ervaringen ?
woensdag 29 augustus 2018 om 21:09
Bedankt voor alle felicitaties allemaal!
Word er nog blijer van!
Vanavond een digitale test van CB gedaan en die gaf aan 2-3 weken zwanger. Die telt vanaf de bevruchting dus dat betekent dat ik nu tussen de 4 en 5 weken zwanger ben. Dat moet dus wel een heel vroege eisprong zijn geweest... (of een tweeling haha!)
In ieder geval verdwijn ik hier naar de achtergrond en in de meeleesstand en hoop ik dat alles goed (blijft) gaan.
leeuw gefeliciteerd! Prima streep hoor!
winter Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat!!
Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft, en ik hoop snel nog meer mooie positieve testen hier langs te zien komen!

Vanavond een digitale test van CB gedaan en die gaf aan 2-3 weken zwanger. Die telt vanaf de bevruchting dus dat betekent dat ik nu tussen de 4 en 5 weken zwanger ben. Dat moet dus wel een heel vroege eisprong zijn geweest... (of een tweeling haha!)
In ieder geval verdwijn ik hier naar de achtergrond en in de meeleesstand en hoop ik dat alles goed (blijft) gaan.
leeuw gefeliciteerd! Prima streep hoor!
winter Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat!!
Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft, en ik hoop snel nog meer mooie positieve testen hier langs te zien komen!

woensdag 29 augustus 2018 om 21:41
woensdag 29 augustus 2018 om 21:55

woensdag 29 augustus 2018 om 22:26
Starsuus dat heb ik de laatste paar keer ook gehad; testen en een uur later keihard ongesteld zijn. Man wat een frustratie en opluchting tegelijk. Laatste keer vier dagen later dan anders ongesteld; dát vond ik pas naar, daar kan ik niks mee. Voor nu ga ik maar gewoon uit van 28 dagen, we zien wel weer. Ik heb wel allemaal vage klachten in rug en baarmoeder en rechter eierstok sinds afgelopen menstruatie; misschien moest er nog iets oke worden na MA, geen idee. Raar lijf!
Bij mijn eerste slikte ik trouwens alleen foliumzuur.. en nu zwangerpillen van Hema; had nog wat over van zwangerschap laatst. Bijna op; dan terug naa foliumzuur en vit. D. Volgens mij is dat voorlopig genoeg..
Bij mijn eerste slikte ik trouwens alleen foliumzuur.. en nu zwangerpillen van Hema; had nog wat over van zwangerschap laatst. Bijna op; dan terug naa foliumzuur en vit. D. Volgens mij is dat voorlopig genoeg..

donderdag 30 augustus 2018 om 00:12
Welkom nieuwe meiden!
En leeuw gefeliciteerd! Haha is jou vriend naar de winkel gegaan om testen te halen? Gaan jullie morgen samen testen?
Ik gebruik ook Davitamon maar dan de foliumzuur met vit D en het zijn smelttabletten. Ideaal want pillen slikken ben ik geen held in.
Hier komt mijn update: ik had afgelopen weekend een donkere streep op mijn ovulatie test. Vandaag op 10dpo met een LF periode van 12 dagen heb ik vanmiddag getest. Dit omdat mijn borsten gigantisch pijn doen en ik prikkelbaar en emotioneel ben. De zwangerschapstest was helemaal wit na 5 min en kwartier. Hierna niet meer gekeken en helemaal ingesteld dat ik vrijdag ongesteld ga worden. Echt een rot dag verder gehad en weer flink gehuild. Inmiddels Google uitgeplust met zoekacties als psm Psoc tarwekiemcapsules, wanneer voor de eerste keer naar huisarts etc. Herkennen zich hier meer mensen in? Maarrr nu komt het toen ik straks ging kijken met mijn telefoonlampje al schijnend door de achterkant zag ik een heel licht streepje. Ook mijn vriend ziet het streepje. Nu is de kans zeer groot dat het een indroogstreepje is waar ik mij nu op in stel om teleurstelling te gaan voorkomen. Wel raar om voor t eerst na 8 maanden überhaupt een streepje te zien staan. Ik ga weer paar dagen afwachten..
En leeuw gefeliciteerd! Haha is jou vriend naar de winkel gegaan om testen te halen? Gaan jullie morgen samen testen?
Ik gebruik ook Davitamon maar dan de foliumzuur met vit D en het zijn smelttabletten. Ideaal want pillen slikken ben ik geen held in.
Hier komt mijn update: ik had afgelopen weekend een donkere streep op mijn ovulatie test. Vandaag op 10dpo met een LF periode van 12 dagen heb ik vanmiddag getest. Dit omdat mijn borsten gigantisch pijn doen en ik prikkelbaar en emotioneel ben. De zwangerschapstest was helemaal wit na 5 min en kwartier. Hierna niet meer gekeken en helemaal ingesteld dat ik vrijdag ongesteld ga worden. Echt een rot dag verder gehad en weer flink gehuild. Inmiddels Google uitgeplust met zoekacties als psm Psoc tarwekiemcapsules, wanneer voor de eerste keer naar huisarts etc. Herkennen zich hier meer mensen in? Maarrr nu komt het toen ik straks ging kijken met mijn telefoonlampje al schijnend door de achterkant zag ik een heel licht streepje. Ook mijn vriend ziet het streepje. Nu is de kans zeer groot dat het een indroogstreepje is waar ik mij nu op in stel om teleurstelling te gaan voorkomen. Wel raar om voor t eerst na 8 maanden überhaupt een streepje te zien staan. Ik ga weer paar dagen afwachten..
anoniem_65319b2a9d2f5 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 00:54
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
1.11% gewijzigd

