Kan dit iets betekenen? [Geen OP]
maandag 6 april 2020 om 17:17
Waarom, echt wáárom nu een ovulatietest? Dat is toch zonde van het geld en onnodig plastic?! Stiekem toch kijken of je zwanger bent, alleen dan niet met een officiële test om teleurstellingen te voorkomen, ofzo?
Maar goed, een ovulatietest kan positief uitslaan bij een zwangerschap. Al lijkt een week te vroeg testen me daar krankzinnig vroeg voor.
Maar goed, een ovulatietest kan positief uitslaan bij een zwangerschap. Al lijkt een week te vroeg testen me daar krankzinnig vroeg voor.
maandag 6 april 2020 om 17:19
Wat voor ovulatietesten heb je? Op mijn testen had ik altijd een lichte streep, maar nooit een mooie donkere wat je zou moeten zien bij mijn testen. (Blijk uiteindelijk PCOS te hebben wat de altijd negatieve testen verklaarde)
Komt geloof ik omdat je altijd wel wat LH in je urine hebt.
Komt geloof ik omdat je altijd wel wat LH in je urine hebt.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
maandag 6 april 2020 om 17:23
Ik had de hele maand wisselend lichte streepjes op een ovulatietest en dan 1 piek en daarna weer wisselend van wit tot licht streepje.
Heb er nog 1 gedaan na een positieve zwangerschapstest om te kijken of die idd positief zou worden en die was zo ontzettend donker dat je de controlestreep er nauwelijks nog naast zag staan.
Op 25-27 maart seks voor een eisprong op 1-2 april lijkt me sowieso veel te vroeg, waarom heb je geen seks op de dag van je LH-piek als je wel van die testen gebruikt? En als er al iets bevrucht zou zijn dan is dat nu nog niet ingenesteld en maakt nu dus ook geen hcg aan.
Kortom: het betekent denk ik niets. Het is normaal.
Heb er nog 1 gedaan na een positieve zwangerschapstest om te kijken of die idd positief zou worden en die was zo ontzettend donker dat je de controlestreep er nauwelijks nog naast zag staan.
Op 25-27 maart seks voor een eisprong op 1-2 april lijkt me sowieso veel te vroeg, waarom heb je geen seks op de dag van je LH-piek als je wel van die testen gebruikt? En als er al iets bevrucht zou zijn dan is dat nu nog niet ingenesteld en maakt nu dus ook geen hcg aan.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
maandag 6 april 2020 om 17:26
Wat lux zegt dus.lux- schreef: ↑06-04-2020 17:23
maandag 6 april 2020 om 17:26
Die dingen kosten echt heel erg weinig bij de Action of online. Je hebt ze ook in dipstick uitvoering, scheelt weer plastic. Als je dure merken zoals Clearblue gaat kopen ben je wel arm ja.
maandag 6 april 2020 om 17:28
Suzan_1991 schreef: ↑06-04-2020 17:26Die dingen kosten echt heel erg weinig bij de Action of online. Je hebt ze ook in dipstick uitvoering, scheelt weer plastic. Als je dure merken zoals Clearblue gaat kopen ben je wel arm ja.
Al zijn ze 3 cent. Totaal onnodig toch, als je weet waar je in je cyclus zit?
maandag 6 april 2020 om 17:29
Die gebruikte ik ook, van die dipsticks. De gewone en extra gevoelige (die hadden zo'n groen uiteinde) en ik had altijd lichte streepjes. En ik testte vrolijk de hele maand door.LiefKleinMuisje schreef: ↑06-04-2020 17:25Sensitest.
Ik probeerde het gewoon. Rustig aan, geen man overboord.
Ik snap je nieuwsgierigheid hoor, ik zit ook de dagen af te tellen voordat ik mag testen.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
maandag 6 april 2020 om 18:35
Ik had bij Sensi test heel vaak een heel licht streepje. Het werd pas interessant wanneer ze echt donker uitsloegen.
Maar waarom niet gewoon wat meer seks (Bijv vanaf dag 10 cyclus om de dag tot dag 18 ofzo) dan zit je altijd goed en het doet je liefdesleven en mind echt veel meer goed dan al deze topics en de druk op het zwanger worden.
Je wordt nl zwanger van seks, niet van testjes, kansberekeningen en topics.
Maar waarom niet gewoon wat meer seks (Bijv vanaf dag 10 cyclus om de dag tot dag 18 ofzo) dan zit je altijd goed en het doet je liefdesleven en mind echt veel meer goed dan al deze topics en de druk op het zwanger worden.
maandag 6 april 2020 om 21:37
Er zit altijd enige mate van lh in je lichaam, met de ovulatietest detecteer je alleen de piek. Met die van sensitest had ik standaard een lichte teststreep, behalve bij een piek. Heb trouwens ook weleens gekeken wat er gebeurde toen ik echt zwanger was: toen werd de teststreep in een paar seconden donkerder dan de controlestreep
.
Succes met zwanger worden!
Succes met zwanger worden!
maandag 6 april 2020 om 22:37
Nee, dat hoeft niks te betekenen.
Als je zwanger bent, kàn een ovulatietest super positief uit slaan.
Een gewoon streepje kan je echter de hele maand krijgen. (ik heb altijd wel 'n streepje op m'n ovulatietest)
Daarnaast is het echt heel zonde om nu een ovulatietest te doen. Wacht tot minimaal 14 april en doe dan een zwangerschapstest.
Als je zwanger bent, kàn een ovulatietest super positief uit slaan.
Een gewoon streepje kan je echter de hele maand krijgen. (ik heb altijd wel 'n streepje op m'n ovulatietest)
Daarnaast is het echt heel zonde om nu een ovulatietest te doen. Wacht tot minimaal 14 april en doe dan een zwangerschapstest.
maandag 6 april 2020 om 23:39
Ook hier mee eens.drominique schreef: ↑06-04-2020 18:35
Als je steeds te vroeg seks hebt (of steeds te laat) in ieder geval niet vaak genoeg rondom je eisprong dan wordt je natuurlijk nooit zwanger.
dinsdag 7 april 2020 om 13:13