Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
30-08-2018 08:12
Cactus, welke test gebruikte je? Een streep is een streep! Kruitvat had ik pas later een streep en was toen geen indroog.

Wildeperzik, wat een mooie streep!
Gefeliciteerd!

Arctic, shit zeg. Voel je je erg rot?
Vervelend dat wachten op een menstruatie, vooral als het zo lang duurt.

Koekkoek, soms denk ik dus ook dat ons lijf dan soort nog moet herstellen van ma. Al las ik dat het juist goed is om binnen half jaar weer zwanger te worden gebeurd in meeste gevallen ook.
Mag dat bij ons ook?
Herkenbaar die vreetzin, heb met je mee gedaan!

Yes leeuw, vriend nu eindelijk overtuigd?
Hoe voel je je?

Starsuus, ga met je meedoen deze maand hoor. Even kappen met het voelen en dan maar gewoon zien wat het wordt. Bij mn ma had ik helemaal niks gevoeld! Toen ook nog niet zo mee bezig.
Ging even iets mis :kneel:
Mn ogen zitten nog dicht
Moos, vriend is overtuigd. Ik ben fit, nog geen klachten....

Wilde perzik dat is een mooie!! Zeker voor NOD!
@moos ik voel mij nu best rot. Vooral het idee dat de clomid ook niet meer zijn werk doet als eerst vind ik kut
Cyclus mag niet over de 35 dagen, dus dat nog even afwachten.
Waarschijnlijk hebben we er nu qua timing naast gezeten. Geen ovulatie testen gedaan ivm vakantie en een cyclus doe opeens langer is
Lynn, benieuwd naar je ervaring bij natuurarts! Laat je het ons weten?

Maya, het kan zeker nog een andere kant op met je cyclus! Ben benieuwd. Duim voor je!

Vlinder, hele fijne reis gewenst! Waar ga je heen? Geniet!
Wat rot arctic, snap dat je echt flink baalt van dit proces!!
Voel je er wat voor om door te gaan met clomid of toch kijken naar vervolg?

Leeuw, geniet ervan!!
Artic!!! Het is ook kut :-(
Dankjewel Artic en anderen, voelt rot om zo te plaatsen vlak boven jouw bericht. Ik zelf heb ook een lange cyclus met af en toe geen eisprong (49 dgn langste). Bijna een jaar bezig, afspraak fertiliteitsarts staat al. Als ik dat af kan zeggen, dan heb ik zoveel geluk, dat besef ik mij. Heel veel sterkte en succes :hug:
In principe moet ik nog drie rondes clomid
Gefeliciteerd Leeuw en Wilde Perzik! Dit is mooi nieuws op de donderdagochtend :high5:

Bizar hoe vreugde en verdriet hier zo door elkaar heen lopen. Logisch ook natuurlijk, en ook mooi. Fijn om de onzekerheid en teleurstellingen hier kwijt te kunnen. De positieve berichten geven hoop! Arctic ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Voor nu een dikke knuffel! :hug:

Ik zou gisteravond gaan slapen maar voelde in de badkamer ineens de venijnige pijn in m’n zij die ik meestal voel tijdens m’n eisprong. Nu dacht ik dat ik hem dinsdag al had gehad (toen ook al wat pijnlijke steken) en dus sloeg meteen de twijfel toe. Hadden we het nu nog wel op tijd gedaan, op zaterdag en maandag? Toch m’n vriend maar gevraagd “of we nog even konden....” :facepalm:

Hij was hartstikke moe en we zijn ook nog aangewezen op zelf-inseminatie, dus het was niet echt een romantische aangelegenheid, maar hij wilde het toch proberen. Zucht. Wat een gedoe. Ik hoop maar dat vriend er nog een beetje zin in heeft als we volgende maand weer “moeten”... En ik hoop nog meer dat het gewoon dik vet raak is dit keer :-]
Ik mag even goed balen van mijzelf
Zal jullie nog op de hoogte houden
Wow Wildeperzik, wat een dikke vette streep, en dat zo vroeg al! Gefeliciteerd! Echt geweldig zo net voor je naar de fertitiliteit zou gaan.

Leeuw, geweldig dat deze ook positief is!

Arctic, wat k*t zeg, die onzekerheid. Maar geen bloed geeft moed..? Zou je ei zo ver uit range zijn geweest dat je er naast zat? Zaadjes overleven wel een paar dagen, dus misschien toch nog kans? Wel ruk dat je cyclus nog langer wordt :(

Pfff Starsuus, wat een gedoe he. Maar allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Cactus, het was wel een vroege test, dus kan nog steeds toch! Kruidvat 2v5 geven volgens mij geen indroogstrepen, mocht je die gebruikt hebben. Morgen of overmorgen nog eens proberen?
Wooowww WildePerzik, wat een mooie streep al :flirting:
Hier ondertussen wat bruinverlies gespot, meestal zeg mijn menstruatie dan vrij snel door
WildePerzik gefeliciteerd!

Arctic wat een zwaar kloteproces heb jij, bah. Ik snap je frustratie heel goed; balen mag zeker! Hooelijk zet t door en kun je verder!

Moos; graag binnen een half jaar! Dan heb ik ergens in de zomer volgend jaar een baby 😬

Hier allang blij met een spontane goede vrijpartij!
Starsuus; wat maakt dat jullie aangewezen zijn op zelfinseminatie? Hier af en toe ook; vandaar interesse.. als je liever privé doet ook oke (al heb ik geen idee hoe 😂) of als je het privé wilt houden mag dat natuurlijk ook..
Dankjulliewel! :heart: Wij rijden vandaag in 1 ruk naar huis vanaf vakantie en deze dag duurt zoooo lang, en alleen maar aan het googlen natuurlijk :-$ Morgen 13 dpo dan is het nog één dagje. Zulke spannende dagen vind ik het!
koekoek
Vanmorgen voelde ik mij kutter dan nu.
Ik ga wel de fertiliteit mailen om ze te laten weten dat mijn cycli langer worden
Hi meiden! Wat spannend allemaal he!
@arctic: hopelijk heb je snel duidelijkheid! Heb je nog meer bruine afscheiding gehad ?
@Moos: ja ik laat het weten, wellicht heeft het voor de andere dames hier ook zin😇 zal de notulen opmaken ;)

Vandaag, 8/9 dagen dpo heb ik een heel vervelend gevoel rechts onderbuik. Het voelt erg vermoeiend, alsof er constant spanning op staat, een erg moe gevoel. Het straalt soms uit naar mijn rechterbeen ? Nou goed ik kan iig dit gevoel slecht duiden, aangezien ik in deze periode alles voel😂 maar herkent iemand het?
Lynn, hopelijk is dit een innesteling!
Spannend zeg!
Wannneer is je afspraak bij natuurarts?

Arctic, welke dag zit je nu?
Hopelijk komt het vlot op gang.

Koekkoek, toen ik vandaag nieuwe ovulatie kruitvattesten kocht dacht ik aan jou haha, ga je nog testen of laat je het lekker gaan?

Wildeperzik, vooral gaan genieten van het proces! Snap wel onzekerheden maar op dat proces heb je geen invloed.
Is dit je eerste positieve test?

Starsuus, wat fijn dat het ondanks mindere romantiek toch nog wel is gelukt! Duim voor jullie!
moos
Dit is dag 33. Minimaal bruinverlies en een drupje donker rood. Te weinig om als start te rekenen vanavond
Waarschijnlijk zet het vannacht of morgen door en dan tel ik deze cyclus als 33 dagen
Ik wil (weer) gaan beginnen met fertiliteit yoga. Heeft iemand hier ervaring mee. En weten jullie of je dan je hele cyclus door kan doen?
Wat irritant zo arctic! Ik heb geen ervaring met yoga..

Moos; ik weet het nog niet, maar heb gelukkig nog even om dit te bedenken.. als ik het doe sowieso pas na dit weekend, mijn lijf is sowieso anders nu; laatste dagen veel pukkels terwijl ik die eigenlijk alleen rond menstruatie heb en veel buik/rugpijn rechts; vaag hoor..
@Moos, zeker spannend, had net een beetje rood bloed bij afvegen, is precies 5 dagen vóór m’n menstruatie, ik ga maar snel nr bed want maak mezelf gek lol! Woensdag staat de afspraak bij de natuurarts, let you know :)

Ik lees even mee over de Yoga, ben er ook niet bekend mee :(
@starsuus: ik herken dat wel hoor, het “vragen”, is ook niet leuk maar wij vrouwen willen gewoon zeker zijn dat we er niet naast zitten. Mijn vriend heeft vaak na een aantal keer zoiets van: Jah alweer ... en soms heb je ook gewoon geen zin!! Ik vind het ook gedoe en het maakt het er zeker niet romantischer op... maar toch maar het beste van maken 🙈
Ik ben van de bank gevallen, het heeft doorgezet. Cyclus wordt dus weer langer. Vakantie, geen stress en veel sex heeft dus niet persee invloed. Volgende ronde..

@Lynn klinkt goed! Welke ovulatietesten gebruik je? Ik zie die blauwe sicks wel vaker voorbij komen. Ik heb roze sticks van Sensitest en een andere kan ik ook niet vinden. Heb je een link? Had de naam gegoogeld toen je die hier ergens had vermeld maar kan ze niet vinden :)

@Arcticfox :hug:
maya88 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 06:21
40.77% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven