Kind in je Uppie (deel 4)
vrijdag 1 februari 2013 om 11:56
Hiermee open ik deel vier van het topic voor vrouwen die alleen (of met een lesbische partner) zwanger willen worden, zwanger zijn of een kind hebben gekregen!
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Fase 1: orientatie of wachtlijst
Uppie
Jola (33 jaar, orientatiefase GG)heeft nu een partner!
Colalight
Wildroses (alleenstaand, tweede kindje, op zoek naar donor)
Penelopeeee (start in mei '13 bij Rijnstate)
MissBella (36 jr, start mei '13 bij UMC)
F1978 (34 jr, wachtlijst KID Centrum Amsterdam)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Abusu (35 jr, wachtlijst KID centrum Amsterdam)
Zijaanzij (lesbisch stel, GG of MCK, start hopelijk sept '13)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 GG met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Jive
Tammywynet
Wondertje (start aug. 2011 Geertgen nu Rijnstate Arnhem)
ChantalJS
Sterre
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept '12 start IVF)
Bredagirl (32 jaar, Geertgen, IVF deal, start okt. '12)
Tatum (GG, IUI sinds mei '12)
Houston (gestart okt. '12)
Anomiem6
Lonely_Butterfly (lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren, GG)
Tessado (36 jr, MCK, start maart '13)
Mila (34jr, ZI sinds sept '12, 2x mk)
Gavia (wachtlijst UMCU, start in juni '13)
Fase 3: zwanger!
Anoniem4
Sillie (35 jaar, KID B-donor Utrecht, gestart juli '12)
Vinyl
Fearless (34 jaar, Geertgen, 2de poging IVF)
Lizlizzyliz (35 jr, B donor Rijnstate, IUI, start: aug. '12)
ClaudeFiolle (zwanger van IUI-D, gestart in maart '12)
E123 (KID B-donor, Utrecht, gestart mei '12)
NYC (lesbisch stel, 33jr, GG, start jan. '13, eerste poging raak)
Emma (35 jaar, KID B-donor, Utrecht)
Fase 4: een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem1 is zomer 2012 bevallen van een zoon.
Anoniem2 is in augustus 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem5 is in november 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Anoniem3 is in december 2012 bevallen van een zoon.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
zaterdag 23 februari 2013 om 18:44
Yezka, fijn dat het weer beter gaat! Goed dat je nieuwe verrassende dingen doet.Je woont in een prachtige oude stad. Ik kan me voorstellen dat daar veel te ontdekken is. Hopelijk kun je weer snel een nieuwe poging ondernemen.
Mila, fijn dat het weer beter gaat! Ik kan me indenken dat de dagen je niet snel genoeg kunnen gaan. Op weg naar je goede echo. Je zult zien dat de dagen sneller gaan dan je had verwacht.
Tessado, bedankt, mag ik vragen waar je dat gelezen hebt van de resultaten van het MCK? Mijn situatie is veel moeilijker door de immuun problemen maar het is altijd fijn positieve berichten te lezen.
Mila, fijn dat het weer beter gaat! Ik kan me indenken dat de dagen je niet snel genoeg kunnen gaan. Op weg naar je goede echo. Je zult zien dat de dagen sneller gaan dan je had verwacht.
Tessado, bedankt, mag ik vragen waar je dat gelezen hebt van de resultaten van het MCK? Mijn situatie is veel moeilijker door de immuun problemen maar het is altijd fijn positieve berichten te lezen.
zondag 24 februari 2013 om 00:01
Yezka, fijn dat je veel afleiding had. Hoop dat je avond ook goed was.
Mila: fijn dat het bloeden is gestopt. Vervelend zo met je moeder. Krijg je wel een beetje steun van verwekker/geliefde?
En om antwoord te geven op je vraag: ja, ben blij dat ik ben gegaan. Was goede timing volgens verpleegkundige en alles lag er -voor zover je dat van daar beneden kan zeggen - mooi bij. Temp is vandaag gestegen dus mooie planning.
Ik heb geen hormonale migraine gekregen rond eisprong dus geen hormonale schommelingen, ik heb eindelijk (na ruim een maand) rust in mijn hoofd. Dus ja, blij dat ik ben gegaan.
Ik heb overigens besloten dat ik vrijdag om 12.45 ben bevrucht. Misselijk ben ik al
Mila: fijn dat het bloeden is gestopt. Vervelend zo met je moeder. Krijg je wel een beetje steun van verwekker/geliefde?
En om antwoord te geven op je vraag: ja, ben blij dat ik ben gegaan. Was goede timing volgens verpleegkundige en alles lag er -voor zover je dat van daar beneden kan zeggen - mooi bij. Temp is vandaag gestegen dus mooie planning.
Ik heb geen hormonale migraine gekregen rond eisprong dus geen hormonale schommelingen, ik heb eindelijk (na ruim een maand) rust in mijn hoofd. Dus ja, blij dat ik ben gegaan.
Ik heb overigens besloten dat ik vrijdag om 12.45 ben bevrucht. Misselijk ben ik al
Waar zit de any-key?
zondag 24 februari 2013 om 08:59
Yezka, fijn dat je wat afleiding had en dat het wat beter met je gaat. Doe je de volgende ronde al meteen weer mee of ga je een ronde overslaan?
Houston, ik duim voor je!! Fijn dat je nu rust in je hoofd hebt.
Ik zit op dag 12 (als je de dag van de inseminatie als dag 1 rekent) en mijn temp was nog steeds hoog vanmorgen, dus een test gedaan: negatief.
Ik hou nog een beetje hoop, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij nog positief wordt.
Vandaag een rustig dagje, ga een film + serie kijken.
Houston, ik duim voor je!! Fijn dat je nu rust in je hoofd hebt.
Ik zit op dag 12 (als je de dag van de inseminatie als dag 1 rekent) en mijn temp was nog steeds hoog vanmorgen, dus een test gedaan: negatief.
Ik hou nog een beetje hoop, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij nog positief wordt.
Vandaag een rustig dagje, ga een film + serie kijken.
zondag 24 februari 2013 om 10:07
Zo daar ben ik weer, een paar dagen op vakantie geweest! Gezellig met een vriendin, veel over zwanger worden, bevallen en baby's gesproken, dus ik weet nu zo'n beetje alle ins en outs Hoewel zij dan weer niet zoveel wist van het hele ziekenhuisgebeuren. Het mooie is wel dat zij nog allemaal spullen voor mij heeft!
Volgende week eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek. Ik had even gemist dat ik daar een belafspraak voor moest maken, dus ik zat maar op die uitslag te wachten.
Welkom Elonie, leuk nog een "jong" iemand. Ik ben een jaartje ouder dan jij. Ik zit ook bij het UMCU. Maar hoeveel afspraken heb jij nu gehad?
Ik ben al door! Ik ben het met je eens dat sommige vragen vrij vreemd zijn. Want als je wel drugs zou gebruiken, dan zou je daar wellicht over liegen... Zegt dus niet zoveel.
Yezka, wat balen weer. Doe maar rustig aan en dingen die je leuk vindt!
@ Mila en Liz en ook Houston, wat rottig dat je familie je niet optimaal kan steunen, Wat dat betreft is het een moeilijk keuze om hier alleen voor te gaan en bewijst het dat je echt stevig in je schoenen moet staan om tot deze keuze te komen. Gelukkig zijn jullie zo sterk!
Volgende week eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek. Ik had even gemist dat ik daar een belafspraak voor moest maken, dus ik zat maar op die uitslag te wachten.
Welkom Elonie, leuk nog een "jong" iemand. Ik ben een jaartje ouder dan jij. Ik zit ook bij het UMCU. Maar hoeveel afspraken heb jij nu gehad?
Ik ben al door! Ik ben het met je eens dat sommige vragen vrij vreemd zijn. Want als je wel drugs zou gebruiken, dan zou je daar wellicht over liegen... Zegt dus niet zoveel.
Yezka, wat balen weer. Doe maar rustig aan en dingen die je leuk vindt!
@ Mila en Liz en ook Houston, wat rottig dat je familie je niet optimaal kan steunen, Wat dat betreft is het een moeilijk keuze om hier alleen voor te gaan en bewijst het dat je echt stevig in je schoenen moet staan om tot deze keuze te komen. Gelukkig zijn jullie zo sterk!
zondag 24 februari 2013 om 11:00
Houston, wat fijn dat je je rust weer hebt gevonden. En het klinkt allemaal erg positief! Ik zal voor je duimen. Zou zo mooi zijn als het nu de laatste keer is geweest. Kun je door naar de volgende fase. Heel veel succes en geduld gewenst.
Emma, welllicht kun je nog een keer testen als je niet ongesteld wordt. Bij de een is het te zien op dag 12 en bij de ander pas als ze zwaar overtijd zijn. Ik duim nog even rustig door voor je!
Gavia, fijn zo'n vakantie gezellig met een vriendin. Heerlijk om samen te kletsen over het babytraject. Veel succes met je afspraak, maar het bloedonderzoek is vast goed. En mag je dan gaan beginnen?
Voor mij nog een dagje en dan de echo. Hopelijk kan ik dan stoppen met prikken. Mijn buik is net een mislukt speldenkussen.
Emma, welllicht kun je nog een keer testen als je niet ongesteld wordt. Bij de een is het te zien op dag 12 en bij de ander pas als ze zwaar overtijd zijn. Ik duim nog even rustig door voor je!
Gavia, fijn zo'n vakantie gezellig met een vriendin. Heerlijk om samen te kletsen over het babytraject. Veel succes met je afspraak, maar het bloedonderzoek is vast goed. En mag je dan gaan beginnen?
Voor mij nog een dagje en dan de echo. Hopelijk kan ik dan stoppen met prikken. Mijn buik is net een mislukt speldenkussen.
zondag 24 februari 2013 om 11:11
@ Tammy, echt goed hoe jij je er elke keer weer doorheen slaat. Ik hoop ook dat het goed zit dit keer!
Ik mag dan nog beginnen. Het bloedonderzoek bepaald of het nog lang duurt of iets minder lang voor ik mag beginnen, i.v.m. CMV
(waarvan Yezka en ik op de meet geconcludeerd hebben dat het bijna niet zo kan zijn dat ik dat NIET heb )
Ik mag dan nog beginnen. Het bloedonderzoek bepaald of het nog lang duurt of iets minder lang voor ik mag beginnen, i.v.m. CMV
(waarvan Yezka en ik op de meet geconcludeerd hebben dat het bijna niet zo kan zijn dat ik dat NIET heb )
zondag 24 februari 2013 om 12:07
quote:Houston77007 schreef op 24 februari 2013 @ 09:50:
@emma, dag 12 is toch nog veel te vroeg om te testen?
De vorige keer had ik op dag 12 een positieve test, vandaar.
CMV is een virus wat de helft van de bevolking heeft. het kan normaal geen kwaad, maar wel als je het krijgt tijdens de zwangerschap.
Als je het virus niet draagt heb je ook een donor nodig die het virus niet draagt. En dat is lastig.
Je kunt het virus dus maar beter hebben (in ons geval).
Zie; http://mens-en-gezondheid ... -het-cytomegalovirus.html
@emma, dag 12 is toch nog veel te vroeg om te testen?
De vorige keer had ik op dag 12 een positieve test, vandaar.
CMV is een virus wat de helft van de bevolking heeft. het kan normaal geen kwaad, maar wel als je het krijgt tijdens de zwangerschap.
Als je het virus niet draagt heb je ook een donor nodig die het virus niet draagt. En dat is lastig.
Je kunt het virus dus maar beter hebben (in ons geval).
Zie; http://mens-en-gezondheid ... -het-cytomegalovirus.html
zondag 24 februari 2013 om 12:27
Houston, goed te horen dat je weer beter in je vel zit.
*slaakt een zucht van opluchting*
En Emma, wat jammer weer... Kan me voorstellen dat je weinig hoop hebt dat die test nog positief wordt.
Ik moet deze cyclus overslaan, want ik word pas donderdag in het team besproken en kan dus niet vandaag weer beginnen met prikken. Daarnaast denk ik ook dat het niet zo goed voor je eierstokken is om dit twee cycli achter elkaar te doen. Ze hebben nogal wat te verduren gehad, namelijk. Ik zou er voor kunnen kiezen om wel weer een ZI te doen. Maar ik verwacht eigenlijk daar geen reele kans mee te hebben, maar dan heb ik wel weer het gedoe en de spanning van het LH-testen, afspreken, insemineren en de vage hoop dat het niet voor niets was. Misschien is een cyclus rust met veel sushi en bezoekjes aan de sauna een beter idee.
En verder heb ik gisteren een heel gezellige avond gehad met Wondertje! (Wat zijn BAM-vrouwen toch leuk).
Zal ik trouwens binnenkort de datumprikker voor april eruit gooien?
*slaakt een zucht van opluchting*
En Emma, wat jammer weer... Kan me voorstellen dat je weinig hoop hebt dat die test nog positief wordt.
Ik moet deze cyclus overslaan, want ik word pas donderdag in het team besproken en kan dus niet vandaag weer beginnen met prikken. Daarnaast denk ik ook dat het niet zo goed voor je eierstokken is om dit twee cycli achter elkaar te doen. Ze hebben nogal wat te verduren gehad, namelijk. Ik zou er voor kunnen kiezen om wel weer een ZI te doen. Maar ik verwacht eigenlijk daar geen reele kans mee te hebben, maar dan heb ik wel weer het gedoe en de spanning van het LH-testen, afspreken, insemineren en de vage hoop dat het niet voor niets was. Misschien is een cyclus rust met veel sushi en bezoekjes aan de sauna een beter idee.
En verder heb ik gisteren een heel gezellige avond gehad met Wondertje! (Wat zijn BAM-vrouwen toch leuk).
Zal ik trouwens binnenkort de datumprikker voor april eruit gooien?
zondag 24 februari 2013 om 13:18
Hallo allemaal. ik ben een tijdje niet geweest omdat ik er nu weer zoveel mee bezig was dat ik mezelf helemaal ging bang maken, stel je voor dat ik afgewezen word en niet meer zwanger kan worden.
Ik heb 14 feb mijn eerste gesprek gehad en 5 maart gaan we weer. Ik vind het echt zoooo spannend!
Als ik groen licht krijg zal ik hier ook weer vaker te vinden zijn maar merk dat ik me helemaal druk kan gaan maken omdat ik bang ben dat ik afgewezen word.
sorry....
Ik heb 14 feb mijn eerste gesprek gehad en 5 maart gaan we weer. Ik vind het echt zoooo spannend!
Als ik groen licht krijg zal ik hier ook weer vaker te vinden zijn maar merk dat ik me helemaal druk kan gaan maken omdat ik bang ben dat ik afgewezen word.
sorry....
Maar 1 weekje te vroeg, mijn mooie kleine Anaël... na 23 weken geboren
zondag 24 februari 2013 om 15:38
Gavia idd ik ben ook wat jonger haha. Ik heb nu 2 gesprekken gehad en 18 Maart heb ik mijn gesprek en dan hoor ik of ik op de wachtlijst mag komen. Ik heb op alle vragen eerlijk antwoord gegeven omdat ik vond dat ik in dit geval er niet over kon liegen dit gaat over een kindje en ze moeten mij goed vinden om wie ik ben en niet om wat ik hun wil voorspiegelen. Zoals dat drugs gebruik als ik naar een hardcore feestje ga gebruik ik wellis is drugs waar heb ik het dan over 3 keer per jaar een pilletje doe ik dat nog steeds als ik zwanger ben NEE natuurlijk niet wou ik daar in het gesprek over liegen nee ook niet want ik ben wie ik ben en ik maak mijn keuzes wat andere mensen daar ook van vinden... Ik ben een volwasse onafhankelijke vrouw en als ze dat in het ziekenhuis niet zo zien dan probeer ik het op een andere manier tot dat iemand wel ziet dat ik een goeie moeder zou zijn en alles aan de kant zou zetten voor mijn kindje...
Lonely butterfly heel veel succes met wachten hoop doet leven komt vast allemaal goed!
Tammy succes!!
Yezka heel verstandig even je gedachte op wat anders zetten...
Lizzy ik volg heel veel tv series en toen ik jou verhaal een beetje las moest ik daar aan denken heel extreem hoor maar die man was opgevoed door zijn moeder die alcoholist was en in hele moeilijke buurt was opgegroeid hij ontmoete zijn vrouw en kreeg kinderen ze leefde in totale armoede maar heeft 2 banen genomen is hard blijven werken en heeft zijn kinderen heel goed en liefde vol opgevoed 1 generatie kan echt alles veranderen want je weet nou in ieder geval wat je niet wil.
xx
Lonely butterfly heel veel succes met wachten hoop doet leven komt vast allemaal goed!
Tammy succes!!
Yezka heel verstandig even je gedachte op wat anders zetten...
Lizzy ik volg heel veel tv series en toen ik jou verhaal een beetje las moest ik daar aan denken heel extreem hoor maar die man was opgevoed door zijn moeder die alcoholist was en in hele moeilijke buurt was opgegroeid hij ontmoete zijn vrouw en kreeg kinderen ze leefde in totale armoede maar heeft 2 banen genomen is hard blijven werken en heeft zijn kinderen heel goed en liefde vol opgevoed 1 generatie kan echt alles veranderen want je weet nou in ieder geval wat je niet wil.
xx
zondag 24 februari 2013 om 17:35
Hmmm, dan is de procedure in het UMCU nog niet helemaal goed afgesproken met elkaar. Want ik zou ook de 3e keer een afspraak hebben en dan horen of ik door was en zo ja meteen inwendig onderzoek en de hele mikmak, maar de psycholoog zei toen dat ik een belafspraak moest maken. Want als ik niet door zou zijn zou ik helemaal voor niets komen. Dus toen had ik een belafspraak en daarna heb ik pas een afspraak gemaakt bij de gyn.
Ik heb trouwens gehoord dat zelfs 80% van de (Nederlandse) bevolking CMV heeft (gehad). Maar ik heb ook gehoord dat er in Arnhem idd niet moeilijk over gedaan wordt? Ik dacht dat zelfs hier gelezen te hebben. Dus idd even handig om het na te vragen Houston.
Ik heb trouwens gehoord dat zelfs 80% van de (Nederlandse) bevolking CMV heeft (gehad). Maar ik heb ook gehoord dat er in Arnhem idd niet moeilijk over gedaan wordt? Ik dacht dat zelfs hier gelezen te hebben. Dus idd even handig om het na te vragen Houston.
zondag 24 februari 2013 om 17:42
zondag 24 februari 2013 om 17:49
Ik werd zelf ook gebeld door de arts of ik door was. En ik heb bij het eerste gesprek al een echo gehad. Een week later naar de maatschappelijk werkster en bloed prikken. Een paar weken later hoorde ik telefonisch dat ik door was en heb ik een afspraak gemaakt voor het contract te ondertekenen en ook meteen de donormatch.
Komt misschien wel omdat ik wat verder weg woon.
De fertiliteitsarts in Utrecht zei dat er opvallend veel vrouwen zijn die het virus (CMV) niet bij zich dragen. Dan duurt de donormatch ook (veel) langer. Misschien een hoger percentage vrouwen die nog maagd zijn (?).
Komt misschien wel omdat ik wat verder weg woon.
De fertiliteitsarts in Utrecht zei dat er opvallend veel vrouwen zijn die het virus (CMV) niet bij zich dragen. Dan duurt de donormatch ook (veel) langer. Misschien een hoger percentage vrouwen die nog maagd zijn (?).
zondag 24 februari 2013 om 18:21
Volgens mij wordt CMV wel degelijk overgedragen via seksueel contact. Hoeft niet maar kan wel.
In onderstaand stukje wordt het een soa genoemd.
http://www.menselijk-lich ... doeningen/cytomegalovirus
In onderstaand stukje wordt het een soa genoemd.
http://www.menselijk-lich ... doeningen/cytomegalovirus
zondag 24 februari 2013 om 19:13
Gelukkig Yezka en Houston dat jullie weer lekkerder in jullie vel zitten !!!!Pff het is ook allemaal heel wat..Ik heb mij nl alweer 3x versproken dat ik tot juni op de wachtlijst sta..niet dat ik dan al kan beginnen..maar toch..Afgelopen vrijdag moest ik mijn auto opnieuw wegbrengen gelijk even bij mijn zieke schoolcollega (ik heb er 2 met kwaadaardige borstkanker) langsgegaan die vroeg waarom ik geen binnenhuisarchitectuur "even" ging studeren dus toen gaf ik mijn kinderwens aan..Voordat ik er verder iets over kon zeggen, gaf ze (ze is zelf ook moeder overigens) aan dat dat ook via een donor in D-H kan..blabla..Toen we later gingen lunchen en er een brullend kindje in de buurt zat, vroeg ze of ik het wel zeker wist..tja heeeeeeerlijk sommige mensen!
Ik vind het echt te lang duren, heb 2 gillende (als in een speenvarken) werkgevers en ben er wel n beetje klaar mee (met op mijn strepen staan en advocaten)..wil verder..Gelukkig mag ik nog een badkamer verbouwen dus ik heb nog even afleiding ;-(
Daarnaast wil ik een project opzetten m.b.t. onderwijs en senioren, ik heb hier al op onze school mee geëxperimiteerd.
>Ik zie in mijn andere job dat senioren echt achter de geraniums verpulveren en alles moeilijk lijkt en daar kunnen onze ll zeker een positieve wending aangeven..<
Fijn Gavia dat je een betrokken vriendin hebt!! Lekker om er met iemand over te kletsen!!
Emma; benieuwd!! In het LUMC testen ze bij IVF ook na 12 dagen!! Ben benieuwd of mijn school'collega' nu ook zwanger is..?!
@ Lonely heeee gelukkig snel weer een afspraak..snap dat je op een gegeven moment verder wilt..Ik heb nog niks "gedaan" maar ik leef echt erg met iedereen mee..soms word ik n beetje nuts van mijzelf!
@Tammy;suc6 morgen!! Gaat je broer mee? Je kan ernaast op de Woooonboulevard ook leuk winkelen, mocht je willen lunchen Brasserie Park zit om de hoek en is een aanrader (geen aandelen)! ik las de resultaten op de site bij het kopje 'nieuws'.
En dr. Deen is echt geweldig!
Ben benieuwd hoe het met de rest is!!
Ik vind het echt te lang duren, heb 2 gillende (als in een speenvarken) werkgevers en ben er wel n beetje klaar mee (met op mijn strepen staan en advocaten)..wil verder..Gelukkig mag ik nog een badkamer verbouwen dus ik heb nog even afleiding ;-(
Daarnaast wil ik een project opzetten m.b.t. onderwijs en senioren, ik heb hier al op onze school mee geëxperimiteerd.
>Ik zie in mijn andere job dat senioren echt achter de geraniums verpulveren en alles moeilijk lijkt en daar kunnen onze ll zeker een positieve wending aangeven..<
Fijn Gavia dat je een betrokken vriendin hebt!! Lekker om er met iemand over te kletsen!!
Emma; benieuwd!! In het LUMC testen ze bij IVF ook na 12 dagen!! Ben benieuwd of mijn school'collega' nu ook zwanger is..?!
@ Lonely heeee gelukkig snel weer een afspraak..snap dat je op een gegeven moment verder wilt..Ik heb nog niks "gedaan" maar ik leef echt erg met iedereen mee..soms word ik n beetje nuts van mijzelf!
@Tammy;suc6 morgen!! Gaat je broer mee? Je kan ernaast op de Woooonboulevard ook leuk winkelen, mocht je willen lunchen Brasserie Park zit om de hoek en is een aanrader (geen aandelen)! ik las de resultaten op de site bij het kopje 'nieuws'.
En dr. Deen is echt geweldig!
Ben benieuwd hoe het met de rest is!!