donderdag 30 augustus 2018 om 07:59
Ik ben in shock https://afbeelding.im/pBN0J1E6 op 12 dpo. Kan het gewoon niet geloven
donderdag 30 augustus 2018 om 08:04
Wanneer je supplementen van kruitvat, Hema etc koopt zitten er vaak andere toevoegingen door waardoor supplement niet helemaal zuiver is.Lynn_83 schreef: ↑29-08-2018 20:44@sunne: ja gelukkig wel, al had ik nog wel een paar lange ertussen van 35 en 40, nu zit ik op 29 dagen ongeveer. Ik zit ook op 4 sept ! #eng lol
De tuinen heeft dit bijvoorbeeld wel, vaak ook aanbieding van tweede gratis.
Maar natuurlijk doen wat goed voelt!

Ik gebruik b6, omega 3/6/9, b12 (soms), zink, foliumzuur, voor slapen magnesium en soms aanvulling multivitamine. Ik eet geen vlees en vis dus daarom neem ik nu wel omega, schijnt vooral in vroeg stadium zwangerschap goede aanvulling te zijn.

donderdag 30 augustus 2018 om 08:10
Gefeliciteerd!!WildePerzik schreef: ↑30-08-2018 07:59Ik ben in shock https://afbeelding.im/pBN0J1E6 op 12 dpo. Kan het gewoon niet geloven
donderdag 30 augustus 2018 om 08:12
Cactus, welke test gebruikte je? Een streep is een streep! Kruitvat had ik pas later een streep en was toen geen indroog.
Wildeperzik, wat een mooie streep!
Gefeliciteerd!
Arctic, shit zeg. Voel je je erg rot?
Vervelend dat wachten op een menstruatie, vooral als het zo lang duurt.
Koekkoek, soms denk ik dus ook dat ons lijf dan soort nog moet herstellen van ma. Al las ik dat het juist goed is om binnen half jaar weer zwanger te worden gebeurd in meeste gevallen ook.
Mag dat bij ons ook?
Yes leeuw, vriend nu eindelijk overtuigd?
Hoe voel je je?
Starsuus, ga met je meedoen deze maand hoor. Even kappen met het voelen en dan maar gewoon zien wat het wordt. Bij mn ma had ik helemaal niks gevoeld! Toen ook nog niet zo mee bezig.
Wildeperzik, wat een mooie streep!
Gefeliciteerd!
Arctic, shit zeg. Voel je je erg rot?
Vervelend dat wachten op een menstruatie, vooral als het zo lang duurt.
Koekkoek, soms denk ik dus ook dat ons lijf dan soort nog moet herstellen van ma. Al las ik dat het juist goed is om binnen half jaar weer zwanger te worden gebeurd in meeste gevallen ook.
Mag dat bij ons ook?
Yes leeuw, vriend nu eindelijk overtuigd?
Hoe voel je je?
Starsuus, ga met je meedoen deze maand hoor. Even kappen met het voelen en dan maar gewoon zien wat het wordt. Bij mn ma had ik helemaal niks gevoeld! Toen ook nog niet zo mee bezig.