Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.

dinsdag 23 juli 2013 om 18:08
dinsdag 23 juli 2013 om 18:16
Nee, Rosings, zo'n topic is er helaas niet. Wel ooit gestart, maar doodgebloed. Ik denk dat ik daar zelf ook wel behoefte aan zal hebben, dus wellicht dat ik er een start over een paar weken. Maar als iemand anders daarvoor al een topic opent is het natuurlijk prima.
@Tammy, balen dat dat precies nu moet gebeuren!
@Tammy, balen dat dat precies nu moet gebeuren!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 23 juli 2013 om 18:26
Tammy, wat vervelend. Zuur dat dit nu is. Ik kan je voor de keelpijn nog propolistinctuur aanraden. Ontsteking gaat er niet van weg, de pijn wel. Is mijn ervaring. Wel op alcoholbasis.
Jouw ijsfavoriet is ook de mijne
Mila, wat fijn dat je je meer kan ontspannen!
Mag ik vragen hoe jij de periode rond je eerste uitgerekende datum bent doorgekomen? Het valt me heel zwaar
Ik doe mijn ding, maar onderhuids is er toch dat stekende verdriet dat ik binnenkort moeder had kunnen zijn.
Rosings, heb jij dat gevoel niet?
Jouw ijsfavoriet is ook de mijne
Mila, wat fijn dat je je meer kan ontspannen!
Mag ik vragen hoe jij de periode rond je eerste uitgerekende datum bent doorgekomen? Het valt me heel zwaar

Ik doe mijn ding, maar onderhuids is er toch dat stekende verdriet dat ik binnenkort moeder had kunnen zijn.
Rosings, heb jij dat gevoel niet?
Waar zit de any-key?

dinsdag 23 juli 2013 om 19:52
Ja, helemaal nu dat prinsje is geboren... Toen ik de miskraam kreeg was ik heel nuchter, was ook pas 7 weken zwanger, en nu zijn er overal dikke buiken enzo. Het voelt extra zuur omdat m'n ex het daarna heeft uitgemaakt (HIJ HEEFT HET MIS!) en nu deze komende week eindelijk gaat verhuizen. Van verloofd en zwanger met bruidsjurk ben ik alleenstaand en ga ik volgende week naar Geertgen. Het valt me heel zwaar.

dinsdag 23 juli 2013 om 20:05
Heel veel sterkte Houston en Rosings
Ik meen me iets te herinneren over boeken over BAM. Nu kwam ik net het boek "Geen partner wel een kinderwens" van Barbara Lammerts van Buren tegen. Ook het boek van Claudia de Breij "Krijg nou tieten" lijkt me wel "geschikt". Heeft iemand deze boeken ook gelezen? En ist wat?
Ik meen me iets te herinneren over boeken over BAM. Nu kwam ik net het boek "Geen partner wel een kinderwens" van Barbara Lammerts van Buren tegen. Ook het boek van Claudia de Breij "Krijg nou tieten" lijkt me wel "geschikt". Heeft iemand deze boeken ook gelezen? En ist wat?

dinsdag 23 juli 2013 om 21:16
@Houston en rosings, veel sterkte komende week....
@missbella, ik heb al veel nagedacht over oppas. Het is een lastig pakket, bij dagdiensten is er nog geen kdv hier in de buurt open, maar gelukkig zit er bij mijn werk een kdv. Dus dat lijkt opgelost. Avonddiensten kan mijn tante/zusje/vriendin evt oppassen en de ideale oplossing voor nachtdiensten heb ik nog niet. Ik zou mijn (het klinkt zo onpersoonlijk) kind kunnen laten logeren bij mijn tante en dat hij daar dan blijft tot ik uit de nacht kom. Anders idee is nog om iemand bij mij te laten slapen en hem dan naar kdv in de buurt te brengen. Ik wil in ieder geval terug qua aantal werkuur en hoop tzt met werk enige regelmaat in de onregelmatigheid af te kunnen spreken. Jij al nagedacht of een oplossing?
@iemand meenemen. Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk er nog maar even over.2 september duurt ook nog eventjes.
@missbella, ik heb al veel nagedacht over oppas. Het is een lastig pakket, bij dagdiensten is er nog geen kdv hier in de buurt open, maar gelukkig zit er bij mijn werk een kdv. Dus dat lijkt opgelost. Avonddiensten kan mijn tante/zusje/vriendin evt oppassen en de ideale oplossing voor nachtdiensten heb ik nog niet. Ik zou mijn (het klinkt zo onpersoonlijk) kind kunnen laten logeren bij mijn tante en dat hij daar dan blijft tot ik uit de nacht kom. Anders idee is nog om iemand bij mij te laten slapen en hem dan naar kdv in de buurt te brengen. Ik wil in ieder geval terug qua aantal werkuur en hoop tzt met werk enige regelmaat in de onregelmatigheid af te kunnen spreken. Jij al nagedacht of een oplossing?
@iemand meenemen. Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk er nog maar even over.2 september duurt ook nog eventjes.
dinsdag 23 juli 2013 om 22:03
@ madiwodo je vroeg over mensen uit het noorden? Drenthe hier
@rosings. pffff wat lijkt me dat zwaar zeg!! kan er niet echt een voorstelling van maken maar jeetje!!
@houston jij ook een hele dikke het zit je ook niet mee he!!
@zuster, moet je ver rijden? dan is denk ik wat gezelligheid om je heen wel fijn. Vooral als je wat zenuwachtig bent...
@hier, ik ben gister naar GG geweest om te kijken hoe mijn cyclus eruit zag en hoe mijn eitjes eruit zagen. Vrijdag mag ik weer heen en hij verwachte dat ik zaterdag of maandag de eerste IUI behandeling mag beginnen. Pffff word nu wel heel spannend hoor!
Heb wel allemaal informatie maar ben best bang dat het pijn doet. Iemand vertelde mij dat het vergelijkbaar is met het plaatsen van een spiraaltje. Nou ik ben daar gewoon goed ziek van geweest!!
@rosings. pffff wat lijkt me dat zwaar zeg!! kan er niet echt een voorstelling van maken maar jeetje!!
@houston jij ook een hele dikke het zit je ook niet mee he!!
@zuster, moet je ver rijden? dan is denk ik wat gezelligheid om je heen wel fijn. Vooral als je wat zenuwachtig bent...
@hier, ik ben gister naar GG geweest om te kijken hoe mijn cyclus eruit zag en hoe mijn eitjes eruit zagen. Vrijdag mag ik weer heen en hij verwachte dat ik zaterdag of maandag de eerste IUI behandeling mag beginnen. Pffff word nu wel heel spannend hoor!
Heb wel allemaal informatie maar ben best bang dat het pijn doet. Iemand vertelde mij dat het vergelijkbaar is met het plaatsen van een spiraaltje. Nou ik ben daar gewoon goed ziek van geweest!!
Maar 1 weekje te vroeg, mijn mooie kleine Anaël... na 23 weken geboren

dinsdag 23 juli 2013 om 22:21
Dank Houston, ik ga even googlen.
Rosings en Houston veel sterkte met de komende weken! Het zal niet meevallen. Hopelijk kunnen jullie vooruitkijken. Misschien kunnen jullie iets moois/symbolisch doen om een periode af te sluiten.
Lonely, veel succes de komende week. Enne het doet bijna geen pijn hoor. Zeker even aangeven dat ze het rustig aan moeten doen. Dan zijn ze meestal wel voorzichtig.
Rosings en Houston veel sterkte met de komende weken! Het zal niet meevallen. Hopelijk kunnen jullie vooruitkijken. Misschien kunnen jullie iets moois/symbolisch doen om een periode af te sluiten.
Lonely, veel succes de komende week. Enne het doet bijna geen pijn hoor. Zeker even aangeven dat ze het rustig aan moeten doen. Dan zijn ze meestal wel voorzichtig.
dinsdag 23 juli 2013 om 22:27
@NYC, wij hadden eigenlijk het beste gevoel bij GG. En idd een hele reis, gelukkig houden we allebei van auto rijden
en hebben we het er voor over!
@ tammywynet Dank je, ik zal het inderdaad dan wel benoemen
stelt me in ieder geval weer wat gerust!!

@ tammywynet Dank je, ik zal het inderdaad dan wel benoemen

Maar 1 weekje te vroeg, mijn mooie kleine Anaël... na 23 weken geboren

dinsdag 23 juli 2013 om 22:33
dinsdag 23 juli 2013 om 22:39
Rosings, ik had het niet verkeerd opgevat hoor. Don't worry Jij ook veel sterkte!
Tammy, ik ga maandag niet iets doen om het af te sluiten, maar om opnieuw te beginnen. Naar een welness center. Heb ik ook gedaan in november. Achteraf was ik toen al zwanger. Nu kan dat niet, want voor inseminatie, maar het geeft me een goed gevoel.
Tammy, ik ga maandag niet iets doen om het af te sluiten, maar om opnieuw te beginnen. Naar een welness center. Heb ik ook gedaan in november. Achteraf was ik toen al zwanger. Nu kan dat niet, want voor inseminatie, maar het geeft me een goed gevoel.
Waar zit de any-key?

vrijdag 26 juli 2013 om 10:07
Afgelopen maandag de intake bij het KID-centrum in Amsterdam gehad.
Het gedeelte met de verpleegkundige was erg kort aangezien er niets me mij aan de hand is en ik ook weinig vragen had. Wel geleerd dat er dus niet standaard vantevoren gekeken wordt of je wel vruchtbaar bent.
Daarna bij de psychologe en dat was wel interessant.
Ze heeft me wel weer aan het denken gezet over een NLse of Deense donor.
Als het op 6 augustus goed gaat bij de intake bij het MCK wilde ik eigenlijk gebruik maken van de Deense donoren, maar nu overweeg ik toch te wachten op een NLse.
Ik heb toch de tijd omdat ik door de proeftijd van mijn nieuwe baan en mijn vakantie in december heen moet.
Het gedeelte met de verpleegkundige was erg kort aangezien er niets me mij aan de hand is en ik ook weinig vragen had. Wel geleerd dat er dus niet standaard vantevoren gekeken wordt of je wel vruchtbaar bent.
Daarna bij de psychologe en dat was wel interessant.
Ze heeft me wel weer aan het denken gezet over een NLse of Deense donor.
Als het op 6 augustus goed gaat bij de intake bij het MCK wilde ik eigenlijk gebruik maken van de Deense donoren, maar nu overweeg ik toch te wachten op een NLse.
Ik heb toch de tijd omdat ik door de proeftijd van mijn nieuwe baan en mijn vakantie in december heen moet.
WTF?
vrijdag 26 juli 2013 om 13:55
De Deense donoren schijnen het meestal echt voor het geld te doen, sommigen schijnen zelfs van de zeer ruime onkostenvergoeding te leven.
Als je kind dan op zijn/haar 16e de donorvader vindt en ontmoet en dat hoort, komt dat erg hard aan. Itt een Nlse donor die het meestal vanuit idealisme doet (kleine reis-/onkostenvergoeding).
Bij het KID centrum gaven ze aan dat de intake wel 2 uur kon dueren, maar ik was in 1,5 uur weer weg.
Het voelt idd wel als solliciteren
. Ik zat ook echt mijn antwoorden af te wegen of te nuanceren als ik haar gezicht bekeek.
Omdat ik eigenlijk bij het MCK wil, was ik niet zo zenuwachtig voor het KID-centrum.
Als je kind dan op zijn/haar 16e de donorvader vindt en ontmoet en dat hoort, komt dat erg hard aan. Itt een Nlse donor die het meestal vanuit idealisme doet (kleine reis-/onkostenvergoeding).
Bij het KID centrum gaven ze aan dat de intake wel 2 uur kon dueren, maar ik was in 1,5 uur weer weg.
Het voelt idd wel als solliciteren

Omdat ik eigenlijk bij het MCK wil, was ik niet zo zenuwachtig voor het KID-centrum.
WTF?
vrijdag 26 juli 2013 om 20:09
Veronique, zo lang duurde het bij mij ongeveer ook (1,5 uur) alleen in het UMCU is het in tweeën.
Door de warmte erg veel last gehad van de warmte en daardoor misselijk. Ik heb vandaag medicijnen gekregen van de HA: Metoclopramide. Maar ik vind het best wel spannend om het te gaan gebruiken, want het is geen simpel paracetamolletje. Ik mag o.a. niet autorijden.
Hoe gaat het met de andere zwangeren in de warmte? En dan vooral de hoogzwangeren?
Overigens: om jullie een oppepper te geven: als ZIJ het kan, dan kunnen jullie het ook!!
@madiwodo, ik heb het boekje van Claudia de Breij gelezen en vond het erg leuk om te lezen. Maar dit is vooral leuk om te lezen als je zwanger bent. Daarbij is het niet specifiek voor alleenstaanden geschreven. Maar zeker met plezier gelezen!
Dat andere boek ken ik niet. Kun je vertellen of het wat is?
Door de warmte erg veel last gehad van de warmte en daardoor misselijk. Ik heb vandaag medicijnen gekregen van de HA: Metoclopramide. Maar ik vind het best wel spannend om het te gaan gebruiken, want het is geen simpel paracetamolletje. Ik mag o.a. niet autorijden.
Hoe gaat het met de andere zwangeren in de warmte? En dan vooral de hoogzwangeren?
Overigens: om jullie een oppepper te geven: als ZIJ het kan, dan kunnen jullie het ook!!
@madiwodo, ik heb het boekje van Claudia de Breij gelezen en vond het erg leuk om te lezen. Maar dit is vooral leuk om te lezen als je zwanger bent. Daarbij is het niet specifiek voor alleenstaanden geschreven. Maar zeker met plezier gelezen!
Dat andere boek ken ik niet. Kun je vertellen of het wat is?

vrijdag 26 juli 2013 om 20:31
Vandaag nog een vriendin verteld van m'n plannen en weer een enthousiaste reactie. Dat zijn 2 vriendinnen in dezelfde stad, en 2 op een kwartier afstand die achter me staan (en ook af en toe willen helpen als nodig). En m'n moeder natuurlijk, ook zelfde stad maar daar heb ik vooral morele steun van.
Heb drie emails verstuurd naar homo-koppels in de regio die een wensmoeder zoeken (maar hun oproepjes waren van augustus vorig jaar, dus weet niet of dat nog actueel is). Ik heb mijn eigen oproep ingestuurd, en ik heb het COC in mijn stad een mail gestuurd met de vraag hoe ik hun publiek kan bereiken in mijn zoektocht.
Dinsdag intake gesprek bij Geertgen. Ben benieuwd hoe dat gaat. De receptioniste met wie ik de afspraak maakte zei dat het een korte intake was, dat ik er niet te veel van moest verwachten. Dus ben ook niet zenuwachtig ofzo.
Heb drie emails verstuurd naar homo-koppels in de regio die een wensmoeder zoeken (maar hun oproepjes waren van augustus vorig jaar, dus weet niet of dat nog actueel is). Ik heb mijn eigen oproep ingestuurd, en ik heb het COC in mijn stad een mail gestuurd met de vraag hoe ik hun publiek kan bereiken in mijn zoektocht.
Dinsdag intake gesprek bij Geertgen. Ben benieuwd hoe dat gaat. De receptioniste met wie ik de afspraak maakte zei dat het een korte intake was, dat ik er niet te veel van moest verwachten. Dus ben ook niet zenuwachtig ofzo.
vrijdag 26 juli 2013 om 20:48
Abusu, op die manier zou ik ook niet voor Deens zaad kiezen.
Gavia, vervelend van je misselijkheid. Doe rustig aan met dit weer. Hopelijk helpen de tabletten. Ik had zelf veel baat bij Emesafene.
En die link, oeps... je zou maar bevallen van zo'n reus! Je zal toch uitscheuren van hier tot Tokio!
Rosings, goed bezig met die mailtjes!
Succes.
Ik heb afgelopen woensdag de combinatietest gehad (nekplooimeting en uitslag bloedonderzoek) en alles was goed. Ik hoef dus geen vervolgonderzoek te ondergaan. Nu heb ik het gemeld op FB en ik kreeg ontzettend veel leuke reacties. Ik had meteen maar een inleidend verhaaltje neergezet over BAM, dat was achteraf een goede keus. Nu weet iedereen hoe het zit.
Gavia, vervelend van je misselijkheid. Doe rustig aan met dit weer. Hopelijk helpen de tabletten. Ik had zelf veel baat bij Emesafene.
En die link, oeps... je zou maar bevallen van zo'n reus! Je zal toch uitscheuren van hier tot Tokio!
Rosings, goed bezig met die mailtjes!
Succes.
Ik heb afgelopen woensdag de combinatietest gehad (nekplooimeting en uitslag bloedonderzoek) en alles was goed. Ik hoef dus geen vervolgonderzoek te ondergaan. Nu heb ik het gemeld op FB en ik kreeg ontzettend veel leuke reacties. Ik had meteen maar een inleidend verhaaltje neergezet over BAM, dat was achteraf een goede keus. Nu weet iedereen hoe het zit.

zaterdag 27 juli 2013 om 11:43
Jeetje rosings, een heftige periode heb je achter de rug! Wel dapper hoe je er nu in staat en zelf druk bezig bent met een donor zoeken. en veel succes met de zoektocht!
Houston logisch toch dat je het er moeilijk mee hebt! Je kan toch niet de gedachte opzij schuiven dat je leven er nu heel anders uit had kunnen zien. Ik had ook moeite met de datum, heb er destijds toch 4,5 week naartoe geleefd. Mij hielp het om veel afleiding te zoeken, dat hield de pijn wat op de achtergrond. En de dag zelf heb ik me gewoon toegestaan een paar flinke huilbuien te hebben. En daarna moest ik van me zelf weer vooruit kijken. Sterkte meis en ik hoop echt dat je wens in vervulling mag gaan. Goed idee van je om een wellnessdag te doen, je moet jezelf gewoon even flink verwennen nu, dat moet!
Emma fijn dat alles goed was! En leuk alle goede reacties!
Ben ook benieuwd hoe het met onze hoog-zwangeren gaat. Toch niet stiekem aan het bevallen he?
Hier gaat ie goed. Pijnlijke borsten en sinds gisteren flink misselijk. Regelmatig wat eten helpt wel. Er zijn al weer 2 weken wachten voorbij, nog 2,5 tot de echo!
Houston logisch toch dat je het er moeilijk mee hebt! Je kan toch niet de gedachte opzij schuiven dat je leven er nu heel anders uit had kunnen zien. Ik had ook moeite met de datum, heb er destijds toch 4,5 week naartoe geleefd. Mij hielp het om veel afleiding te zoeken, dat hield de pijn wat op de achtergrond. En de dag zelf heb ik me gewoon toegestaan een paar flinke huilbuien te hebben. En daarna moest ik van me zelf weer vooruit kijken. Sterkte meis en ik hoop echt dat je wens in vervulling mag gaan. Goed idee van je om een wellnessdag te doen, je moet jezelf gewoon even flink verwennen nu, dat moet!
Emma fijn dat alles goed was! En leuk alle goede reacties!
Ben ook benieuwd hoe het met onze hoog-zwangeren gaat. Toch niet stiekem aan het bevallen he?
Hier gaat ie goed. Pijnlijke borsten en sinds gisteren flink misselijk. Regelmatig wat eten helpt wel. Er zijn al weer 2 weken wachten voorbij, nog 2,5 tot de echo!