Innesteling klaar?
zondag 19 augustus 2018 om 20:27
Ik lees vooral heel veel verschillende 'bronnen', maar ik baseer me op mijn vakkennis.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 augustus 2018 om 20:38
Dus de raad om even je google aan te slingeren voegt niets toe? Hoe dom kun je zijn. Gewoon lekker alles geloven wat jan en miep schrijven joh, word je vast beter van.Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 19:56Sorry wat is dit voor een opmerking? Als je zwanger bent voor de eerste x dan komen er allerlei twijfels en vragen in je hoofd. Vind t nogal fijn als mensen me daarmee kunnen helpen. De reactie van jou voegt niks toe, dus beter hou je je mond dan.
Ik heb al een tijdje het idee dat de zwangerzilla's die nét positief getest hebben en hier met domme vragen komen gewoon een gefeliciteerd willen horen en geen antwoord.
Wat is dat toch tegenwoordig. Vrouwen worden al zwanger sinds eva de appel at hoor, niks bijzonders aan.
zondag 19 augustus 2018 om 20:48
Ik snap dat dit jouw manier is om om te gaan met jouw frustratie en verdriet over het niet lukken om zwanger te worden. Maar ik hoop dat je je realiseert dat dat ook echt JOUW manier is. Geen eis om zwanger te mogen of kunnen worden en niet noodzakelijk. En dat anderen er heel anders mee omgaan, ook als zwanger worden zeer gewenst is of er hindernissen zijn in het proces. En dat dat niet minder is dan hoe jij ermee omgaat, gewoon anders.
En als jij je er beter bij voelt om het wel allemaal te weten, is dat prima. En ik hoop echt dat jij binnenkort zwanger bent en alles dan goed gaat.
zondag 19 augustus 2018 om 21:02
Eh? Ik reageerde kribbiger dan nodig, want iets raakte me. Neemt niet weg dat ik vind dat vrouwen best mogen weten hoe hun lichaam werkt. En dat geldt zeker als je zwanger wil raken. Als je hier kan komen voor vragen kan je ook een paar goede bronnen opzoeken en je inlezen. Dat heeft niks te maken met mijn eigen wens, maar met de manier waarop ik in het leven sta.aikidoka schreef: ↑19-08-2018 20:48Ik snap dat dit jouw manier is om om te gaan met jouw frustratie en verdriet over het niet lukken om zwanger te worden. Maar ik hoop dat je je realiseert dat dat ook echt JOUW manier is. Geen eis om zwanger te mogen of kunnen worden en niet noodzakelijk. En dat anderen er heel anders mee omgaan, ook als zwanger worden zeer gewenst is of er hindernissen zijn in het proces. En dat dat niet minder is dan hoe jij ermee omgaat, gewoon anders.
En als jij je er beter bij voelt om het wel allemaal te weten, is dat prima. En ik hoop echt dat jij binnenkort zwanger bent en alles dan goed gaat.
zondag 19 augustus 2018 om 21:13
Wauw, zelf nooit zwanger geweest? Elke zwangerschap lijkt me heel bijzonder voor degene die het meemaken! Het is echt niet allemaal vanzelfsprekend. Nogal gevoelloos zulke reactie zeg.nina1966 schreef: ↑19-08-2018 20:38Dus de raad om even je google aan te slingeren voegt niets toe? Hoe dom kun je zijn. Gewoon lekker alles geloven wat jan en miep schrijven joh, word je vast beter van.
Ik heb al een tijdje het idee dat de zwangerzilla's die nét positief getest hebben en hier met domme vragen komen gewoon een gefeliciteerd willen horen en geen antwoord.
Wat is dat toch tegenwoordig. Vrouwen worden al zwanger sinds eva de appel at hoor, niks bijzonders aan.
Ik heb allaaaaang google doorgelezen, al maanden gelezen, ook daar schrijft iedereen wat op gezien google gewoon openbaar is. Ik stel een vraag en daar zou ik antwoord op willen, gaat me niet om de felicitaties.
anoniem_373106 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 21:17
4.24% gewijzigd
zondag 19 augustus 2018 om 21:17
nou dan kan ik wel zeggen dat je overtijd hebt getest. als deze vrijdag neg was en zaterdag pos en vandaag ook. hcg vermeerderd zich elke 2 dagen. dat je vrijdag neg teste komt dan door te weinig hcg, de testen hebben zelf een hcg waarde met een sensitiviteit van 20ugl. kennelijk is het verhoogd en geeft doorslag. ik kan je feliciteren, en test die neg is en dan pos wordt is kassa een test die pos is en neg wordt is minder nieuws. ik zou morgen nog eens testen of dinsdag en dan mag je echt gerust zijn, maar ik zou dat nu al zijn er zit een goede lange cyclus tussen namelijkSemmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 20:23Oké. Ik laat me verrassen... Mijn laatste menstruatie was 3 juli tot 8 juli. Daarna niet meer. Maar omdat ik november gestopt ben met de pil en zeeeer onregelmatig was steeds kan ik er geen enkele peil op trekken. Ik dacht dus nu ook dat ik gewoon weer een maand oversloeg. Tot ik pijnlijke borsten kreeg, toen ging ik testen. Vrijdag testte ik nog negatief en gisterenmiddag positief. Vanochtend nogmaals getest omdat ik het niet kon geloven.
zondag 19 augustus 2018 om 21:20
Echoscopiste.
zondag 19 augustus 2018 om 21:26
Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 21:13Wauw, zelf nooit zwanger geweest? Elke zwangerschap lijkt me heel bijzonder voor degene die het meemaken! Het is echt niet allemaal vanzelfsprekend. Nogal gevoelloos zulke reactie zeg.
Ik heb allaaaaang google doorgelezen, al maanden gelezen, ook daar schrijft iedereen wat op gezien google gewoon openbaar is. Ik stel een vraag en daar zou ik antwoord op willen, gaat me niet om de felicitaties.
Niemand schrijft op Google.
En als je er al zo veel over gelezen hebt dan hoef je hier toch geen vragen meer te stellen?
zondag 19 augustus 2018 om 21:30
Zal morgenochtend nog eens testen met ochtendurine. De vorige testen waren later in de middag.mamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 21:17nou dan kan ik wel zeggen dat je overtijd hebt getest. als deze vrijdag neg was en zaterdag pos en vandaag ook. hcg vermeerderd zich elke 2 dagen. dat je vrijdag neg teste komt dan door te weinig hcg, de testen hebben zelf een hcg waarde met een sensitiviteit van 20ugl. kennelijk is het verhoogd en geeft doorslag. ik kan je feliciteren, en test die neg is en dan pos wordt is kassa een test die pos is en neg wordt is minder nieuws. ik zou morgen nog eens testen of dinsdag en dan mag je echt gerust zijn, maar ik zou dat nu al zijn er zit een goede lange cyclus tussen namelijk
zondag 19 augustus 2018 om 21:31
zondag 19 augustus 2018 om 21:34
Google is een ZOEKmachine. Die ZOEKT dus in websites naar bepaalde woorden.Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 21:31Jawel hoor. Ik studeer HBO verpleegkunde en wij mogen nooit google gebruiken voor research gezien iedereen er wat op kan plaatsen.![]()
Op Google zelf schrijft niemand.
zondag 19 augustus 2018 om 21:34
allemaal positief? wel het zelfde merk aanhouden hoor..... ochtend is beste omdat dit geconcentreerd is maar als zelf overdag is!!!!!... het blijft spannend en ongeloofwaardig net zolang je bij de 8 weken echo komt. ik zeg als je morgen pos test op de urine van de ochtend, dan ben je het en dan zou ik stoppen met geld uitgeven aan testen. als er een bloeding komt dan is het zo , waarom zeg ik dit ook als je pos test tot 12 weken in zwangerschap kan zo veel gebeuren en een test zegt dan helemaal niets, dus relax, we testen nog 1 x en dan ben je zwanger of niet...Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 21:30Zal morgenochtend nog eens testen met ochtendurine. De vorige testen waren later in de middag.
zondag 19 augustus 2018 om 21:38
zondag 19 augustus 2018 om 21:39
Ik was in Amerika en had klachten en verloor maandag een druppelbloed. Bij terugkomst heb ik donderdag en vrijdag getest. Die waren nega. Dacht dat dan wel de menstruatie moest komen. Zaterdagmiddag nogmaals getest met de extra vroege van Sensitest omdat ik pijnlijke borsten kreeg én toch nog testen had, deze gaf heeeel licht streepje aan. Ik twijfelde daardoor en vandaar dat ik de CB er achter aan deed en die gaf zwanger aan.mamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 21:34allemaal positief? wel het zelfde merk aanhouden hoor..... ochtend is beste omdat dit geconcentreerd is maar als zelf overdag is!!!!!... het blijft spannend en ongeloofwaardig net zolang je bij de 8 weken echo komt. ik zeg als je morgen pos test op de urine van de ochtend, dan ben je het en dan zou ik stoppen met geld uitgeven aan testen. als er een bloeding komt dan is het zo , waarom zeg ik dit ook als je pos test tot 12 weken in zwangerschap kan zo veel gebeuren en een test zegt dan helemaal niets, dus relax, we testen nog 1 x en dan ben je zwanger of niet...
Vanochtend weer CB gedaan en nog t zelfde.
Heeel veel testen gedaan dus, had ze thuis liggen nog en kon t niet geloven
zondag 19 augustus 2018 om 21:55
een innestelingsbloeding kan heel goed zijn geweest, ik had ze ook bij de eerste en zeer frustrerendSemmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 21:39Ik was in Amerika en had klachten en verloor maandag een druppelbloed. Bij terugkomst heb ik donderdag en vrijdag getest. Die waren nega. Dacht dat dan wel de menstruatie moest komen. Zaterdagmiddag nogmaals getest met de extra vroege van Sensitest omdat ik pijnlijke borsten kreeg én toch nog testen had, deze gaf heeeel licht streepje aan. Ik twijfelde daardoor en vandaar dat ik de CB er achter aan deed en die gaf zwanger aan.
Vanochtend weer CB gedaan en nog t zelfde.
Heeel veel testen gedaan dus, had ze thuis liggen nog en kon t niet geloven
zondag 19 augustus 2018 om 21:57
het is niet doorgezet dus, grote kans hoormamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 21:55een innestelingsbloeding kan heel goed zijn geweest, ik had ze ook bij de eerste en zeer frustrerend
ik had bij de eerste bloed maar ook krampen maar de volgende dag niks meer enkel roze en toch loopt hier een 9 jarige dochter
zondag 19 augustus 2018 om 22:01
Oké ik ook geen bloed meer. Wel dagelijks krampen alsof ik ongesteld moet worden. En snachts hele rommelende buikmamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 21:57het is niet doorgezet dus, grote kans hoor
ik had bij de eerste bloed maar ook krampen maar de volgende dag niks meer enkel roze en toch loopt hier een 9 jarige dochter
En dat beangstigd me wel soms.
zondag 19 augustus 2018 om 22:14
dat had ik ook heb 9 maanden lang ong krampen gehad, dit heeft te maken en zeker bij een eerste met het groeien van de baaarmoeder, deze is dat niet gewend en geeft zelfde gevoel, ik kan je verzekeren al je 5 dagen met krampen loopt maar gebeurd niks die test morgen posi is!!Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 22:01Oké ik ook geen bloed meer. Wel dagelijks krampen alsof ik ongesteld moet worden. En snachts hele rommelende buik
En dat beangstigd me wel soms.
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
rommelende darmen ook te gaan plaats maken, ik denk dat je lekker moet uitloggen je gedachte hier laat en lekker gaat slapen, je betn hartstikke zwanger... zeker na al zolang je periode niet te hebben gehad op naar de 12 weken. laat me morgen weten?mamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 22:14dat had ik ook heb 9 maanden lang ong krampen gehad, dit heeft te maken en zeker bij een eerste met het groeien van de baaarmoeder, deze is dat niet gewend en geeft zelfde gevoel, ik kan je verzekeren al je 5 dagen met krampen loopt maar gebeurd niks die test morgen posi is!!
zondag 19 augustus 2018 om 22:18
Dank voor je reactie. Doe ikmamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 22:16rommelende darmen ook te gaan plaats maken, ik denk dat je lekker moet uitloggen je gedachte hier laat en lekker gaat slapen, je betn hartstikke zwanger... zeker na al zolang je periode niet te hebben gehad op naar de 12 weken. laat me morgen weten?
zondag 19 augustus 2018 om 22:28
dat doe je helemaal niet ik ken deze onzekerheid, na het piepen van je telefoon dat je een berichtje hebt, kijk je toch weer haha
daarom ik hoor morgen van je...... ik ga wel duimen voor je hoor
maandag 20 augustus 2018 om 05:33
Piept jouw telefoon bij een Viva bericht?mamavan2draken schreef: ↑19-08-2018 22:28dat doe je helemaal niet ik ken deze onzekerheid, na het piepen van je telefoon dat je een berichtje hebt, kijk je toch weer haha
daarom ik hoor morgen van je...... ik ga wel duimen voor je hoor![]()