januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
kwam deze tegen vriendin heeft er al eens besteld levertijd wel wat lang (10 dagen ommenabij - komt uit Frankrijk) echter voor die kleine prijzen wil ik daar wel op wachten..

10 dingen net besteld (ook voor de kids dan hier) voor net aan nog geen 60 euro.

http://www.kiabi.nl/positiekleding-dames_231472?pn=0

ben benieuwd naar die Maxi-jurk heb ik oa besteld.. http://www.kiabi.nl/lange ... pskleding_P366638#C366637

lijkt me wel leuk met die sterren..
Wow leuke site MV!! Die jurk vind ik echt prachtig. Maar ik ben nogal klein.. Die dingen zijn vaak te lang bij mij.

Kopen jullie ook broeken online? Dat vind ik altijd een beetje eng.. Dat steekt nogal nauw vind ik, ik ben klein maar heb relatief stevige benen.
Bedankt dames! Ik vroeg het mij af vanwege de glucose. Maar toen ik beter keek (kippig much?) zag ik dat het de glucose oriënterend was en niet de glucose nuchter. Dat scheelt weer! Als ik in de ochtend niets eet dan val ik om. Morgen dus even langs bij de prikkers.

@draakjenoah: lekker hoor even niets moeten. Geniet er maar van!

@mv: Ik ga duimen voor je dat het hierbij blijft, lijkt mij ook schrikken. En leuke site/jurk!
Broeken vind ik ook lastig online kopen vlinder, hier juist lange benen en een lengte maat nodig.. lastig online kopen dus. Heb wel paar broeken bij dat Kiabi besteld echter die zijn tot op de knie dus ga er maar vanuit dat die passen.. en anders och voor die 5 euro wat ze nu kosten zet ik ze dan wel op Mp mocht de maat niet goed zijn.

Prikken goed gegaan Nuo?

Vlinder spannend nog 2 daagjes tot je echo. Is dat de termijnecho?

Miracle.. weet niet of je nog meeleest, al wat meer duidelijkheid over de nipt test? hopelijk weten jullie snel meer. Dikke knuf.

zojuist ging de telefoon, vrouwtje aan de foon hoe het met me ging en met de zwangerschap... echter ze had haar naam niet gezegd... bleek het uiteindelijk de VK te zijn (lekker handig denken zeker dat ik zo wel weet wie ze zijn haha) die de afspraak van volgende week dagje wou verzetten, helemaal prima nu dagje eerder komen voor controle (maandag)..

ik heb een thuis doppler gekocht (luvion 2e hands - zelfde als deze alleen dan via MP http://www.bol.com/nl/p/l ... luxe-80/9200000009564274/ ) vandaag gekomen, geeft me net wat meer zekerheid door dat bloedverlies af en toe.. (gelukkig vandaag geen bloedverlies meer overigens).. ik denk dat ik het hartje gehoord heb ermee echter weet het niet helemaal zeker, straks even wat meer tijd voor nemen.
@mv: Het ging op zich goed hoor. Ik ben alleen (zoals velen) niet zo een naalden heldin. Dus toen ze vrolijk tetterde: ZO!! 6 buisjes, als je gaat omvallen moet je het zeggen hoor woehahaha!!!! Toen was ik even een boerin met kiespijn zeg maar Maar ik ben niet omgevallen. Gelukkig niet.

Wat leuk zo'n thuis doppler! Dat lijkt mij ook wel iets, al zou ik dan weer in de stress schieten als ik niets kan vinden. Dus ik laat het maar. Fijn dat je een dagje eerder terecht kunt bij de vk!

Bij thuiskomst had ik wel een paar andere nare verrassingen: mijn kat (of beide..ben ze in de gaten aan het houden nu) heeft alles onder gekotst. Ben ik er vanaf, beginnen de katten..zucht. Daar kan ik geen toxoplasmose van oplopen toch?.. Heb het nu maar met een HEULE lange stok en een doek opgeruimd hahaha!
@mv: ja nog 2 dagen inderdaad, Blijft toch spannend! 4 juli heb ik de eerste echo gehad, toen bleek ik iets minder ver dan gedacht.. Daarom kon die echo niet worden gebruikt om de officiële termijn te bepalen (Daarvoor moet je volgens mij 10 week zijn???). donderdag dus inderdaad de termijnecho!

Gisteren had ik voor het eerst het idee dat mijn buik gegroeid is. Als ik heel diep inadem, kan ik mijn buik niet meer 'intrekken'. Ook voelt het anders als ik op mijn buik ga liggen. Volgens mij zijn dit de eerste tekenen van mijn groeiende buik. Toch bijzonder
MV, was die doppler duur? Lijkt me wel heel mooi om thuis naar je kindje te kunnen luisteren!
Mv38, schrikken die bloederige afscheiding. Niet fijn!

Leuke sites trouwens met positiekleding!

Spannend Vlinder nog 2 dagen! Ik moet nog 3 dagen tot de echo.

Dopplers zijn niet zo heel duur. Je hebt ook Angelsound die zijn 25 euro ofzo.
Jaa jij heb ook bijna echo Sealight! toch wel weer spannend hè? Hoe laat heb jij m? Ik direct om 8.15 s ochtends, dus gelukkig niet de hele dag in spanning.

Ik ga duimen voor 2 hele mooie echo's!
@Vlinder, fijn zo vroeg! Ik moet vrijdag eerst werken. Heb hem om 13 uur:) maar door het werk gaat de tijd wel snel. Dat scheelt:) ik zal ook duimen, maar komt vast goed!
En inderdaad altijd weer spannend.. Ook al heb ik het gevoel dat het goed zit hoor.
Hallo allemaal,

Dames succes met jullie echo's!

En wat een leuke site met kleding is hier neergezet, wordt er helemaal vrolijk van.

Wij hebben vandaag toch een geslachtsbepaling gedaan en we krijgen een MEISJE! Mijn vriend wilden heel graag een jongen dus het was even wennen haha, hij is er nu helemaal aan gewend. Ik heb vanmiddag even een leuk setje gekocht, koop maar niet teveel aangezien mijn vriendin vorige week is bevallen van een dochter en mijn andere vriendin moet nog 3 weken. Dus krijg waarschijnlijk genoeg in maat 50/56.

Succes allemaal!
wat leuk een meisje Sharry gefeliciteerd... hoeveel wk ben je nu?

Doppler was iets van 25 incl.verzenden viel mee dus.

Nuo ai balen van je kat(ten) zeg... hoe gaat het nu met ze? ai 6 buisjes hier eentje minder

vlinder... kan best hoor dat je buik al groeit... hier kan ik niet zoveel erover zeggen haha had al van te voren een overschot buik... zonder beeb haha..

iemand het idee dat ie al de kleine voelt inside? ik voel af en toe van alles echter zijn vast darmen etc.. of wat dan ook haha en soms als ik te snel opsta ineens zon soort kramp in mijn buik.
@mv38 Ik ben morgen 16 weken zwanger.

Ik voel de kleine dame nog niet aangezien mijn placenta aan de voorkant zit, ben wel heel erg benieuwd vanaf hoeveel weken ik dat ga voelen.

Mijn buikje begint iets te groeien maar je ziet nog niet dat ik zwanger ben.
Hoi dames,

ben paar weekjes afwezig geweest. Nu het allemaal goed zit is mn behoefte om mee te schrijven minder geworden, sorry!

Vorige week echo was goed, ben paar dagen vooruit gezet! :-)

Morgen de combinatietest/nekplooimeting.
Sharry wat leuk een meid! Hoop ik nu na een zoon ook beetje stiekem op. Ik wil het nu ook wel weten hoewel we het bij zoon niet wisten. Ik kan echt niet wachten, ben ook ineens geïnteresseerd in de NUB theorie. Zit erover te denken morgen te vragen of is dat stom?
haha ja grappig dat Nub was ik ook al aant bekijken echter durfde het niet te vragen bij de termijnecho... maar goed nog 3wk tot de pretecho dan weten we het hopelijk.

duim voor een goede combitest voor je morgen.
Dank je!

Had je wel iets kunnen zien betreffende Nub?
Hi ladies!

Wat schrijven jullie toch lekker veel! Haha ik lees om de dag mee hoor en schrijf gewoon af en toe mee!

Fijn toch al die goede berichten en echo's! Doen jullie allemaal een pretecho? En wat is NUB? Sorry, ik ben soms echt een sufferd op dit soort vlakken.

Toen ik kraamzorg aan t regelen was, kreeg ik ook de vraag of ik t minimaal aantal uren kraamzorg wilde, of juist de 6u per dag ivm mijn verzekering! Euhhhh dacht ik! Hoe moet ik dat nu weten? Nu maar gekozen voor de 6u per dag! Wat doen jullie?

Ik geniet volop van m'n positiekleding! Heerlijk zeg! Blijft toch bijzonder dat sommige niet zonder kunnen en sommige nog totaal geen drang/nood hebben naar andere kleding!

Gisterochtend ben ik weer naar de vk geweest en voor het eerst het hartje gehoord! Wauw wat een ontzettend gaaf geluid! Ik was helemaal verliefd! T hartje was ook heel snel gevonden, dus dat was superleuk allemaal! Vk liet t hartje ook echt lang horen, heel speciaal! Verder alles goed! Bloeddruk prima, ik ben nu 2 kilo aangekomen. En m'n bloed was ook goed, alleen ben ik wsch wel rhesus negatief, dus dat moet weer een keer geprikt worden te 27 weken. 20 weken echo en volgende controle pas weer 22-8!

Hebben jullie al nagedacht of jullie thuis of in t ZH willen bevallen? Mijn voorkeur gaat uit naar thuis in t water! Lekker zweverig hè! En gaan jullie iets van zwangerschapscursus volgen?

Geniet van het mooie weer de komende dagen, dames!
Be kind!
Naffie, google anders eens op NUB theorie. Het is zo dat rond 12 weken alle kindjes een nub hebben, soort knobbeltje, bij jongens wordt het een piemeltje en meisjes de vagina. Aan de stand van de nub kan vaak al worden afgeleid (niet 100% betrouwbaar) of het een j/m is.

Ik kreeg gewoon aantal uren toegewezen. 49, volgens mij net zoveel als vorig jaar bij de eerste.

Fijn dat de positiekleding je bevalt! Ik heb nog niks aan, heb nog van vorig jaar maar wil ook nieuwe, over paar weken zal ik het nodig hebben.
Ik pas gelukkig al mijn kleding nog met 16 weken. Ben nu 1,9 kg aangekomen dus zit volgens mij netjes onder het schema van de

20 weken, ben ik wel blij mee.

@liene85 wanneer ben je uitgeteld?
Ik ben nu 25 jan uitgeteld Sharry.

Ik zit nog op -2 :-)

Vorig jaar met zoon ook maar 10 kilo aangekomen, paste binnen 3 dagen weer mn gewone broeken en kleding en aan mn buik was niks meer te zien! (Overigens ben ik niet super slank hoor, maat 42)
hier nog op hetzelfde gewicht als begin zwangerschap (blij toe haha had al ruim 10kg teveel voor ik zwanger raakte (mt42/44) ik kwam deze link tegen geen idee of het klopt.. via de berekening zou ik dan +/- 11kg aankomen..

http://www.ikbenzwanger.c ... wangerschap-berekenen.php

nee geen idee hoe dat NUB werkt, heb wel een foto meegekregen met de 12wk echo maar euh wie wat waar zie ik dat knobbeltje?

ai jai kraamzorg nog niet geregeld nadat ik mail kreeg dat ik het via de verzekering moest regelen... moet even onze verzekeringspapieren erop na kijken.

ik wil overigens in het zkh bevallen, zoon 1 lag in stuit (stuitbevalling) de ander in aangezichtshouding.. Mijn baarmoeder is hartvormig en daardoor krijg je eerder liggingsafwijkingen en is mij aangeraden in het zkh te bevallen, vind ik zelf ook wel zo veilig.
Wat leuk Sharry een meisje!

Ik heb wel iets gehoord over de nub, maar dan moet het toevallig op de echo staan. Ga er niet speciaal naar vragen.

Qua bevallen wilde ik eerst ziekenhuis, maar misschien toch maar thuis. We hebben nog ff om erover na te denken:)
Wow een meisje, leuk Sharry! Had jij al een beetje een voorgevoel?

@mv: leuk die link, ik hou wel van dat soort berekeningen. Of het nou klopt of niet. Ik was eerst ruim een kilo afgevallen. Die zit er nu weer aan. Volgens die site kom ik 10kg aan. Prima, ik denk dat ik daar wel voor wil tekenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven