kent iemand dit??

05-06-2012 19:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik ben nu al een paar dagen op zoek naar een bericht die ik op internet heb zien staan ergens,maar kan het niet meer terug vinden,en misschien heeft iemand hier ook dat gelezen of meegemaakt....

ik wil graag zwanger worden en heb nu tijdens mijn ovulatie gevreen en ik hoop natuurlijk dat het in een keer raak is maarja die kans is niet zo heel groot natuurlijk.Maar nu had ik ergens zien staan dat sommige vrouwen het voelde als hun eitje was bevrucht en zogenaamd naar de baarmoeder afdaalde/rolde?

Nu voelde ik vandaag wel iets geks in me buik (kan ook totaal bedrog zijn natuurlijk) maar toen dacht ik,ja dat zou wel eens kunnen zijn wat die vrouwen bedoelde...

heeft iemand hier ook iets van gevoeld of van gehoord dat dat kan?

Ik heb wel 2 dagen na mijn ovulatie nu buikpijn,net als of er een steen laag in me buik hangt,maar of dit iets betekend?Normaal voelde ik ook niets van de ovulatie want ik heb het door middel van een test opgemerkt.

Nou ik ben benieuwd of iemand dit ook herkent of heeft gehad??

groetjes!
Het zou best kunnen ja , maar ik herken het niet. Het enige wat ik wel gemerkt heb is dat mijn maag? baarmoeder? of darmen ? Continue aan het rommelen waren. Dat ik toen zwanger was wist ik niet maar dat was wel iets wat me ineens op viel.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat jij je microscopisch kleine eicel voelt rollen naar je baarmoeder. Bedoel je niet dat sommige vrouwen hun eisprong voelen? Dat komt wel vaker voor, maar ik herken het niet.

Rustig afwachten, met een week of twee weet je meer.
ja ik zal nog even moeten wachten helaas, ik ben zo benieuwd,en dan duurt wachten heeel lang. je leest ook zoveel dat het als nog mis gaat na een paar weken enz enz dus eigenlijk moet je niet al te veel lezen op internet,maarja toch nieuwsgierig he....

maar iets voelen rollen vind ik zelf ook wel raar hoor,maar het rommelt bij mij ook wel steeds,maar ik heb gehoord dat dat ook van het foliumzuur kan komen,ook dunne ontlasting enzo...maar ik wacht maar even af......zucht....
Als je zwanger wilt worden, voel je alle kriebels en steekjes die misschien altijd wel hebt denk ik.
ja dat denk ik ook,is misschien wel suggestie,maar als je iets zo graag wil...ik heb nu ook wel het idee van ja, het is raak,maar dat lees je zo vaak en uiteindelijk houd je jezelf voor de gek of je lichaam houd je voor de gek,dan zal ik echt moeten afwachten.ik ben nu bijna 31 en krijg nu zo'n gevoel van ik moet opschieten....vooral omdat ik het ook aan de schildklier heb en dan hoor je niet altijd van die positieve verhalen,en is het vrij moeilijk allemaal als ik dat zo hoor,maar ik hoef nog maar 1,5 week te wachten....pffff
Ooooohhhhh, zullen het niet gewoon je darmpjes zijn? Enig idee hoe klein een eicel is? die meet 0,15 – 0,2 mm =. En denk je echt dat je dat in een lichaam wat constan in beweging is (van binnen dan) kan voelen rollen????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nee wat ik voel is niet rollen,ik had het maar 1 keer zoiets gevoeld meer niet en heb ook geen last van me buik in de zin van darmklachten ofzo hoor,alleen heb nu 2 dagen het gevoel als of ik ongesteld zou moeten worden en dat is toch hele andere buikpijn,zoals alle vrouwen wel weten.maar in zou pas over 1,5 week ong. ong.moeten worden dus dat kan het niet zijn..ik heb ook van te voren nooit buikpijn dus tja?

ik beweer zelf ook niet dat je zoiets kunt voelen "rollen" maar was er benieuwd naar.
Ik gok zo dat het bij wijze van spreken is, dat je die eicel voelt rollen. Ik wist alle 4 de keren dat ik zwanger was de ochtend na de bevruchting dat het 'raak' was. Hoe precies? Geen idee, maar ik wist het, heb het alle 4 de keren tegen mijn man gezegd en het klopte alle 4 de keren. De 1e keer zei ik 's morgens; "als ik hier zwanger van ben, en dat zou zomaar kunnen, dan wil ik het niet hebben". Ook dat klopte; kindje was niet levensvatbaar. Het zou dus zomaar kunnen dat je zwanger bent maar het kan net zo goed van niet. Spannend hoor!
ja zeker spannend ik hoop het zo.....ik moet me niet blind staren erop want het is de eerste keer pas dat we het proberen en of het dan de eerste de beste keer meteen raak is....dat hoor je niet zo vaak,maar ik hoop het van wel, het gevoel is er wel,en nu komen er nog heel veel lange dagen van wachten.....
Ik heb maanden en maanden lang ongeveer alles gevoeld waarvan ik gelezen had dat ooit iemand dat had gevoeld toen ze zwanger was. En toen ik eindelijk zwanger was voelde ik helemaal niets. Pas toen ik me bedacht "Hey, mijn borsten zijn niet gevoelig als ik de trap op ren" bedacht ik me dat ik wel weer eens zou kunnen gaan testen.

Waar ik altijd na 5 minuten over tijd al aan het testen sloeg, heb ik mijn positieve test pas gedaan 7 dagen na mijn NOD.

Je kunt je zelf zo enorm voor de gek houden.... Ik heb voor mijn zwangerschap veel meer kwaaltjes gehad dan tijdens!

Ik hoop voor je dat het in 1 keer raak is TO en als dat niet zo is, wees dan niet te verdrietig, de kans is heel groot dat je gerust wel zwanger wordt. Succes!
Ik voel al heel mijn leven lang al mijn eisprong en sinds ik een miskraam heb gehad voel ik ook soms steken in mijn lies tijdens na de eisprong. Het kan zo wie zo geen innesteling zijn want dat is pas na 5-9 dagen. Succes met wachten
Ik voel mijn eisprong niet, maar heb wel meer zin in seks tegen de tijd dat mijn eisprong zo ongeveer zou moeten zijn.

Pas nadat ik zeker een jaar gestopt was met de pil kon ik aan mijn lijf, maar nog eerder aan mijn gemoedstoestand, merken op welk punt ik ongeveer zat in mijn cyclus. De pil komt er bij mij dan ook niet meer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven