Iui en zwanger

14-04-2015 16:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaah ik ben zwanger na vierde iui poging. Zoo blij na al die hormonen en dat geprik. Ik maak me nu alleen een beetje zorgen. Ik had namelijk 2 eitjes (misschien zelfs 3). Hoeveel kans is er nu op een tweeling of misschien wel drieling? Iemand ervaringen met 2 eitjes en daarna een tweeling? Vind het zoooo spannend!!
Oh, en ik ben ook lui en pas in mijn 8e week
Hahaha ben ook wel lui hoor

@Gatekeeper: inderdaad nu komen de spannende weken. Het is bij mij al een keer mis gegaan. Dus extra spannend!

@miss Plien: dank je! Dat stelt me wel iets meer gerust.

@exces: wauw! Dus ineens van een naar drie! Wel heftig lijkt me

@gravinnetje: ik gebruikte de laatste keer ook clomid en dat viel me erg zwaar. Veel mensen hebben er geen bijwerkingen van, maar ik werd er echt heel huilerig en depressief van.
Ik had ook drie follikels bij mijn derde iui. Loopt nu een mooie dochter rond hier. Geen drieling gelukkig Maar goed, dat zegt natuurlijk niks. Bij jou kan het alle kanten op. Ach, je bent zwanger, dat is het mooie nieuws! Niet druk gaan maken over dingen waar je nu geen invloed op hebt.
Haaha "lui" trok ook mijn aandacht. Van harte gefeliciteerd!!!
Heb je met zeven weken de eerste echo? Spannend!

Ik bleek na IUI in natuurlijke cyclus (dus zonder hormonen) zwanger van een twee eiige tweeling. Ze zijn inmiddels ruim twee jaar.
Ja met 7,5 week inderdaad...maar het rommelt nu wel in mijn buik. Ik hoop dat alles goed gaat.
quote:srs schreef op 14 april 2015 @ 16:10:

Ik las lui en zwanger Haha ik ook!
Oh en gefeliciteerd!
Ohhh lionlilly!! Ik lees hier je bericht! Wat ontzettend fijn!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik heb nog vaak meegelezen in het wachtbankjetopic en heb je daar in gevolgd! Wauw!!!

On topic; ik hoopte ook op een medestander in Lui en zwanger... Ben 21 weken zwanger en er komt écht niks uit m'n handen behalve bankliggen, werken, slapen en bankliggen... Maar helaas!

Verder; gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven