Iui en zwanger
dinsdag 14 april 2015 om 16:07
Waaaaaah ik ben zwanger na vierde iui poging. Zoo blij na al die hormonen en dat geprik. Ik maak me nu alleen een beetje zorgen. Ik had namelijk 2 eitjes (misschien zelfs 3). Hoeveel kans is er nu op een tweeling of misschien wel drieling? Iemand ervaringen met 2 eitjes en daarna een tweeling? Vind het zoooo spannend!!
dinsdag 14 april 2015 om 19:17
Hahaha ben ook wel lui hoor
@Gatekeeper: inderdaad nu komen de spannende weken. Het is bij mij al een keer mis gegaan. Dus extra spannend!
@miss Plien: dank je! Dat stelt me wel iets meer gerust.
@exces: wauw! Dus ineens van een naar drie! Wel heftig lijkt me
@gravinnetje: ik gebruikte de laatste keer ook clomid en dat viel me erg zwaar. Veel mensen hebben er geen bijwerkingen van, maar ik werd er echt heel huilerig en depressief van.
@Gatekeeper: inderdaad nu komen de spannende weken. Het is bij mij al een keer mis gegaan. Dus extra spannend!
@miss Plien: dank je! Dat stelt me wel iets meer gerust.
@exces: wauw! Dus ineens van een naar drie! Wel heftig lijkt me
@gravinnetje: ik gebruikte de laatste keer ook clomid en dat viel me erg zwaar. Veel mensen hebben er geen bijwerkingen van, maar ik werd er echt heel huilerig en depressief van.
dinsdag 14 april 2015 om 20:46
dinsdag 14 april 2015 om 23:22
Ohhh lionlilly!! Ik lees hier je bericht! Wat ontzettend fijn!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik heb nog vaak meegelezen in het wachtbankjetopic en heb je daar in gevolgd! Wauw!!!
On topic; ik hoopte ook op een medestander in Lui en zwanger... Ben 21 weken zwanger en er komt écht niks uit m'n handen behalve bankliggen, werken, slapen en bankliggen... Maar helaas!
Verder; gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
On topic; ik hoopte ook op een medestander in Lui en zwanger... Ben 21 weken zwanger en er komt écht niks uit m'n handen behalve bankliggen, werken, slapen en bankliggen... Maar helaas!
Verder; gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Vandaag is de mooiste dag.