Iui en zwanger

14-04-2015 16:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaah ik ben zwanger na vierde iui poging. Zoo blij na al die hormonen en dat geprik. Ik maak me nu alleen een beetje zorgen. Ik had namelijk 2 eitjes (misschien zelfs 3). Hoeveel kans is er nu op een tweeling of misschien wel drieling? Iemand ervaringen met 2 eitjes en daarna een tweeling? Vind het zoooo spannend!!
Ik las lui en zwanger
Ja dat kan. Geen idee hoe groot de kans is. Wacht lekker af en geniet ervan.

Gefeliciteerd.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Geen nuttige inbreng hier, maar van harte gefeliciteerd!!!
quote:srs schreef op 14 april 2015 @ 16:10:

Ik las lui en zwanger Ik ook
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Gefeliciteerd! Geen ervaring. Ik dacht ook te lezen LUI en zwanger

Ik las lui en zwanger Ik ook
Ik las dus ook lui en zwanger...

Anyway, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geen ervaring, maar ik ben heel erg blij voor je.
Ik las ook lui en zwanger

Gefeliciteerd in elk geval.

Ik las lui en zwanger

+1

en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Gefeliciteerd helaas zal je nog 5/6 weekjes moeten wachten voordat je op de bank kan springen en mag juichen 3, 3, 3
quote:wished- schreef op 14 april 2015 @ 16:11:

[...]

Ik ook

Ik ook!

Tweede gedachte was, dat zal mij ook wel gaan gebeuren als het zo ver is. Ik ben van nature namelijk aartslui, geef me een goede reden en ik leef er volledig naar!
Ik las ook lui en zwanger, ik dacht hèhè nog iemand die er voor uit komt eindelijk

Verder geen ervaring, maar heel erg gefeliciteerd! Een (eeneiige) tweeling was mijn stiekeme droom want ik vind ze altijd zo schattig. Hopelijk pakt alles zo uit als je zou willen!
quote:Calm schreef op 14 april 2015 @ 16:24:

[...]

Ik ook!

Tweede gedachte was, dat zal mij ook wel gaan gebeuren als het zo ver is. Ik ben van nature namelijk aartslui, geef me een goede reden en ik leef er volledig naar! Haha ook dit
.
.

Ik las lui en zwanger Ik ook!
Lui en zwanger... mijn eerste ingeving was; nou, een betere reden om lekker lui te zijn kun je niet hebben, dus geniet er van

Om op je echte vraag terug te komen; een vriendin heeft op die manier twee keer twee bevruchte eitjes gehad, de eerste keer kwam er eentje af en kreeg ze een zoon, de tweede keer kwam er een tweeling.
Haha, hier las ik ook lui, maar goed gefeliciteerd! Je hebt bij een iui een iets grotere kans op een meerling, omdat er dus meer eitjes gebruikt worden. Maar daar is verder niets over te zeggen bij jouw zwangerschap, dat is gewoon afwachten!

Ik las lui en zwanger

Ja ik ook!

Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd!!
Hahaha, ik dacht ook lui! Maar lui of niet, gefeliciteerd!!
Gelukkig hoef ik dit keer geen cursus begrijpend lezen te volgen, ik las ook lui

Gefeliciteerd met de zwangerschap
Van harte gefeliciteerd namens deze luie zwangere van 32 weken

Om een beetje te compenseren voor alle luiheid hier heb ik dit even voor je opgezocht: "Wanneer u hormonen gebruikt die de groei van de eiblaasjes stimuleren is bij tabletten de kans op een tweeling ongeveer 8 procent, bij injecties ongeveer 20 procent. De kans op een drieling is kleiner dan 1 procent." Komt uit deze patiëntenvoorlichting.

Voor nu kan ik je alleen maar aanraden om heerlijk van je goede nieuws te genieten!
Maar pregnyl is niet bedoeld om eiblaasjes te stimuleren maar om de eisprong te timen. De eiblaasjes doen zelf het werk. Dus zonder pregnyl was er ook al sprake van 2 of 3 eiblaasjes. Dus ik weet niet of dit nu per definitie aan de IUI te wijten is. In ieder geval, je hebt geen luie eiblaasjes.....

Of heb je nog meer hormonen dan alleen pregnyl gebruikt?

Spannend hoor!
Ik las ook lui. En toen dacht ik hè zo voel ik me ook (25 weken zwanger) dus even kijken naar het bericht haha.😁

Spannende periode. Weet niet hoe het zit met de kansen, maar in ieder geval gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger dmv IUI, met 1 follikel. De kans is bij IUI sowieso 20% als je geinjecteerd hebt met Gonal of Puregon. Maar aangezien ik maar 1 blaasje had, denk ik dat de kans echt heel klein is, net zo groot als bij iemand zonder IUI. Het zou dan namelijk een een-eiige tweeling worden en daar heeft IUI geen invloed op, heb ik begrepen. Maar we zien het donderdag wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven