Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat super balen koekkoek, helemaal als je wel van alles voelt. Ik hoop op een goede volgende voor jullie!! Knuffel
Alle reacties Link kopieren
balen Koekkoek!
Hier nog steeds geen menstruatie... wordt er bijna een geduldig mens van haha
Net keihard van de flat afgevallen. Voelde niet eens meer als bankje. Had er al soort van vrede mee dat het m niet ging worden. Afspraak met de huisarts ook al gemaakt ivm de onregelmatigheid van mn cycli. (62, 42, 33, 38 en nu 32)

Mijn ei kwam toch redelijk overeen met mijn intuïtie. Ik ovuleerde toen mn libido niet te houden was en toen was t eigenlijk al aan de late kant. Misschien afgelopen maandag toch innesteling die mis is gelopen?
Alle reacties Link kopieren
Skippykoe en koekoek wat jammer zeg! Sterkte bij de ha skippy!

Okki wij waren bijna twee jaar bezig zag dat ik m’n zin niet had afgemaakt in m’n vorige bericht. Maar het gaat heel goed dank je!
Alle reacties Link kopieren
Skippykoe wat balen zeg! Sterkte bij huisarts !
freddelientje fijn!! En denk voor de dames die al wat langer bezig zijn, goed om te lezen dat alles kan.
koekoek balen meid
skippie voor jou ook balen, heel goed dat je een afspraak gaat maken met de huisarts. Ik hoop dat je je nog een beetje oké voelt

Hier nog even afwachten
Vriend gaat vandaag weg en ikzelf ga morgenavond weg, dus geen seks meer deze week, maar als het goed is zijn mijn vruchtbare dagen al geweest
In ieder geval een hoop afleiding voor mij, maar wel jammer dat ik vriend niet kan zien wanneer ik ongesteld word . Hij is toch altijd een grote steun
Alle reacties Link kopieren
Meiden wat gaan jullie snel! Alweer 5 pagina’s in een nieuw topic.

Ik neem ook weer plaats op het wachtbankje vanmorgen m’n ei gevonden. Gisteravond gelukkig geklust en ik hoop vanavond nogmaals. Nou duimen dat ik deze keer geen vroeg bruinverlies heb en het liefst natuurlijk helemaal niets.

Toch bijzonder dat je dan toch weer zo positief en hoopvol kan zijn op het wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
@skippy, wat jammer zeg. Hoe gaat het met je? Goed dat je na de ha gaat. Heb je je de mogelijke innesteling gevoeld?

@bloomaday maak er een mooi feestje van vanavond!

@arctic, hele fijne dagen gewenst! Ik hoop dat je helemaal niet ongesteld word!!

Hier weer wakker wakker met zeurderig gevoel in baarmoeder, hef gevoel gaat op en af. Denk dat ik morgen een test doe, woe nod. Of beter toch even geduld?
Moosforhappines1988 haha dat zou helemaal mooi zijn, maar ik denk het niet
In dat scenario test ik sowieso pas op zondag volgende week. Dan zijn vriend en ik weer terug van onze zomerkampen. Ik merk geen testen mee, wel mijn menstruatiecup
Alle reacties Link kopieren
He wat jammer Skippykoe en Koekoek. Skippy goed dat je naar de huisarts gaat, niks aan die onregelmatige cycli. Hopelijk kom je er achter hoe dat komt.

Ik heb woensdag of donderdag NOD. Nog nergens last van! Ben er nu ook niet zo mee bezig dus ik voel me heerlijk rustig, dat was vorig maand wel anders. Ga er eigenlijk vanuit dat het nog wel even gaat duren. Dan kan het altijd meevallen ;-)

Moos, ga je dan zo'n extra vroege test doen? Heb jij wel symptomen?
Alle reacties Link kopieren
@maya, wat heerlijk dat je rust in je lijf hebt.
Hier vooral weeeig gevoel in baarmoeder wat dagen op en aan komt, gister druppel bruin bloed en net een emotionele uitbarsting 😅

Als ik test dan doe ik het met de kruitvat 2 voor €5, die zijn best gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op de achtergrond met jullie mee dus even een berichtje om te volgen
Afgelopen week gestopt met AC dus ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt, evt dat ik daarna actiever mee kan schrijven (:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Larv! Hopelijk komt je cyclus mooi op gang.

Moos ga je nog testen vandaag? :-)

Spannend Arcticfox dat je ongesteld moet worden als je vriend weg is. Even langer volhouden dus. Het is ook het leukst om te testen als hij er is. Kun je het samen gelijk 'niet bevatten' als het positief is en als het negatief is even tegen hem aan kruipen.
maya mijn vriend heeft mij ook gevraagd te wachten tot we beide weer thuis zijn. We komen op dezelfde dag weer naar huis.
Ik zag het voor mijzelf toch ook niet zitten in een test mee te nemen daarnaartoe. Je hebt niet echt heel veel privacy als kampstaf
Alle reacties Link kopieren
@maya, kon mij gister niet inhouden, getest maar niks te zien.
Had vrijdag bruin drupje bloed dus dan kon ik gister eigenlijk nog niet testen 😅 moet nog even geduld hebben.

Hoe voel jij je? Ook bijna je nod!

@larv welcome!
Hopelijk komt alles mooi op gang
Alle reacties Link kopieren
Stel dat drupje bruin bloed vrijdag met kramp was een mogelijke innesteling, wanneer zou ik dan kunnen testen? Lees veel wisselende verhalen. Geloof wel dat gister sowieso te vroeg was.
Moosforhappines1988 schreef:
22-07-2018 12:01
Stel dat drupje bruin bloed vrijdag met kramp was een mogelijke innesteling, wanneer zou ik dan kunnen testen? Lees veel wisselende verhalen. Geloof wel dat gister sowieso te vroeg was.
Weet je wanneer je ovulatie is geweest?
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
22-07-2018 12:04
Weet je wanneer je ovulatie is geweest?
Yes, die was op 11 juli
Moosforhappines1988 schreef:
22-07-2018 12:18
Yes, die was op 11 juli
Gemiddeld os een luteale fase 14 dagen. Dus als je dat telt na je ovulatie weet je wanneer je jan testen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat luteale fase gemiddeld 14 is, ik moet wat meer geduld hebben 😉
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is die fase steeds 16 dagen. Althans, dan zet het door. 2 a 3 dagen van tevoren begin ik altijd wat bruinverlies te krijgen. Ik zou dus maandag/dinsdag wel wat moeten merken daaraan.

Ik voel me prima, probeer niet echt actief symptomen te zoeken en ben er minder mee bezig. Denk bij mezelf, gaan na de vakantie wel weer actief bezig. Ben er een beetje moe van.

Merk alleen wel dat ik wat kleine pukkeltjes heb (viel vriend ook op vandaag) en gister haalden wij een visje en normaal hoef ik na 4 stukjes kibbeling niet meer omdat ik dan misselijk wordt van de smaak. Heb gister het hele bakje opgegeten zonder aarzelen.. en sinds vandaag beginnen de steekjes precies ter hoogte van de baarmoeder. Maar kan dus net zo goed een aankomende menstruatie zijn.

Ik test ook pas vrijdag of zaterdag. Heb geen testen in huis dus dat scheelt ;-)
Alle reacties Link kopieren
@maya, fijn dat het lukt wat minder mee bezig bent!

Hopelijk betekenen de steekjes wat anders!

Vandaag helaas weer een witte test in handen, ga er dus vanuit dat mn menstruatie er woensdag aan komt. Had door de druppel bruin bloed en flinke krampen vrijdag erg goede hoop, maar helaas.
Hoop dat de aankomende berichten van wachtende nod’s worden gevuld met knaltesten!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik lees graag mee. Proberen sinds februari een 2de kindje te krijgen, maar is tot op heden niet gelukt... elke maand spannend, zijn nu ook de maandem voorbij waarin het bij de eerste wel is gelukt..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie ook weer teruggevonden :-)

Welkom aan alle nieuwe dames!

@ Moos, zou je nog te vroeg met testen kunnen zijn? Hoop voor je dat er toch geen menstruatie aan komt!

@ Arctic, hopelijk kom je met goed nieuws terug van kamp!

@ Maya, fijn dat je rustig bent deze ronde! Wel nog een paar spannende dagen nu dus.

Hier zit ik op cd 14, heb het idee dat mijn eisprong al geweest is. Maar voor de zekerheid en gezelligheid seksen we gewoon nog even door ;-)
Ik ben er deze ronde wel minder mee bezig. We zitten midden in een verhuizing dus dat leidt wel lekker af. Afwachten maar weer!
Alle reacties Link kopieren
Koekoekk hoe gaat het bij jou. Jouw NOD was een paar dagen geleden. Of ben je al mooi nieuws aan het vieren zonder ons :-P

Ik zit vandaag op CD27. Mijn NOD is vrijdag, maar ik ga denk ik zaterdag pas testen. De vorige ronde was ik er heel erg mee bezig. Deze ronde totaal niet. Ik heb net als de vorige ronde geen symptomen of iets, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat het niks is deze maand. Elke keer word ik het keurig netjes op mijn NOD, 14 dagen na de eerste positieve ovulatietest. Dus ik wacht rustig af. Als ik het zaterdag nog niet geworden ben, zal ik een testje doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven