Hoe voelt indalen?

17-12-2015 21:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met 27 weken zwangerschap was de baby al aan het indalen. Ik heb vaak het gevoel dat er "iets" in mijn vagina zit. Met veel liggen trekt dit gevoel weg. Zo nu en dan voel ik een pijnscheut in de buurt van mijn vagina. Ook loop ik waggelend en ik ben ontzettend moe. Hoort dit er allemaal bij?
Als een bal tussen je benen. Zo vond ik dat voelen toen er volledig ingedaald was.
Ik heb er nooit wat van gevoeld.
quote:Bibi1973 schreef op 17 december 2015 @ 21:39:

Als een bal tussen je benen. Zo vond ik dat voelen toen er volledig ingedaald was.Dat! Alsof je kind er elk moment uit kan vallen....
Inderdaad, een bal tussen je benen. Ik had op een gegeven moment het gevoel dat de baby tussen mijn knieen hing.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Bij twijfel kun je beter de verloskundige even raadplegen.
Nooit iets gevoeld, wel was mijn bekkenpijn op slag weg, de ingedaalde baby zorgde weer voor een stabiel bekken
Het indalen voelde ik als scherpe pijnscheuten hoog in mijn vagina. Verder nooit het gevoel gehad als een bal tussen mijn benen.
Bij mij voelde t als messteken in mijn vagina.
Ik heb dat nooit echt gemerkt.
Ik heb het nu. Het voel idd als flinke steken down under.

Als het meer dan 10 minuten waggel dan krijg ik wel dat gevoel bal gevoel.

Maar de steken zijn erger.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik voelde niks van het indalen zelf, alleen op de fiets was het wat ongemakkelijk. En was het maagzuur opeens weg, voor een paar weken..
Volgens mij nooit echt gemerkt, behalve soms kleine steekjes. Maar geen idee of dat echt het indalen was. In elk geval niet het gevoel dat ik op mijn kind zat, zoals sommigen het soms omschrijven.
Wat sommige hier ook zeggen : alsof er een bal zit en bij mij ging dat soms gepaard met ferme steken.
Hier alleen steekjes beneden gehad, erg raar gevoel! Verder geen rare dingen.
Wat gatekeeper zegt als messteken in mijn vagina. Wanneer ik opsta na een tijd gezeten of gelegen te hebben voelt het echt alsof het uit elkaar splijt zeg maar. Klinkt erger als het is als ik het zo typ
Het was te zien aan mijn buik, die was bijna gehalveerd. Ik had minder last van maagzuur, kreeg letterlijk meer lucht. Qua bekken: ik kon niet lang meer in dezelfde stand staan/zitten, dat deed dan echt zeer. En een drukkend gevoel. Niet zo extreem dat ik dacht dat kind tussen mijn knieën hing maar wel een constante druk. Scherpe steken enkel in de laatste week, als ik te lang had gelopen (of te snel een trap op liep).
helemaal niks van gemerkt.
Bij mij een hoop gerommel en beweging en toen ruimte bij mijn ribben.
Bij mij deden ze daar gewoon niet aan en liep bij beide tot 42 weken. Alsof ik ze had ingeslikt zo hoog zaten ze. Ze drukten erg op mijn longen, niet op mijn blaas. Hoefde er nooit uit 's nachts, dat was wel fijn.
Als messteken ter hoogte van de venusheuvel...
Mijn buik zat daarna ook echt laag, heel goed te zien.
Geen idee, mijn kind is pas ingedaald tijdens de bevalling en toen was ik te druk met de weeën

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven