Is dit een jongen? In shock!

05-02-2019 18:02 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ben een beetje in shock vandaag 20 weken echo. Gelukkig ene leuke shock! Ben zwanger van een jongen volgens de echoscopiste. Ze heeft paar keer gekeken en zegt er echt geen meisje van te kunnen maken. Superleuk natuurijk maar ik kan er niet echt vee van maken, ben natuurlijk geen echoscopiste en dit wordt dan mijn 1e jongen. Dus verwarring en blijdschap. Wat zien jullie?

http://i63.tinypic.com/oabzfp.jpg
Wij hebben ook zo’n echo foto van onze zoon ;-) gefeliciteerd !
Waarom gefeliciteerd? Zo bijzonder is dat toch niet, een jongen?!
het is een guinees biggetje zo te zien
Tiana_76 schreef:
05-02-2019 18:23
Waarom nou in shock? Je hebt altijd 50% kans. Of wilde je een meisje?

Is ook totaal niet op ratio gebaseerd. Hahah had geen voorkeur super leuk een jongen! Het is gewoon dat rare gevoel dat je overtuigd was dat het een meisje is.
S-Meds schreef:
05-02-2019 19:01
het is een guinees biggetje zo te zien
Van het mannelijk of vrouwelijk geslacht ?
Een zeilboot.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik begrijp het in shock niet zo want een gevoel over jongen/meisje zegt gewoon niks, dat blijkt nu wel.

Maar mooi dat je er blij mee bent!
Ik kan trouwens niks uit de echo afleiden. Gelukkig is het mijn beroep dan ook niet ;-D
SiMaNo schreef:
05-02-2019 19:01
Is ook totaal niet op ratio gebaseerd. Hahah had geen voorkeur super leuk een jongen! Het is gewoon dat rare gevoel dat je overtuigd was dat het een meisje is.
Tja ik was 2 keer overtuigd van een meisje en krijg over paar weken toch echt mijn tweede zoon.

Ik snap de hysterische openingspost niet echt, maar ben daar vast te nuchter voor.
Hoeveelste kind is dit dan?
Jazeker een jongen! Herken het! Gefeliciteerd ! :heart:
SiMaNo schreef:
05-02-2019 18:07
Het is van onderen genomen zeg maar. Je ziet een pijtje staan wat de balzak zou zijn. Daaronder zie je een been
Echt het is een zoon!
Oh haha ik dacht nee joh heb je nu hetzelfde als ik?
Met zestien weken echo hoorden we dat het een meisje werd. Met twintig weken was het ineens een jongen. Ik was toen wel in shock omdat je al vier weken denkt aan een meisje, geen voorgevoel maar omdat het je verteld is. Dat is ook best gek haha,inmiddels wel gewend ;)

Ik vind de foto trouwens enorm onduidelijk , dus ga er niks over zeggen maar ze zal ongetwijfeld gelijk hebben.
eneriirene schreef:
06-02-2019 05:25

Ik vind de foto trouwens enorm onduidelijk , dus ga er niks over zeggen maar ze zal ongetwijfeld gelijk hebben.
Grappig dat veel mensen het onduidelijk vinden. Ik vind het echt zo duidelijk ballen en een piemel maar misschien omdat ik zwanger ben van een zoon dus al regelmatig dit beeld heb gezien.
Lieve Simano, wat super leuk om dit te lezen meisje.

Van harte gefeliciteerd, een jongen! Hoe leuk is dat!

Hoe voel je je?
Moosforhappines1988 schreef:
06-02-2019 09:24
Lieve Simano, wat super leuk om dit te lezen meisje.

Van harte gefeliciteerd, een jongen! Hoe leuk is dat!

Hoe voel je je?
Lief om van je te horen! Ik voel me nu goed , angst nog niet helemaal weg maar weet er goed mee om te gaan. En nu heel leuk afleiding door dit leuke nieuwe! Hoop dat het met jou ook weer beter gaat? En misschien lastig voor te stellen maar voor je het weet sta je aan de andere kant van de keerzijde! Ik gun het je van harte
Zou ook een satellietfoto kunnen zijn
Simano, kan mij voorstellen dat het er onderliggend soms wat angst aanwezig is maar volgens mij groeit er een heel mooi mannetje!

Hier twee weken geleden alsnog een hysteroscopie gehad om restweefsel van de ma van december te verwijderen, wat een nasleep hè, was al misgegaan bij 5w.

Voor nu hoop ik zoals je schrijft dat wij ook binnenkort aan de andere lijn mogen staan!

Laat je nog eens wat van je horen?
Wat een ongelofelijk waardeloze foto (als echoscopiste mag ik dat zeggen), maar ik zie wel een piemeltje.

De shock en de felicitaties begrijp ik verder niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bedankt voor alle reacties
Solomio schreef:
06-02-2019 14:22
Wat een ongelofelijk waardeloze foto (als echoscopiste mag ik dat zeggen), maar ik zie wel een piemeltje.

De shock en de felicitaties begrijp ik verder niet.
De shock is ook niet te begrijpen. Puur een gevoel niet op ratio gebaseerds zoals ik eerder zei. De felicitaties is omdat ik een kindje ga krijgen he, zou precies dezelfde felicitaties zijn geweest als er meisje stond i.p.v. jongen. Dus die felicitaties lijken me dan weer niet zo moeilijk te begrijpen ;)

Echo foto iss vreemd genomen. Het is een close up vanaf de onderkant genomen ofzo. Maar goed het nieuws is geland! Dank iedereenn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven