Ik ben in shock :)

04-09-2019 09:01 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooh mensen! Ik ben in shock, geloof ik... Ik moet het even delen hoor!

Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat het wel even kon duren voordat ik eventueel misschien 'ooit' zwanger zou raken, omdat ik weinig ongesteld was en het hormonaal allemaal niet per se keurig op de rit had zeg maar ;-)

Omdat ik ook al 35 ben, maar de kinderwens er wel is, besloten we geen anticonceptie meer te gebruiken en maar te zien waar het schip zou stranden zeg maar. Ik had het zelfs niet gek gevonden als we de medische mallemolen misschien nog wel 'ns in zouden moeten.

Maar nu... ik voelde me al even niet helemaal lekker en de laatste week zelfs gewoon ziekig. Erg moe, wat grieperig, maar daarnaast ook gewoon een beetje raar, anders dan anders zeg maar en de koffie ging me tegenstaan.

Dus voor de zekerheid toch maar een testje gedaan vanochtend, eigenlijk om een zwangerschap uit te sluiten, maar kijk nu... Toch best wel eh... positief? Ik kan het echt nog niet geloven, zo snel ook... 😊

Kijk! https://ibb.co/yp0gHx8
heppiedepeppie14 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 11:00
1.91% gewijzigd
gefeliciteerd!
Wat een leuk bericht! Gefeliciteerd!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, geniet van je shock ;-)
:cheer2: :cheer2: gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! ❤️
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt, maar het is natuurlijk hartstikke fijn. Behalve je zo naar voelen natuurlijk. Dat gaat weer over, voor nu sterkte!
Wat leuk, van harte gefeliciteerd!
Dank jullie wel! Ik ben echt zo 'suf' dat ik zelfs denk, de test zal toch wel goed zijn? Twee (duidelijke 🤭) streepjes betekent toch écht wel zwanger? Ik kijk toch wel goed? Droom ik niet? 🙈

Ik had trouwens een linkje met foto in het bericht geplaatst, maar die is (voor jullie ook) niet te zien of wel?
heppiedepeppie14 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 09:11
0.62% gewijzigd
Had ik bij de 2de. Ik ben nog een test gaan halen want deze was vast stuk...
Binnen 1 maand. Nooit ongesteld geweest na stoppen met de pil. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

Bij onze zoon duurde het anderhalf jaar voordat ik zwanger was, nu tweede ronde al raak. Zo fijn. :)
Gefeliciteerd!

(En mocht de kleine over 9 mnd zich aandienen, neem snel weer AC want ik kan me Djoels 'Jezus te paard' topic herinneren. Die had opeens in 1 jr tijd 2 nakomelingen.. :proud: )
Gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing zeg! :cheer2:

en wat Hanke zegt :proud:
Later is nu
Super! gefeliciteerd.
Wat een leuk bericht, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd :rose: :hug:
hanke321 schreef:
04-09-2019 09:20
Gefeliciteerd!

(En mocht de kleine over 9 mnd zich aandienen, neem snel weer AC want ik kan me Djoels 'Jezus te paard' topic herinneren. Die had opeens in 1 jr tijd 2 nakomelingen.. :proud: )
Haha, bedankt voor de tip! 🤭

Ik geloof dat ik even iemand nodig heb die bevestigd dat de test echt, echt, écht positief is. Ik kan het gewoon nog niet geloven! 🙈

Allemaal bedankt voor de felicitaties, heel lief! 🤗
Wauw, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd! 😊
Zet de foto eens op tinypic ofzo en stuur ons de link?
Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!! :cheer: Hoop op een fijne zwangerschap en een wolk van een baby :heart:
Je kunt je foto uploaden via Tinypic inderdaad en dan hier de link plaatsen.
https://ibb.co/yp0gHx8

Zo? 🙈

Tinypic werkt geloof ik niet meer 😉
Geen twijfel mogelijk. Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven