IUI

02-11-2015 19:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik stel me graag even aan jullie voor.

Mijn naam is Mae en ben 33 jaar.

Wij hebben een grote kinderwens en hopen nu dat dit via IUI in vervulling gaat.

Inmiddels twee, niet succesvolle, pogingen achter de rug.

Morgen uitgangsecho om te kijken of we met ronde drie mogen starten.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Voor iedereen die in dezelfde situatie zit, heel veel succes!
Succes!! Hopen op een plakkert. Ik heb 2 mislukte IUI's gehad. Daarna overgestapt naar ICSI, 1e poging raak, inmiddels moeder van een prachtige dochter.
Zelf 3 iui's gehad, niet gelukt. Na de 3 behandelingen hadden we een evaluatie gesprek, toen bleek het zaad toch slechter te zijn dan dat ze dachten. Wij kwamen toen in aanmerking voor ICSI, de eerste poging gelukt en moeder van een prachtige dochter.

Maar ik ken ook succes verhalen van iui's!

Succes!
Mijn derde IUI was gelukt maar na 8 weken een miskraam. Uit de vijfde poging is mijn dochter gekomen.

Succes!!
Iui nr 3 was succesvol bij de eerste keer. Dat is nu een klein schatje van 14 maanden.

Nu ben ik net zwanger na iui-poging 2.

Heel veel succes! En als je het handig/leuk vindt, kun je je misschien aansluiten bij een groepje vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten, bijv. De Prikbitches.
Bedankt voor jullie reacties!

Ik zal ook even kijken bij de prikbitches.

Fijn dat jullie uiteindelijk allemaal een positief verhaal hebben, geeft goede hoop:-)
Heel veel suc6. Hier was onze 2 e ook iui gelukt bij de 3 poging.

Zit 3,5 jaar tussen onze kinderen nu. Geen idee waarom het niet lukte bij de 2e. Wij kregen de tip om na de inseminatie nog van bil te gaan. Blijkt de boel bij de vrouw te stimuleren en ik als man zijnde kon daar geen tegen argumenten op bedenken😬
Onze zoon is 2,5 jaar geleden geboren na 1 keer iui in eigen cyclus. Momenteel zijn we aan het proberen voor een 2e. Helaas tot nu toe na 4 pogingen nog geen succes.

Maar we gaan gewoon vrolijk verder.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven